rich ruzzian Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ja klopt. Toffe serie. Maar eens alles in de download gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2011 Currently following - American Dad - Are We There Yet? - Blue Mountain State - Community - Criminal Minds - Dexter - Dragonball Z Kai - Family Guy - Futurama - How I Met Your Mother - How To Make It In America - Mike & Molly - Melissa & Joey - Modern Family - NCIS - Psych - Rules of Engagement - South Park - The Big Bang Theory - The Cleveland Show - The League - The Mentalist - The Simpsons - Two and a Half Men - Ugly Americans - Weeds Have followed - Everbody Hates Chris - Heroes - Entourage - Dragonball - Dragonball Z - Dragonball GT - Pokemon: The Indigo League - Pokemon: The Orange League - Pokemon: The Johto Journeys - Pokemon: Johto League Champions - Pokemon: Master Quest - Spiderman: The Animated Series - The O.C. - Angel - Naruto Wanted - The Wire - The Shield Dikgedrukt is nieuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Dikgedrukt is nieuw. Welke zijn een beetje aan te raden Lange? Ik hou vooral van serieus zoals Two and a half man. Hopelijk heb je nog een goede tip.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hmm, qua echte slappe humor is Blue Mountain State duidelijk het beste. The Big Bang Theory en Mike and Molly zijn van dezelfde producent en qua stijl ook wel te vergelijken met Two and a half Men. Rules of Engagement is ook zeer goed te doen en How I Met Your Mother heeft de eerste 5 seizoenen ook een hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Currently Following: Gossip Girl 90210 Desperate Housewives How I Met Your Mother Chuck House Community The Office US The Big Bang Theory Glee 2,5 Men Weeds Modern Family How To Make It In America Blue Mountain State 30 Rock Man Up Laatstgenoemde is een aanrader, vandaag S01E01 uitgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Momenteel volgend: Community How I Met Your Mother It's Alway Sunny in Philadelphia Modern Family The Big Bang Theory The New Girl The Office US (Hangt er nog aan, maar niet meer voor lang waarschijnlijk) Heb gevolgd: Arrested Development _O_ Flight of the Conchords Friends Monk The Sopranos The Office UK Daarnaast kijk ik series als Two and a Half Men, King of Queens, Family Guy, The Simpsons en Southpark vrij regelmatig op tv, maar dat noem ik niet echt volgen. Ik kijk dus bijna alleen maar komedie series. Arrested Development kan ik trouwens iedereen aanraden, die kom ik hier bij niemand tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Op dit moment: maandag: Dexter, How to Make it in America dinsdag: Two and a Half Men, How I Met Your Mother vrijdag: Community, The League, Big Bang Theory, Parks & Recreation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Denk dat ik maar eens aan een serie begin. Wil eerst iets kijken met niet al te veel afleveringen, om er ff in te komen zeg maar. :P Liefst geen komedie, daar kijk ik al genoeg van. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hmm, dat is wel lastig. Veel goede drama series tellen toch al een paar seizoenen. Het lijkt veel, maar als je er eenmaal in zit dan ben je er zo doorheen. Zou beginnen met Dexter, ondanks dat het nu bij seizoen 6 zit. Seizoen 1 telt 12 afleveringen, daar ben je redelijk snel doorheen. En daarna wil je meer, veel meer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Denk dat ik maar eens aan een serie begin. Wil eerst iets kijken met niet al te veel afleveringen, om er ff in te komen zeg maar. :P Liefst geen komedie, daar kijk ik al genoeg van. Iemand? Twin Peaks schijnt (moet het ook nog steeds kijken) ijzersterk te zijn en heeft slechts twee seizoenen. Edit: Of mini-series zoals Band of Brothers, The Pacific, Roots etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2011 BoB was ik even vergeten ja, zeer goed te doen en maar 8 afleveringen (toch?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Twin Peaks schijnt (moet het ook nog steeds kijken) ijzersterk te zijn en heeft slechts twee seizoenen. Edit: Of mini-series zoals Band of Brothers, The Pacific, Roots etc. Rome, 2 seizoenen. En The Wire natuurlijk, 5 seizoenen, maar maar 60 afleveringen, dus dat valt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Rome _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hmm, dat is wel lastig. Veel goede drama series tellen toch al een paar seizoenen. Het lijkt veel, maar als je er eenmaal in zit dan ben je er zo doorheen. Zou beginnen met Dexter, ondanks dat het nu bij seizoen 6 zit. Seizoen 1 telt 12 afleveringen, daar ben je redelijk snel doorheen. En daarna wil je meer, veel meer :< Hmm ik kan het altijd even proberen. Maar hoewel jij zegt dat je dan snel meer wilt ben ik iemand die na een tijdje vaak de zin kwijt raakt. Wil niet zeggen dat dat met Dexter ook zo is, maar het zou kunnen. Twin Peaks schijnt (moet het ook nog steeds kijken) ijzersterk te zijn en heeft slechts twee seizoenen. Edit: Of mini-series zoals Band of Brothers, The Pacific, Roots etc. 2 seizoenen is wel lekker kort ja. Zal eens even kijken of dat iets voor mij is. Een mini serie zou ook kunnen ja, moet The Pacific nog altijd kijken. BoB al wel gezien (geweldig trouwens_O_) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Ook een followmy.tv account aangemaakt, tot nu toe 29 dagen en 15 uur wasted. Maar ik heb losse afleveringen van bv. the Simpsons, Two and a Half Men, Family Guy niet meegerekend omdat ik die alleen op tv zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 In navolging van wat mensen hier heb ik het ook gedaan, eens kijken of ik er ook gebruik van ga maken. Time wasted: 2 maanden, 29 dagen, 8 uur en 20 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Time wasted: 1 month, 10 days, 14 hours, 30 minutes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArendE Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Iemand Life's Too Short al gezien? (-->http://www.bbc.co.uk/programmes/b012csf6) Echte briljante serie, jammer dat ie alweer is afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Heb ook een account gemaakt op followmy.tv Effe kijken hoe het allemaal werkt. Ben benieuwd hoeveel tijd ik besteed hebt aan het kijken van series. Zal wel meevallen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Godsamme, heb nu echt te veel series die ik wil zien.... Terra Nova staat nu ook al op de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Klaar met Breaking Bad, nu maar eens beginnen met The Wire, als ik dat overal zo lees moet dat briljant zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Volledig gezien nu: - Game of Thrones - The League - Chuck Ga nu bezig met: - The wire - Happy Endings (afl 7 season 1) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Klaar met Breaking Bad, nu maar eens beginnen met The Wire, als ik dat overal zo lees moet dat briljant zijn. Wees bereid om weggeblazen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Heb nu Burn Notice seizoen 1 tot 4. Homeland Overspel Op de ipad staan, dus die kan ik mooi gaan kijken. Criminal minds moet ik nog omzetten zodat ik het daar op kan zien. En dan The Unit nog :D ghehe. mooi druk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten