Spring naar bijdragen

Boksen

superboer86

Aanbevolen berichten

Hij zegt toch geen strontnikker?

Heb het gevecht niet live gezien overigens. Vond 6 uur 's ochtends gestoord vroeg voor iemand die om 3 uur pas thuis kwam. Dacht zelfs dat het om 5 uur zou beginnen :-D. Nou, dan had ik mij er een partij voor jan kut gezeten.

Verder is Mayweather wel gewoon een beestachtige bokser, maar hij heeft al vaker in zijn carriere een paar discutabele momenten gehad in wedstrijden die niet helemaal zijn kant op gingen. Vind het verder ook een mega arrogante vent en als ik dan die opmerkingen van 50 Cent aan zijn adres zie staan, moet ik iedere keer lachen :-D

iD8Q0lvJZvI

Typerende is dan wel weer dat hij er dit weekend wel bij stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag Klitschko tegen die mafketel waar ik het hierboven over had. Nog kijkers hier? Hoop dat het op RTL 7 komt, dan ga ik ook nog wel even kijken als ik geen feestje heb. Klitschko krijgt gewoon 1.2+ bij de bookmakers, dat is echt 0.15 teveel hoor :-D Die Fury steelt helemaal niks voor, wordt zwaar overschat. Klitschko KO'd hem wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

?w=620&h=413&crop=1&

Mooi dat Ronda dr striking nog steeds drama wordt genoemd terwijl die gewoon de afgelopen potten dik vooruit is gegaan en op een hoger niveau zit dan de rest van die hele flutdivisie :mrg: Wordt er gewoon 1 binnen 30 sec hoor. Die Holm scheet hem al 9 kleuren tijdens die weigh in nadat Rousey zo kwaad werd. Dat wordt wat als die meteen gefokt in de ring op je af komt rennen en je met een zieke judo worp in een houdgreep legt op de grond.

Geen discussie waardig dit. Als Rousey niet onder een minuut wint dan zal ik een maand niet posten hier. Toch geen twijfel mogelijk man

???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kijk je? Zie dat het niet op RTL 7 komt, maar op Ziggo Sport. Heb ik helaas niet, zal dus wel weer zo'n klotestream worden. Helaasch.

Helemaal vergeten man. Thanks voor de reminder. :r Ik ga ook zoeken naar een stream. Arenavision i.c.m. aceplayer heeft altijd goede streams, geen idee of boksen ook wordt uitgezonden though. Anders rojadirecta proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal vergeten man. Thanks voor de reminder. :r Ik ga ook zoeken naar een stream. Arenavision i.c.m. aceplayer heeft altijd goede streams, geen idee of boksen ook wordt uitgezonden though. Anders rojadirecta proberen.

Begint pas om 11, dus je hebt nog tijd zat ;c Zoek wel even een streampje dan inderdaad, zonde dat het niet op (mijn) TV komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henno.info heeft een paar Engelstalige streams trouwens. Countdown zegt over anderhalf uur. ;c

Ziggo Sport zegt 11 uur huhu. Denk dat ik gewoon 4 euro neer ga leggen, of een site moet een HD-stream hebben. Hekel aan die pixels in mijn beeld ;c

Edit: Oh die van henno.info zijn wel prima, merci.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt nog spannend dit, hopen dat Klitschko er zo overheen kan. Valt me tot nu toe nog wat tegen.

Edit: Wat een matige partij van Klitschko zeg, al deed Fury het ook wel gewoon goed. Ben benieuwd naar de uitslag.

Edit II: Preciesss. Tot zover de vechtsporten voor mij. 2 van zulke upsets in 3 weken kan ik niet aan hoor :(

Edit III: [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; nog gekeken? Zit hier nog steeds vol ongeloof met mijn handen in het haar hè. Klitschko veel te weinig gebracht, ging pas de laatste ronde uitdelen, maar was toen al te laat. Saai gevecht was het eigenlijk. Echt enorm zonde van zo'n sympathieke, professionele en superieure kampioen. Keek ook echt alleen bokspartijen van de gebroeders Klitschko, al is die Anthony Joshua ook wel een tank. Één van de twee is al gestopt, de ander krijgt een rematch tegen iemand met het fysiek van een hot dog-verkoper en de uitstraling van een clown. Zou het persoonlijk beter vinden als hij stopt, maar denk dat hij daar zelf anders over denkt. Heel jammer dit.

Edit IV: Wel sportief weer van Klitschko, toont zich een goede verliezer. Kenmerkt een topsporter imo. Ga wel ff stuk om die David Haye hoor :-D Zit even die Klitschko af te zeiken alsof het een amateur is, terwijl ie er zelf bij lange na niet van kon winnen. Vond dat sowieso al een kneus maar dit bevestigt mijn mening weer even. Misschien kan ie weer even stoer gaan doen op de persconferentie?

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gekeken inderdaad, al had ik dat achteraf niet kunnen doen. Wat was dit saai zeg. Wellicht saaier dan Mayweather vs Pacquiao. Allereerst: Fury de verdiende winnaar. Maar dit bewijst maar weer hoe ver boksen teruggevallen is. Fury heeft niet enkel de uitstraling van een clown, maar gedraagt zich ook in de ring als een clown. Een hele onorthodoxe stijl, slaat als een wilde om zich heen en als eens in twee ronde een klap goed landt is dat een half mirakel. Maar goed, vanavond was Fury de enige die aanstalten maakte om te vechten, mooi dat ie hem meeneemt.

Klitschko heb ik geen goed woord voor over. Wat was dit ongewend slecht zeg. Heeft zich alleen in de laatste ronde even ingespannen, maar dat was veel te laat. Ik zit hier ook met ongeloof. Niet enkel omdat Fury wint, maar vooral omdat Klitschko geen schim van zichzelf was. Is de rematch zeker trouwens? Als ik Klitschko was had ik er een punt achter gezet, ik zie hem de rematch ook niet winnen op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gekeken inderdaad, al had ik dat achteraf niet kunnen doen. Wat was dit saai zeg. Wellicht saaier dan Mayweather vs Pacquiao. Allereerst: Fury de verdiende winnaar. Maar dit bewijst maar weer hoe ver boksen teruggevallen is. Fury heeft niet enkel de uitstraling van een clown, maar gedraagt zich ook in de ring als een clown. Een hele onorthodoxe stijl, slaat als een wilde om zich heen en als eens in twee ronde een klap goed landt is dat een half mirakel. Maar goed, vanavond was Fury de enige die aanstalten maakte om te vechten, mooi dat ie hem meeneemt.

Klitschko heb ik geen goed woord voor over. Wat was dit ongewend slecht zeg. Heeft zich alleen in de laatste ronde even ingespannen, maar dat was veel te laat. Ik zit hier ook met ongeloof. Niet enkel omdat Fury wint, maar vooral omdat Klitschko geen schim van zichzelf was. Is de rematch zeker trouwens? Als ik Klitschko was had ik er een punt achter gezet, ik zie hem de rematch ook niet winnen op deze manier.

Dat inderdaad. Hele tijd die hands down en achter zijn rug, maar Klitschko durfde niet te gaan ofzo. Zoals ik al zei, Klitschko is eigenlijk veel professioneler en technisch ook een stuk beter dan Fury, maar hij was inderdaad geen schim van zichzelf. Heb hem nog nooit zo slecht/'bang' zien vechten. Fury helaas de terechte winnaar, maar had het veel liever anders gezien.

Geen idee of er een rematch komt, maar als Klitschko niet stopt denk ik wel dat die er komt. Commentator zei volgens mij dat Klitschko een nieuwe 5-jarige deal had gesloten met een Duitse TV-zender oid, maar weet niet of dat doorgaat nu hij geen kampioen meer is. Denk dat hij die rematch, als die er komt dan, wel gaat winnen, puur en alleen om het feit dat die vent gewoon een stuk beter is dan Fury. Mind games lijken toch wel (een beetje) geholpen te hebben, terwijl juist (de gebroeders) Klitschko daar altijd immuun voor leken te zijn. Als Klitschko gewoon normaal doet en zich iets eerder in gaat zetten dan in die fight van net dan zie ik hem die belts wel terugwinnen.

Edit: Oja, en dat boksen lijkt erg ver teruggevallen te zijn inderdaad. Je merkt aan Klitschko ook dat het wat minder wordt, daarom kan hij beter gewoon stoppen ja. Zegt eigenlijk heel erg veel dat Tyson fucking Fury nu die belts in handen heeft.

Edit II: http://www.skysports.com/klitschko-vs-fury/news/33472/10083579/klitschko-vs-fury-wladimir-klitschko-wants-to-fight-tyson-fury-again - Komt dus zeer waarschijnlijk wel een rematch. Ondanks het feit dat Klitschko niet meer zo goed is als voorheen, geef ik hem een goede kans om te winnen. Zou wel extra kut zijn als hij die rematch ook verliest, zou wel een beetje afdoen aan zijn status.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fury is natuurlijk een totale gek. Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet zo het type boks-kampioen, hij past eerder bij zo'n lachwekkende vechtsport waarbij gek doen de normaalste zaak van de wereld is. Aan de éne kant jammer, maargoed, het moest er eens van komen. Hoop wel dat Fury snel weer verslagen gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond Martin vs. Joshua. Ik ga kijken met paar vriendin (y) Beide mannen nog nooit zien vechten, maar heb een en ander opgezocht en heb mijn keuze gemaakt. Support is voor Joshua, komt veel sympathieker over en niet zo arrogant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites