King XVI Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 [spoiler=episode]Gregor zit toch in Harrenhal met z'n vriendjes die Arya gevangen hebben genomen? Heb 'm iig niet gezien bij die rel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Oh ik dacht dat hij degene was die Tyrion duidelijk maakte enkel orders van de Koning op te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Dat is Ser Meryn Trant ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 (bewerkt) Wat een geweldige aflevering. Einde is ook echt weer een cliffhanger.:< Ohja die meid met dat rode haar:< Edit: en dan zoek je op google, valt het ineens allemaal een beetje tegen. 7 mei 2012 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 [spoiler=S02E06]Bij die "aanval" op geoffry had ik even een walkind dead gevoel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Interessante en verrassende aflevering. Veel dingen die in het boek anders zijn gegaan en ik ben dan ook benieuwd welke kant de serie opgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik heb het boek niet gelezen maar ben sowieso benieuwd welke kant de serie uitgaat... tot op heden niet helemaal de kant waarop ik had gehoopt. Het gevecht tussen Renly en Stannis dat nooit plaatsvond, opscheppen over hun grote aantallen maar nooit iets van gezien.. die kut Theon die binnen 1sec Winterfell heeft ingenomen, ook niets van gezien.. Robb die al tig veldslagen heeft gewonnen, ook nooit iets van gezien.. beetje jammer allemaal. Sta er niet meer van te kijken als de draken van Daenerys ook de pijp uit zijn voordat ze uberhaupt een beetje groter zijn. Game of Thrones brengt een fantastisch verhaal met enkele uitmuntende karakters, erg goed acteerwerk bijgestaan door een sterke soundtrack maar de grootsheid die ik verwacht had na het eerste seizoen blijft toch echt wel uit. Waar het gehele seizoen 1 een soort van intro leek voor wat allemaal nog moest komen komt er uiteindelijk maar vrij weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik denk ook dat het voornamelijk om het verhaal draait, en niet het ordinaire hack 'n slash werk, al had dat van mij ook wel iets meer gemogen in de vorm van grote(re) veldslagen, zoals jij al aangeeft. Van die epic battles zoals in LotR, Helms Deep en de laatste tocht van de Rohirrim bijvoorbeeld. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 [spoiler=.]De verovering van Winterfel was niet echt spectaculair omdat er geen soldaten waren om het te verdedigen. Verder heeft Robb veel overwinningen gehaald maar echt belangrijke zaten er nog niet tussen. En het gevecht dat nooit is gekomen tussen Renly en Stannis is nog belangrijk voor het verdere verloop van de oorlog. Aflevering 9 zal dit allemaal hopelijk ruimschoots compenseren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik heb nu echt te veel hoofden rollen van mensen die ik wel tof vond. Nu wil ik gewoon eens hoofden zien rollen van mensen die ik niet mag. Zoals van die Theon en die van Gofrey. Al zal die laatste nog op zich laten wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik ben juist blij dat er niet zoveel gevechtscenes zijn, dat is niet echt mijn ding. [spoiler=afgelopen episode @Daniël] En ik betrapte mezelf erop dat ik oprecht nerveus zat te kijken toen Baelish bij Lord Tywin was, ik was echt ff bang dat Arya herkend zou worden.Dat had ik precies zo [spoiler=Vraag einde]Wie denken jullie die de draken mee heeft genomen? Ik denk zelf die kerel die de hele tijd bij die blonde chick rondloopt, hij was immers ineens niet meer bij die blonde chick. (Ja ben slecht in al die namen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ser Jorah Mormont bedoel je denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ja die ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik zie Ser Jorah er niet voor aan [spoiler=-]om zomaar even al die mensen te vermoorden , eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 [spoiler=.] Ik denk Pyat Pree, die griezel met z'n blauwe lippen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 King, even, denk je dat of heb je dat gelezen? En als je het hebt gelezen, waarom zet je het dan hier zonder waarschuwing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 [spoiler=.]Serie wijkt af van het boek hier dus ik heb geen flauw idee wat er met die draken is gebeurd ;) Regisseur heeft ook al meerdere malen gezegd dat de TV serie geen verfilming is van het boek dus vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik heb het boek niet gelezen maar ben sowieso benieuwd welke kant de serie uitgaat... tot op heden niet helemaal de kant waarop ik had gehoopt. Het gevecht tussen Renly en Stannis dat nooit plaatsvond, opscheppen over hun grote aantallen maar nooit iets van gezien.. die kut Theon die binnen 1sec Winterfell heeft ingenomen, ook niets van gezien.. Robb die al tig veldslagen heeft gewonnen, ook nooit iets van gezien.. beetje jammer allemaal. Sta er niet meer van te kijken als de draken van Daenerys ook de pijp uit zijn voordat ze uberhaupt een beetje groter zijn. Game of Thrones brengt een fantastisch verhaal met enkele uitmuntende karakters, erg goed acteerwerk bijgestaan door een sterke soundtrack maar de grootsheid die ik verwacht had na het eerste seizoen blijft toch echt wel uit. Waar het gehele seizoen 1 een soort van intro leek voor wat allemaal nog moest komen komt er uiteindelijk maar vrij weinig. Er was ook vrij weinig te zien in Winterfel he... Er was daar geen soldaat meer over. Logisch dat het simpel ging. Bran en maester Luwin hadden gewoonweg nooit verwacht dat Theon hen aan zou vallen. Volgens mij was het ook die enge Warlock, ja. Er is ergens ook een plaatje op internet waar dat duidelijker wordt, zijn haakneus is dan beter te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Spoilers mensen, spoilers. Ik zie Ser Jorah er niet voor aan [spoiler=-]om zomaar even al die mensen te vermoorden , eerlijk gezegd. [spoiler=Lala]Daar heb je ook wel weer gelijk in. [spoiler=.] Ik denk Pyat Pree, die griezel met z'n blauwe lippen [spoiler=Lala]Je bedoelt die kale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 [Tekst] Ik denk ook wel dat het die Pyat Pree is. Zo heeft Dany ook ineens een reden om naar The House of the Undying te gaan (wat denk ik die grote toren is die je op het einde ziet) [/Tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 [tekst]Dat denk ik ook. De kleding van die gozer leek ook erg veel op die van Pyat Pree.[/tekst] Ik wist trouwens niet eens dat dit kon. Een mouseover witte tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 (bewerkt) Volgens mij was het ook die enge Warlock, ja. Er is ergens ook een plaatje op internet waar dat duidelijker wordt, zijn haakneus is dan beter te zien. Dit bedoel je? [spoiler=plaatje] 10 mei 2012 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Je moet de spoiler een naam geven. Dus: [spoiler=justin weet niet eens hoe een spoiler werkt]Dat is behoorlijk dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 (bewerkt) Hebbes. Maar dat plaatje lijkt mij een goeie aanwijzing, dussss. Trouwens, die droom van Bran was wel goed bedacht. Zag er eerst niks achter, maar toen ik het later zag was het wel nice gevonden. [spoiler=droom Bran] 10 mei 2012 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Wat een clifhangers weer, teeeering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten