Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Wat een geweldige aflevering. Einde is ook echt weer een cliffhanger.:<

Ohja die meid met dat rode haar:<

Edit: en dan zoek je op google, valt het ineens allemaal een beetje tegen.

bewerkt door Pinolero
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het boek niet gelezen maar ben sowieso benieuwd welke kant de serie uitgaat... tot op heden niet helemaal de kant waarop ik had gehoopt. Het gevecht tussen Renly en Stannis dat nooit plaatsvond, opscheppen over hun grote aantallen maar nooit iets van gezien.. die kut Theon die binnen 1sec Winterfell heeft ingenomen, ook niets van gezien.. Robb die al tig veldslagen heeft gewonnen, ook nooit iets van gezien.. beetje jammer allemaal. Sta er niet meer van te kijken als de draken van Daenerys ook de pijp uit zijn voordat ze uberhaupt een beetje groter zijn.

Game of Thrones brengt een fantastisch verhaal met enkele uitmuntende karakters, erg goed acteerwerk bijgestaan door een sterke soundtrack maar de grootsheid die ik verwacht had na het eerste seizoen blijft toch echt wel uit. Waar het gehele seizoen 1 een soort van intro leek voor wat allemaal nog moest komen komt er uiteindelijk maar vrij weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat het voornamelijk om het verhaal draait, en niet het ordinaire hack 'n slash werk, al had dat van mij ook wel iets meer gemogen in de vorm van grote(re) veldslagen, zoals jij al aangeeft. Van die epic battles zoals in LotR, Helms Deep en de laatste tocht van de Rohirrim bijvoorbeeld. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.]De verovering van Winterfel was niet echt spectaculair omdat er geen soldaten waren om het te verdedigen. Verder heeft Robb veel overwinningen gehaald maar echt belangrijke zaten er nog niet tussen. En het gevecht dat nooit is gekomen tussen Renly en Stannis is nog belangrijk voor het verdere verloop van de oorlog. Aflevering 9 zal dit allemaal hopelijk ruimschoots compenseren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu echt te veel hoofden rollen van mensen die ik wel tof vond. Nu wil ik gewoon eens hoofden zien rollen van mensen die ik niet mag. Zoals van die Theon en die van Gofrey. Al zal die laatste nog op zich laten wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist blij dat er niet zoveel gevechtscenes zijn, dat is niet echt mijn ding.

[spoiler=afgelopen episode @Daniël]

En ik betrapte mezelf erop dat ik oprecht nerveus zat te kijken toen Baelish bij Lord Tywin was, ik was echt ff bang dat Arya herkend zou worden.
Dat had ik precies zo

[spoiler=Vraag einde]Wie denken jullie die de draken mee heeft genomen? Ik denk zelf die kerel die de hele tijd bij die blonde chick rondloopt, hij was immers ineens niet meer bij die blonde chick. (Ja ben slecht in al die namen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het boek niet gelezen maar ben sowieso benieuwd welke kant de serie uitgaat... tot op heden niet helemaal de kant waarop ik had gehoopt. Het gevecht tussen Renly en Stannis dat nooit plaatsvond, opscheppen over hun grote aantallen maar nooit iets van gezien.. die kut Theon die binnen 1sec Winterfell heeft ingenomen, ook niets van gezien.. Robb die al tig veldslagen heeft gewonnen, ook nooit iets van gezien.. beetje jammer allemaal. Sta er niet meer van te kijken als de draken van Daenerys ook de pijp uit zijn voordat ze uberhaupt een beetje groter zijn.

Game of Thrones brengt een fantastisch verhaal met enkele uitmuntende karakters, erg goed acteerwerk bijgestaan door een sterke soundtrack maar de grootsheid die ik verwacht had na het eerste seizoen blijft toch echt wel uit. Waar het gehele seizoen 1 een soort van intro leek voor wat allemaal nog moest komen komt er uiteindelijk maar vrij weinig.

Er was ook vrij weinig te zien in Winterfel he... Er was daar geen soldaat meer over. Logisch dat het simpel ging. Bran en maester Luwin hadden gewoonweg nooit verwacht dat Theon hen aan zou vallen.

Volgens mij was het ook die enge Warlock, ja. Er is ergens ook een plaatje op internet waar dat duidelijker wordt, zijn haakneus is dan beter te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoilers mensen, spoilers.

Ik zie Ser Jorah er niet voor aan [spoiler=-]om zomaar even al die mensen te vermoorden

, eerlijk gezegd.

[spoiler=Lala]Daar heb je ook wel weer gelijk in.

[spoiler=.] Ik denk Pyat Pree, die griezel met z'n blauwe lippen

[spoiler=Lala]Je bedoelt die kale?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij was het ook die enge Warlock, ja. Er is ergens ook een plaatje op internet waar dat duidelijker wordt, zijn haakneus is dan beter te zien.

Dit bedoel je?

[spoiler=plaatje]339p15v.jpg

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbes.

Maar dat plaatje lijkt mij een goeie aanwijzing, dussss.

Trouwens, die droom van Bran was wel goed bedacht. Zag er eerst niks achter, maar toen ik het later zag was het wel nice gevonden.

[spoiler=droom Bran]

tumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko1_250.giftumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko2_250.gif

tumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko3_250.giftumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko4_250.gif

tumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko5_250.giftumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko6_250.gif

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites