Kyrill Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Heb zo het idee dat dit de beste GoT aflevering ooit gaat worden. Dat zou ik ronduit een wonder noemen. Dit seizoen is echt behoorlijk belabberd vergeleken met 4 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Dat zou ik ronduit een wonder noemen. Dit seizoen is echt behoorlijk belabberd vergeleken met 4 :cab: Maar ik weet ongeveer wat er allemaal nog gaat/moet komen :huhu: plus wat die ''previously on'' impliceert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Nou, wakker gebleven voor "de" ontknoping. Zonder iets te verklappen of iets dergelijks vond ik het persoonlijk erg teleurstellend. Maargoed, oordeel zelf en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Op naar volgend seizoen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=e10] Pff, wat een hoop cliffhangers en wat een kutseizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) Matig. dit: Ik ga de boeken maar eens lezen denk ik. 15 juni 2015 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Lekker hoor. Ik heb me prima vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Wat een kutfinale ;e [spoiler=E10]Stannis dood en Ramsay en Brienne die het doen was al een klote begin Dan Sansa en Theon vond ik wel nice Arya, Trant en Jaqen vond ik heel gaaf Cersei's walk was oké, maar die 'shame' vrouw was nogal irritant. En dan nog het ergste, gebruiken ze Benjen in de preview en heb je goede hoop dat hij weer terugkomt, en dan gebruiken ze hem om Jon te lokken, verschrikkelijk KUT EINDE Twee karakters die ik haat leven nog en twee van mijn favoriete karakters zijn dood ;e;e;e;e Zwaar teleurstellende finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Kutseizoen met een kutfinale. [spoiler=niet lezen als je niet gespoilerd wilt worden voor volgende seizoen omtrent een bepaalde karakter]Lees hier en daar dat Jon Snow terug tot leven gaat worden gewekt zeg maar door Melisandre. Life for a life met de opoffering van Shireen. Ben benieuwd. Zal toch niet weer een jaar wachten op weer een kutseizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Kutseizoen met een kutfinale. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Sloeg helemaal nergens op dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 What the fuck gebeurde hier allemaal joh :cab:. Dit was wel echt een mega gaar seizoen zeg. [spoiler=S05E10]Echt een seizoensfinale vol cliffhangers. Dat begin was al redelijk gaar. Stannis is ineens z'n halve army kwijt en wordt zonder problemen in de pan gehakt door de Boltons. Om vervolgens gekillt te worden door Brienne. Die heeft verder echt helemaal geen fuck toegevoegd aan dit seizoen. Overigens is het niet eens zeker dat Stannis dood is. Dat zagen we namelijk niet. Nja dat stukje met Sansa was ergens te verwachten. Theon moest haar ergens een keer gaan helpen. Waar die val/sprong naar toe gaat is me nog niet duidelijk. Dat stukje met Dany vond ik ook maar vaag, cliffhanger nr. 3. Die walk of shame van Cersie was aardig, op dat shame mevrouwtje na dan. Overigens wel diep respect voor acteurs/actrices die echt poedelnaakt gaan. Dat haar van Cersei was geen gezicht haha. Al was dat natuurlijk de bedoeling. Die beer in dat gouden armor pak is natuurlijk de Mountain. Daar heeft die Qyburn weer zieke shit mee uitgehaald. In het volgende seizoen kunnen we dus een oorlog verwachten met Dorne, Myrcella is immers ook dood nu. En dat stukje met Jon was gewoon heel lelijk. Sowieso echt kut dat hij nu ook al dood is. Al met al dus een seizoen waarin weer de halve cast is afgeslacht, er nauwelijks vooruitgang is geboekt in de verhaallijnen en iedereen gedesillussioneerd achter blijft. Jammer hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) Nou dat was seizoen 5, over het algemeen toch behoorlijk tegenvallend hoor. Had hoge verwachtingen na S04. [spoiler=S05E10]Oeh wauw, wat ineens veel doden zeg. Aan het begin van het seizoen gedacht dat Stannis even zou gaan rocken met z'n leger, vooral na aanleiding van vorig seizoen toen hij richting the wall ging. Maar echt ineens valt heel z'n plan in het water. Dat Brienne hem dan afmaakt, zonde want die hebben we dit seizoen te weinig gezien. Had dan toch liever gezien dat Ramsay heeft afgemaakt had. Die Melisandre (ofzo) mogen ze wat mij betreft eruit schrappen, vind haar zo enorm irritant. Hoop alsnog dat iemand haar killt ;c Sansa en Theon, wie had dat gedacht zeg. Wel heel benieuwd wat hun gaan doen in het komende seizoen. Theon die toch het leven van z'n zusje red. Heerlijk dat die dat mokkel naar beneden duwde (d). Arya, haha heldin zeg _O_ Heerlijke wijze om Trant af te maken; maar wat nu met haar? Wordt ze blind of wat gebeurde er?! Wel vet stukje met Jaquer. Vind het behoorlijk jammer dat we dit seizoen niet veel van Jamie hebben gezien, toch vorig seizoen een tof karakter geworden. In mijn ogen echt te weinig gezien. Heerlijke actie overigens van die vrouw (weet even haar naam niet) om die Marceylla te vergiftigen, gezien het eerste gedeelte van de aflevering, moest er gewoon wel wat gaan gebeuren op die boot. Dacht dat Trystane iets zou flikken bij Jamie. Cersei prima stukje, zo'n vuile bitch maar zo enorm goed geacteerd. Ze had wel wat harder gestraft mogen worden dan dit.. The Mountain die haar even zonder pardon optilt, haha. Wat een reus zeg. Vond het stukje van Daenerys niet zoveel toevoegen. Varys, eindelijk weer terug. Heeft wat mij betreft ook echt te weinig zendtijd gehad dit seizoen. Michiel Huisman die even de boel regisseerde, heerlijk stuk leiderschap. Slotstuk wel een enorme domper zeg, sowieso Jon Snow killen is fucked up maar de wijze waarop, niet tof. Is die nu wel weer bij z'n rode mokkel ;c Kutseizoen met een kutfinale. [spoiler=niet lezen als je niet gespoilerd wilt worden voor volgende seizoen omtrent een bepaalde karakter]Lees hier en daar dat Jon Snow terug tot leven gaat worden gewekt zeg maar door Melisandre. Life for a life met de opoffering van Shireen. Ben benieuwd. Zal toch niet weer een jaar wachten op weer een kutseizoen. [spoiler=bla]Acteur heeft volgens mij zelf al aangegeven dat hij niet terugkomt, althans zoiets las ik op Facebook. 15 juni 2015 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=Niet lezen als je niets wilt weten van het volgende seizoen. Gerucht!]Las dit op FB. Wat [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; al zegt dus. Dont be so sorry you guys! Jon Snow will come back to life. Lady Melisandre sacrifced Shireen to save the champion of light, that is Jon Snow and not Stannis. When the snow melted, it didnt melt for Stanis, it was for her so that she could reach the Wall. She didnt realise that until the last moment. Winterfell will belong to Jon Snow now that he has been released from his vow and now he will become the prince promised in the prophecies. Melisandre has to interpret what she sees. She only saw a great battle in the snow and the Boltons defeated along with the sacrifice of Shireen. That god of light is real, and we already saw red priests bringing people back from the dead. And Melisandre already took interest in Jon Snow. She knows he has something powerful in him. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=s05e10]Was zo voorspelbaar van die Olly :-D Ook de enige reden dat ie wat screentime kreeg om te huilen. Mooi ook om in de vorige aflevering Stannis te demonizeren om 'm nu af te maken. Lekker zwart/wit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Meh viel me toch iets tegen. [spoiler=E10] Vooral de dood van Stannis. ;e;e;e;e Hoe fucking lame was dat. Jezusmina he. Verder wel prima, maar geen finale waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Toch wel chill dat mensen mijn mening delen. Toen ik vannacht poste dacht ik dat het misschien nog aan mij kon liggen. Maargoed, een hoop open eindes en vragen. Zie dit dan ook maar als tussenseizoen waar overbodige karakters de dood in zijn gejaagd. Volgend seizoen hopelijk weer ouderwets rocken! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=Niet lezen als je niets wilt weten van het volgende seizoen. Gerucht!]Las dit op FB. Wat [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; al zegt dus. Dont be so sorry you guys! Jon Snow will come back to life. Lady Melisandre sacrifced Shireen to save the champion of light, that is Jon Snow and not Stannis. When the snow melted, it didnt melt for Stanis, it was for her so that she could reach the Wall. She didnt realise that until the last moment. Winterfell will belong to Jon Snow now that he has been released from his vow and now he will become the prince promised in the prophecies. Melisandre has to interpret what she sees. She only saw a great battle in the snow and the Boltons defeated along with the sacrifice of Shireen. That god of light is real, and we already saw red priests bringing people back from the dead. And Melisandre already took interest in Jon Snow. She knows he has something powerful in him. [spoiler=volgend seizoen]Dit dus. Acteur is alweer gezien in Ierland, snap niet waarom HBO het zo speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler= ]BRB teasen met Benjen, maar is een dikke troll BRB geen Doran/Dorne masterplan reveal maar weer die kut sandsnakes die veel te cool proberen te doen BRB geen ghost bij For the watch, zat echt te wachten tot de ogen van Jon wit werden maar dat was vergeefse hoop dus.. BRB olly ..... BRB brienne komt uit het niets doodleuk ff slachtveld inwandelen en stannis (schijnbaar) doden BRB melissandre teleporteert haarzelf ff terug naar de wall BRB myrcella ff vergiftigen, trystane is dus nu de sjaak walk of shame was goed, arya was bruut, en ben blij dat ze For the watch nog redelijk gedaan hebben, had met al die olly shots bijna verwacht dat ze er ''For my family'' van hadden gemaakt al met al wel boeiende aflevering, dat er veel cliffhangers zijn ligt nou eenmaal aan de boeken, die eindigen ook met allerlei cliffhangers. had echter nog veel beter gekund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler= ]BRB teasen met Benjen, maar is een dikke troll BRB geen Doran/Dorne masterplan reveal maar weer die kut sandsnakes die veel te cool proberen te doen BRB geen ghost bij For the watch, zat echt te wachten tot de ogen van Jon wit werden maar dat was vergeefse hoop dus.. BRB olly ..... BRB brienne komt uit het niets doodleuk ff slachtveld inwandelen en stannis (schijnbaar) doden BRB melissandre teleporteert haarzelf ff terug naar de wall BRB myrcella ff vergiftigen, trystane is dus nu de sjaak walk of shame was goed, arya was bruut, en ben blij dat ze For the watch nog redelijk gedaan hebben, had met al die olly shots bijna verwacht dat ze er ''For my family'' van hadden gemaakt al met al wel boeiende aflevering, dat er veel cliffhangers zijn ligt nou eenmaal aan de boeken, die eindigen ook met allerlei cliffhangers. had echter nog veel beter gekund [spoiler= ]Heb er nog wel een paar meer Shame *kling* Shame *kling ... Varys, gaaf dat hij er was, maar laat dan ook ff zien hoe en waarom Dany die de ring dropt, volgens de makers was dat zodat ze een spoor achterlaat voor Daario etc. Nooit dat ze die ring in dat gebied vinden Sansa en Theon die springen zonder te weten of ze dat uberhaupt overleven Sansa die de kaars aansteekt, klaarlichte dag, is nooit te zien van een afstandje Alle paarden zouden weg zijn, toch komt Melisandre daarop binnenrijden, en idd veel te snel Dany die meteen weer terug wil naar Meereen, waarom vlieg je dan weg Alliser Thorne, heeft een hekel aan Jon, maar zou dit nooit doen (of het moet zijn dat het in de boeken ook zo is) Jon die alleen Sam alles over Hardhome vertelt en niet de rest van de Night's Watch Niets meer gehoord over Margaery en Littlefinger Pluspunten waren Daario, Arya, Jaqen, Theon en Cersei(acting) Dat van Benjen is echt een kutstreek van de makers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=e10]Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik teleurgesteld ben in dit seizoen. Sinds Tywin's dood is 'vooruitdenken' slechts iets uit een ver verleden, want het hele plot draait nu om toevalligheden. Varys die toevallig Meereen binnen komt lopen, Brienne die toevallig Stannis tegenkomt, Arya die toevallig Meryn Trant uit een bootje ziet stappen. Characters die beter moeten weten maken gruwelijke fouten, zie Ellaria Sand die verblind door woede Myrcella de dood injaagt terwijl Trystane op dezelfde fucking boot zit. Stannis die binnen drie seconden van superdad naar burn Shireen gaat. Tevens vraag ik me af waarom Sansa nou verkracht moest worden door Ramsay dit seizoen. Dat leek mij namelijk een voorbode voor een gruwelijke wraakmoord door Sansa. Maar nee, ze stort zich met Theon van een muur af (een val die zo belachelijk hoog is dat niemand 'm kan overleven, maar dat gaat zonder twijfel wel gebeuren). Wat had die verkrachting dan voor nut? Nog even laten zien dat Ramsay een lul is? Dat hebben we al drie seizoenen gezien. Puur en alleen zodat de tv-kijkers weer een shock-momentje hebben om over te twitteren. Bah. Het politieke schimmenspel wordt steeds minder belangrijk, het gaat steeds meer om actie, vechtscenes en shockvalue. Game of Thrones as directed by Michael Bay. Nee, het volgende seizoen zal heel bijzonder moeten worden als deze serie nog de goede kant op wil gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=e10]Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik teleurgesteld ben in dit seizoen. Sinds Tywin's dood is 'vooruitdenken' slechts iets uit een ver verleden, want het hele plot draait nu om toevalligheden. Varys die toevallig Meereen binnen komt lopen, Brienne die toevallig Stannis tegenkomt, Arya die toevallig Meryn Trant uit een bootje ziet stappen. Characters die beter moeten weten maken gruwelijke fouten, zie Ellaria Sand die verblind door woede Myrcella de dood injaagt terwijl Trystane op dezelfde fucking boot zit. Stannis die binnen drie seconden van superdad naar burn Shireen gaat. Tevens vraag ik me af waarom Sansa nou verkracht moest worden door Ramsay dit seizoen. Dat leek mij namelijk een voorbode voor een gruwelijke wraakmoord door Sansa. Maar nee, ze stort zich met Theon van een muur af (een val die zo belachelijk hoog is dat niemand 'm kan overleven, maar dat gaat zonder twijfel wel gebeuren). Wat had die verkrachting dan voor nut? Nog even laten zien dat Ramsay een lul is? Dat hebben we al drie seizoenen gezien. Puur en alleen zodat de tv-kijkers weer een shock-momentje hebben om over te twitteren. Bah. Het politieke schimmenspel wordt steeds minder belangrijk, het gaat steeds meer om actie, vechtscenes en shockvalue. Game of Thrones as directed by Michael Bay. Nee, het volgende seizoen zal heel bijzonder moeten worden als deze serie nog de goede kant op wil gaan. [spoiler=Sansa]Het sneeuwt daar natuurlijk al een hele tijd, en door de wind hoopt die sneeuw op tegen de muren. Zou dus wel kunnen dat ze het overleven Zag op twitter al zo een filmpje van een gekke Rus die van een flatgebouw springt in de sneeuw met een camera en die mankeert ook niks :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler= ]Heb er nog wel een paar meer Shame *kling* Shame *kling ... Varys, gaaf dat hij er was, maar laat dan ook ff zien hoe en waarom Dany die de ring dropt, volgens de makers was dat zodat ze een spoor achterlaat voor Daario etc. Nooit dat ze die ring in dat gebied vinden Sansa en Theon die springen zonder te weten of ze dat uberhaupt overleven Sansa die de kaars aansteekt, klaarlichte dag, is nooit te zien van een afstandje Alle paarden zouden weg zijn, toch komt Melisandre daarop binnenrijden, en idd veel te snel Dany die meteen weer terug wil naar Meereen, waarom vlieg je dan weg Alliser Thorne, heeft een hekel aan Jon, maar zou dit nooit doen (of het moet zijn dat het in de boeken ook zo is) Jon die alleen Sam alles over Hardhome vertelt en niet de rest van de Night's Watch Niets meer gehoord over Margaery en Littlefinger Pluspunten waren Daario, Arya, Jaqen, Theon en Cersei(acting) Dat van Benjen is echt een kutstreek van de makers. [spoiler= ]In de boeken krijgt ie vier messteken, eerste van Wick, tweede van Bowen Marsh, laatste twee zijn onbekend. Geen Alliser Thorne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 De makers ons maar lekker maken voor een update over Benjen. Rotzakken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 [spoiler=volgend seizoen]Dit dus. Acteur is alweer gezien in Ierland, snap niet waarom HBO het zo speelt. [spoiler=volgend seizoen]Ik neem aan dat doelt op het feit dat Jon gespot is in Ierland en volgend seizoen dus gewoon terug zal komen of? [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Treffende analyse. Dat hele gebeuren Sansa snap ik dus ook echt niet. Behalve het creëren van een schok effect had dit hele seizoen voor haar geen functie. Wat je zegt, we wisten al lang dat Ramsay een ongelooflijk zieke psycho was. Daarbij komt dat Sansa in de boeken niet eens met Ramsay trouwt, dus als je Sansa verder niets laat doen bij de Boltons, waarom laat je haar daar dan überhaupt heen gaan. De verhaallijn van Bran is in de boeken ook 'afgelopen', met Sansa gebeurd geloof ik niet zoveel, laat haar dan lekker uit dit seizoen. Had je meer tijd gehad om van de rest iets te maken. Hetzelfde geldt voor Brienne trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten