Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Geweldig einde van dit seizoen. Vind het verhaal van Brann echt wel zuigen, enig minpuntje. Wat is dat nu weer voor bullshit, "you will never walk again, but you will fly".... Ik ben echt benieuwd of die Brann nog wat nuttigs gaat doen. Enige wat hij doet is Hodor en vogeltjes overnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=10]Op zijn weg naar Varys kwam hij Shae en Tywin tegen. Hij kan moeilijk ook nog naar Cersei zoeken want dan heeft hij een grote kans ontdekt te worden. Dat is denk ik de reden

[spoiler=10]Nee, hij stond al onderaan die trap, dus als hij gewoon naar boven was gelopen, was hij gelijk bij Varys gekomen. Maar hij besloot dus om eerst haar en zijn pa te vermoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=10]Nee, hij stond al onderaan die trap, dus als hij gewoon naar boven was gelopen, was hij gelijk bij Varys gekomen. Maar hij besloot dus om eerst haar en zijn pa te vermoorden.

[spoiler=10]Ik denk alleen zijn pa en dat hij haar toevallig tegen kwam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=10] Ik denk dat hij juist naar Shae ging en toen erachter kwam dat z'n vader het met z'n ex doet.

[spoiler=ep10]Hij ging naar Tywin zijn kamer hé.

Ben trouwens wel benieuwd naar de reactie van de draken, zullen sowieso op een punt opnieuw losgelaten moeten worden en ben dan toch wel benieuwd hoe loyaal ze gaan zijn tegenover Denaerys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend kwam al met een hele vergezochte theorie (geen boekenlezer):

[spoiler=.]Dat Bran uiteindelijk Drogon (de derde draak van Dany) gaat beheersen en daarmee alle White Walkers uit gaat roeien :mrgy: Als dat waar is zou ik dat te ziek vinden

Met die theorie kwamen een vriend en ik ook al :mrgy: Verschrikkelijk om nu weer een jaar te moeten wachten, maar wat een gaaf seizoen was dit zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dank is groot.

The Sand Snakes komen er aan :< Zijn dit overigens alle nieuwe characters? Mis Quentyn Martell in dit rijtje. Vind zijn verhaallijn in de boeken echt vet.

High Sparrow staat me niet meer zo goed bij. Het is maar goed dat ik de boeken weer aan het lezen ben. Halverwege boek 2 nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die Sand zusjes gaan denk ik wel voor de nodige onrust zorgen. (d) Het is wel gewoon pure marteling om dit soort filmpjes te bekijken eigenlijk, het duurt tenslotte nog bijna een jaar voordat we deze characters in actie gaan zien.

Gelukkig komt tussendoor nog wel het laatste seizoen van Sons of Anarchy langs. :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dank is groot.

The Sand Snakes komen er aan :< Zijn dit overigens alle nieuwe characters? Mis Quentyn Martell in dit rijtje. Vind zijn verhaallijn in de boeken echt vet.

High Sparrow staat me niet meer zo goed bij. Het is maar goed dat ik de boeken weer aan het lezen ben. Halverwege boek 2 nu.

Komen nog wel meer personages bij. Die Obara is wel cute :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites