Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=e8]En daar gaat Obertyn. Geweldige vechter, want er is niemand die zo dichtbij het doden van The Mountain is gekomen. Echt heel erg knap. Hij had hem gewoon kunnen doden (al is de mountain nu praktisch dood, want zei Jaime niet ooit eens dat hij altijd zijn zwaard vergiftigd?), maar was te blind door haat helaas.

Verder jammer van Jorah, want dat was echt een baas.

En die Ramsay weer:-D Leipe gozer.

Oh, en eindelijk Sansa die eens wat doet:cab:

bewerkt door Alessandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep8]George R. R. Fucking Martin. Had het eigenlijk kunnen weten dat die psycho auteur weer zo'n onverwachte moord zou plegen. De manier waarop ook echt te erg. Weer een baas minder, benieuwd wat er met Tyrion gaat gebeuren. Kan toch niet dat hij ook "gewoon" dood gaat?

Verder Sansa die eindelijk wat interessants doet, benieuwd hoe lang het gaat duren voor Baelish haar in bed krijgt. Ramsay ook echt een baas, had die ene gast ook gevild :-D Heerlijk lachje ook nog van Arya bij het horen dat Lysa doos is :-D

Heerlijke aflevering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep8]Arya :-D Dat is me toch ook wel een tof karakter. Die manier waarop Oberyn sterft ook gewoon, wtf :p Toch kon ik het wel een beetje zien aankomen dat Oberyn dat nog ging verkloten. Hij rekte het gewoon veel te lang en alsof zo'n beest stervend op de grond gaat toegeven. Athletisch ventje trouwens die Oberyn. Ben echt benieuwd hoe dit verder afloopt, maar als Tyrion dan toch echt zou sterven, net als Oberyn, zou dat wel heel erg zonde zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Oberyn... De manier waarop ook zo enorm lelijk, hij had al gewonnen alleen omdat hij die bekentenis wilde horen maakte hij het niet af. Hoe The Mountain het dan uiteindelijk afmaakt is dan wel weer enigszins mans, dat zag er wel verdomd smerig uit toen hij klaar was. :( Ik ben heeeel benieuwd hoe het nu met Tyrion verder gaat, ik kan me eigenlijk nog steeds nauwelijks voorstellen dat hij echt dood zal gaan. Ik hoop dat iemand hem te hulp schiet en dat hij kan ontsnappen ofzo (komaan Jaime), want ik ga er niet vanuit dat Tywin hem nog zal gaan sparen.

Ramsay weer een ouderwetse psycho, hij heeft Theon echt goed naar de klote geholpen. :-D Dat Ramsay die gozer ook vilt, man wat een engerd en Roose Bolton beloont dat gedrag met het geven van zijn naam. Lekkere familie.

Ik denk trouwens dat LF Robin Arryn ook nog om laat leggen als hij hem de wereld instuurt, ik ben benieuwd trouwens of Arya en Sansa herenigd gaan worden en hoe dat zal verlopen. Denk dat Arya wel redelijk kritisch zal zijn tegenover haar zus. ;c Overigens [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; ik denk dat Arya zo moet lachen omdat door de dood van Lysa The Hound geen centen zal ontvangen oid? Geen idee waarom anders.

Oh en Ser Jorah :(, benieuwd wel wat hij nu gaat doen. Ik vind hem wel een baas. En die Missandei mag ook vaker uit de kleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.]wooooo....Tyrion :( :( Tywin gaat dit niet meer intrekken.. Dit is klaar, al gaat hij denk ik wel op z'n George RR Martins 'out with a bang'. Kan me niet voorstellen dat hij er op z'n Ed Starks uit vliegt.

Waarom moest Arya lachen?

[spoiler=ep8]Omdat ze eindelijk hun bestemming hadden bereikt en The Hound haar ging "verkopen" aan haar tante. Maar dat ze dan dood is en ze weer met elkaar opgeschept zitten + The Hound geen geld gaat krijgen voor haar vind ze dus blijkbaar grappig. :D Zijn ook gewoon een geweldig duo verder hehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep8]Ah man, wat een gay einde, Oberyn :(

Zalige manier van vechten overigens, kreeg een paar trappen van the mountain, maar was op geen enkel moment echt in de problemen gekomen, echt klote de manier waarop hij eraan gaat...

*Ben ik trouwens de enige die het net iets te veel gore vond op het eind? Ben daar zoiezo wel gevoelig aan, maar vond het toch wat erover...

bewerkt door Jebus4life
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep8]Ser Jorah :( Oberyn :(

Zo jammer dat Oberyn eraan ging, maar toen hij zo arrogant deed voor het gevecht en het gevecht ging rekken had ik het helaas wel verwacht. Had gewoon zijn wraak kunnen hebben en Tyrion kunnen redden. Als we Tyrion kwijtraken zou dat echt zuur zijn, maar ik zie nu echt geen manier meer waarop hij dit nog kan overleven. Beter wordt het idd een badass dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep8]Ser Jorah :( Oberyn :(

Zo jammer dat Oberyn eraan ging, maar toen hij zo arrogant deed voor het gevecht en het gevecht ging rekken had ik het helaas wel verwacht. Had gewoon zijn wraak kunnen hebben en Tyrion kunnen redden. Als we Tyrion kwijtraken zou dat echt zuur zijn, maar ik zie nu echt geen manier meer waarop hij dit nog kan overleven. Beter wordt het idd een badass dood.

[spoiler=Tyrion]Ik zie Jaime hem nog wel redden hoor... Kan me niet voorstellen dat hij z'n broer laat sterven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep8]Ah man, wat een gay einde, Oberyn :(

Zalige manier van vechten overigens, kreeg een paar trappen van the mountain, maar was op geen enkel moment echt in de problemen gekomen, echt klote de manier waarop hij eraan gaat...

*Ben ik trouwens de enige die het net iets te veel gore vond op het eind? Ben daar zoiezo wel gevoelig aan, maar vond het toch wat erover...

Nee dat ben je zeker niet, ik heb net de episode gezien. Kreeg een enorm raar gevoel in m'n maag, maybe ietsje over the edge. Maar ja, blijft GoT.

[spoiler=S04E08]Oberyn :( Hoe kan zo'n koning dood zijn :( Hij heeft het zo in eigen hand gehad, hij had hem gewoon moeten slachten. Die bekentenis hij had natuurlijk nooit gekregen als the Mountain niks meer zou kunnen doen. Niet verwacht dat die op zo'n sicke manier Oberyn heeft afgemaakt. De vechtskills van Oberyn waren echt magistraal.

Stukgaan om het stukje van Arya, zo enorm hard lachen om de dood van haar tante :-D Zeer benieuwd of ze Sansa gaat ontmoeten volgende week. Mijn gevoel zegt van niet. Het stukje van Sansa was behoorlijk apart, nooit gedacht dat ze LF zo zou verdedigen. LF blijft vet maar zo enorm creepy. De manier waarop hij naar Sansa kijkt.. Hoop dat die Robin ook snel het loodje gaat leggen, vreselijk kut ventje.

En tja, Ramsey. Wat voor een gaaf karakter is hij aan het worden zeg, z'n kop zit ook vol idiote gedachten. Gewoon die dude helemaal 'villen'. Hij blijft er ook gewoon zeer kalmpjes naast staan. Ook enorm benieuwd wat hun gaan doen in de laatste 2 afleveringen.

Ik verwacht nog wel iets vanuit Jamie, die kan toch niet machteloos toezien hoe ze Tyrion gaan killen. Die blik van Cersei ook weer, bah kotswijf zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat ben je zeker niet, ik heb net de episode gezien. Kreeg een enorm raar gevoel in m'n maag, maybe ietsje over the edge. Maar ja, blijft GoT.

[spoiler=S04E08]Oberyn :( Hoe kan zo'n koning dood zijn :( Hij heeft het zo in eigen hand gehad, hij had hem gewoon moeten slachten. Die bekentenis hij had natuurlijk nooit gekregen als the Mountain niks meer zou kunnen doen. Niet verwacht dat die op zo'n sicke manier Oberyn heeft afgemaakt. De vechtskills van Oberyn waren echt magistraal.

Stukgaan om het stukje van Arya, zo enorm hard lachen om de dood van haar tante :-D Zeer benieuwd of ze Sansa gaat ontmoeten volgende week. Mijn gevoel zegt van niet. Het stukje van Sansa was behoorlijk apart, nooit gedacht dat ze LF zo zou verdedigen. LF blijft vet maar zo enorm creepy. De manier waarop hij naar Sansa kijkt.. Hoop dat die Robin ook snel het loodje gaat leggen, vreselijk kut ventje.

En tja, Ramsey. Wat voor een gaaf karakter is hij aan het worden zeg, z'n kop zit ook vol idiote gedachten. Gewoon die dude helemaal 'villen'. Hij blijft er ook gewoon zeer kalmpjes naast staan. Ook enorm benieuwd wat hun gaan doen in de laatste 2 afleveringen.

Ik verwacht nog wel iets vanuit Jamie, die kan toch niet machteloos toezien hoe ze Tyrion gaan killen. Die blik van Cersei ook weer, bah kotswijf zeg.

[spoiler=]Je maakt me gelukkig, ik ben toch niet de enige die Oberyn echt dé koning vond :D

Echt, mijn zin in GoT is echt helemaal over, ze hadden hier gewoon Ep9 van moeten maken, kon ik de laatste even doorbijten en krijg ik volgend jaar automatisch terug zin in GoT; maar het moet echt niet meer van mij, der zijn nog maar een handvol bazen over, enkel Ramsay, Baelish & Tyrion blijven over... En met wat pech gaat Tyrion er dit seizoen ook nog aan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe eens niet zo melancholisch. Tuurlijk zal je niet stoppen met kijken, dus om zo'n dingen te zeggen :cab:

[spoiler= ]

Natuurlijk stop ik niet met kijken, maar 2x in m'n leven heb ik een rotdag gehad door iets fictie: the red wedding en dit...

Ik vond dit echt het vetste character dat er inzat/was als ik alles tot nu neem en ik had niet verwacht dat hij eraan zou gaan vandaag, dan mag ik toch tranen laten for my sweet prince! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze ep _O_

[spoiler=EP8]

Oberyn :( ***********. Ik wist dat het ging gebeuren maar verdomme wat baal ik hier nog steeds van. Beste personage van het seizoen hoor, met afstand.

Verder de Boltons _O_ Opperbazen zeg. En Sansa eindelijk eens tof. En The Hound en Arya :-D Wat een pech

En de waarheid bij Jorah eindelijk boven tafel, goede scene ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=eppie8]neeeeeeeeee:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:. Wat is dit zuur zeg. Had het wel verwacht toen Oberyn het maar bleef rekken. George Martin heeft het weer voor elkaar gekregen een favoriet personage kapot te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites