Platina32 Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Het viel me op dat hier geen topic was voor klassieke muziek, behalve dan die ene uit 2006, maar het leek me verstandiger hiervoor een nieuw topic te openen. Enkele nummers die ik mooi vind: [YOUTUBE]XMbvcp480Y4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]rRgXUFnfKIY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]4uOxOgm5jQ4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Qqe0GdUpJHs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ATbMw6X3T40&annotation_id=annotation_78634&feature=iv[/YOUTUBE] [YOUTUBE]hOA-2hl1Vbc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2011 Het viel me op dat hier geen topic was voor klassieke muziek, behalve dan die ene uit 2006, maar het leek me verstandiger hiervoor een nieuw topic te openen. Enkele nummers die ik mooi vind: [YOUTUBE]XMbvcp480Y4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]rRgXUFnfKIY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]4uOxOgm5jQ4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Qqe0GdUpJHs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ATbMw6X3T40&annotation_id=annotation_78634&feature=iv[/YOUTUBE] [YOUTUBE]hOA-2hl1Vbc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Hier wat muziek van een moderne klassieke componist genaamd Ludovico Einaudi. Vind het zelf echt hele chille muziek. 9qvglWAHDak RqLKYhhfA_Q R8MzHqkNBwo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 [YOUTUBE]K6u5D-5LWSg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]QY4NZuOFebU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]SQhNf_q7Rw8[/YOUTUBE] Modern Klassiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Arnalds_O_ Laatste tijd luister ik wel eens Beethoven, vind zijn symfonieën echt heerlijk om te luisteren. Vooral nr 7 en dan helemaal dit stuk: 4uOxOgm5jQ4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Klassieke muziek is echt van die muziek waar je helemaal zenuwachtig enzo van wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2011 Laatste tijd luister ik wel eens Beethoven, vind zijn symfonieën echt heerlijk om te luisteren. Vooral nr 7 Ja, vind ik ook, 5 is anders ook niet mis. Nog een mooi pianostuk van een gestoorde ouwe gek :P: [YOUTUBE]RyFhsG8Ip4E[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Beetje clichée, maar dit blijft voor mij een van de meest briljante klassieke stukken. 4Ud_wGMXRnQ jWRb90BRB5w Klassieke muziek soweiso op de platenspeler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat mooie toevoegingen van mijn kant: Hele Requiem van Mozart vind ik heel mooi. SSjynB4V2QI Op ong 2/3 van de Mattheüs zit een prachtig deel met 2 cello's. Verder de Moldau van Smetana. Doet me terugdenken aan een bezoek aan het dolfinarium. De dolfijinenshow was toen op die muziek. bJJfEfP9JVk Van wat recenter kom je voor mij toch op film/serie muziek. Ennio Morricone en de muziek van Band of Brothers bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Requiem ben ik geweest dit jaar, verrassing van men vriendin! Heel mooi inderdaad. Moldau is ook een prachtstuk, heb 'm op plaat. Schitterend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucci Geplaatst 4 juni 2011 Share Geplaatst 4 juni 2011 ben niet echt van de klassieke muziek, integendeel zelfs.. maar als ik dan bijvoorbeeld een goede soundtrack hoor van Hans Zimmer dan krijg ik toch ook wel kippenvel.. weet alleen niet of je het kan vergelijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Wagner is de shit vind ik, heel duister en somber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Sowieso de 4 jaargetijden van Vivaldi, hoe cliché het ook is. Kan ik echt bij wegdromen, zo mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Rammediebambam, topickick. 5UJOaGIhG7A Zat een stukje van in "de Tiende van Tijl". Meteen even opgezocht, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 september 2011 Auteur Share Geplaatst 21 september 2011 Haha, ja dat heb ik ook gezien :P net voor het eerst, best geinig programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Klassieke muziek is echt van die muziek waar je helemaal zenuwachtig enzo van wordt. Juist niet man. Twee classics: S-Xm7s9eGxU LlvUepMa31o _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 [YOUTUBE]N0cpKzDoOdA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 HhQPHRemfvo Jazzy klassieke piano muziek uit Armenië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Iemand bekend met Glenn Gould? Geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanFM Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Om dit eens even omhoog te halen: [YOUTUBE]XLroOctZks4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Eo1KHr-b-CA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Natuurlijk La Quattro Stagioni van Vivaldi, en daarvan is al gezegd dat het wat cliché is, maar toch: RnwuF-MCRuo Dit kent iedereen wel: GD3VsesSBsw mag je opera ook onder de noemer klassiek scharen? Zoja: xCFEk6Y8TmM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 7OdOabG8lMM Bekend van de reclame over het Groot Dictee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 november 2012 Auteur Share Geplaatst 30 november 2012 3GPeK6Qo4dk Oef, wat mooi. Kan deze nu ook op de piano :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2013 [Youtube]Md7-5gQai_Y Kenners weten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Re: Klassiek Topic doorgenomen en ik zie geloof ik nergens Aria van Bach staan, mijn alltime fav klassiek stukje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten