MNie Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Hoop je dat Kishna blijft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 10 uur geleden zei cimbomcu: Hoop je dat Kishna blijft? Uiteraard. Niet een hoog rendement en niet altijd fit, maar was zo belangrijk voor het spel wanneer hij mee deed. Maar er zijn veel dingen gebeurd buiten het veld, begrijp en waardeer zijn keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 3 uur geleden zei Mansveld: Uiteraard. Niet een hoog rendement en niet altijd fit, maar was zo belangrijk voor het spel wanneer hij mee deed. Maar er zijn veel dingen gebeurd buiten het veld, begrijp en waardeer zijn keuze. Heb ADO natuurlijk niet gevolgd, maar zijn cijfers vielen mij tegen. Maar dus wel belangrijk voor jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Zojuist zei cimbomcu: Heb ADO natuurlijk niet gevolgd, maar zijn cijfers vielen mij tegen. Maar dus wel belangrijk voor jullie. Cijfers zeggen niet alles. Ik vond hem heel belangrijk voor het spel wanneer hij meedeed. Vaak de assist op de assist zeg maar, bracht een bepaalde rust, slimheid. Hoop dat hij nog overgehaald kan worden om alsnog te blijven. Zijn woorden over een buitenlands avontuur zijn vast niet gelogen en zullen wel meespelen in zijn beslissing, net als zijn onvrede van even terug over het feit dat er over de toekomst (nieuwe trainer, technisch directeur, algemeen directeur etc) niks bekend was, maar er speelt veel meer. Brood en Sietaram zijn destijds niet voor niks op non-actief gezet, hoewel dat niet alleen met Kishna te maken had, zijn meerdere voorvallen geweest (Ould-Chikh om er snel even een te noemen kan er over meepraten). Er zijn veel dingen gebeurd en ik denk dat bij Kishna het vertrouwen toch wel beschadigd is. Over het vertrek van Immers, Beugelsdijk en anderen van de "oude garde" valt ook genoeg te vertellen. Ik was er niet rouwig om dat ze vertrokken, maar als je dan te horen krijgt op welke manier... Zo ga je niet met mensen, en zeker clubiconen, om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 minuten geleden zei Mansveld: Cijfers zeggen niet alles. Ik vond hem heel belangrijk voor het spel wanneer hij meedeed. Vaak de assist op de assist zeg maar, bracht een bepaalde rust, slimheid. Hoop dat hij nog overgehaald kan worden om alsnog te blijven. Zijn woorden over een buitenlands avontuur zijn vast niet gelogen en zullen wel meespelen in zijn beslissing, net als zijn onvrede van even terug over het feit dat er over de toekomst (nieuwe trainer, technisch directeur, algemeen directeur etc) niks bekend was, maar er speelt veel meer. Brood en Sietaram zijn destijds niet voor niks op non-actief gezet, hoewel dat niet alleen met Kishna te maken had, zijn meerdere voorvallen geweest (Ould-Chikh om er snel even een te noemen kan er over meepraten). Er zijn veel dingen gebeurd en ik denk dat bij Kishna het vertrouwen toch wel beschadigd is. Over het vertrek van Immers, Beugelsdijk en anderen van de "oude garde" valt ook genoeg te vertellen. Ik was er niet rouwig om dat ze vertrokken, maar als je dan te horen krijgt op welke manier... Zo ga je niet met mensen, en zeker clubiconen, om. Denk je dat Beugelsdijk terug komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 31 minuten geleden zei cimbomcu: Denk je dat Beugelsdijk terug komt? Geen idee. Ik hoop het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Nu al fan van Kuyt https://nos.nl/video/2434247-kuijt-fel-op-eerste-training-ado-die-tijd-hebben-we-niet-in-een-wedstrijd Als dit een beetje een weerspiegeling is van het niveau dat hij heeft als trainer dan gaat die het niet heul veel schoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Denk je dat Beugelsdijk terug komt? Overigens gaat naast Beugelsdijk ook de naam Daryl Werker (Roda) rond. In aanvallend opzicht zijn er geruchten over Naoufal Bannis en Giovanni Korte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 Op 27-6-2022 om 13:12 zei Mansveld: Overigens gaat naast Beugelsdijk ook de naam Daryl Werker (Roda) rond. In aanvallend opzicht zijn er geruchten over Naoufal Bannis en Giovanni Korte. Zal er niet rouwig om zijn als Korte naar jullie toe gaat. Misschien dat hij bij jullie wel weer presteert. Vond hem hier tot nu toe zwaar tegenvallen. Maakt weinig gebruik van zijn snelheid en kapt alles af naar binnen om vervolgens de bal in het publiek te schieten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 23 minuten geleden zei Superboeren: Zal er niet rouwig om zijn als Korte naar jullie toe gaat. Misschien dat hij bij jullie wel weer presteert. Vond hem hier tot nu toe zwaar tegenvallen. Maakt weinig gebruik van zijn snelheid en kapt alles af naar binnen om vervolgens de bal in het publiek te schieten.. Ik hoop echt dat hij niet komt. We hebben al zo'n type met Catic. Ondertussen is Werker dus vastgelegd en ook Siereveld van NAC heeft getekend. Ken beide niet dus ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 5 uur geleden zei Mansveld: Ik hoop echt dat hij niet komt. We hebben al zo'n type met Catic. Ondertussen is Werker dus vastgelegd en ook Siereveld van NAC heeft getekend. Ken beide niet dus ben erg benieuwd. Werker was de laatste tijd goed bij Roda Stabiele verdediger. Snap niet dat ze hem hebben laten gaan, ondanks dat ik zeker geen fan van hem ben. Denk echter dat hij te ''lief'' is bij jullie, Qua mentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Op 29-6-2022 om 20:28 zei LiverpoolFC: Werker was de laatste tijd goed bij Roda Stabiele verdediger. Snap niet dat ze hem hebben laten gaan, ondanks dat ik zeker geen fan van hem ben. Denk echter dat hij te ''lief'' is bij jullie, Qua mentaliteit. Ben benieuwd. Liever een stabiel iemand die zogenaamd te lief is dan een nietsnut met (te)veel inzet en overal te laat is zoals een Beugelsdijk. We hebben al een hoop nieuwe spelers trouwens, hopelijk pakt het goed uit. Allemaal transfervrij maar er lijkt een idee achter te zitten. Niet zoals toen Jol deed, gewoon een shitload aan spelers halen al waren posities al goed bezet. Eenzelfde strategie hanteert Bolt/Globalon bij oa Estoril. Belangrijkste nu is dat de grootste clown en meest incapabel persoon van de club van het toneel verdwijnt. Weg met Reijntjes, want wij gaan niet weg. Kan het beste zijn hand in eigen boezem steken en opstappen. Citaat DEN HAAG - Drie belangrijke supportersgroepen van ADO Den Haag zijn woedend op algemeen directeur Edwin Reijntjes. Zij hebben het vertrouwen in hem opgezegd en willen niet meer met hem praten. De reden is dat Reijntjes hen in hun ogen de schuld in de schoenen schuift voor de ernstige ongeregeldheden tijdens en na de promotiewedstrijd tegen Excelsior op zondag 29 mei. Volgens de supportersvereniging Haagsche Bluf en het hierbij aangesloten Fan Support en FCDH vindt de ADO-directeur dat zij hulp moeten aanbieden bij het aanwijzen en vinden van de relschoppers. De supportersgroepen voelen hier niets voor. Zij zien dit niet als hun taak. Ook zeggen de drie groepen dat ADO de ellende zelf over zich heeft afgeroepen door ook toeschouwers met een stadionverbod toe te laten. Bovendien zouden bezoekers niet of nauwelijks zijn gefouilleerd. 'Mensen met een petje moesten even hun petje afdoen. En wanneer je een tas bij je had, werd daar een blik ingeworpen. Dat was het', zegt Geer Dekker Kleijn, de voorzitter van Haagsche Bluf. Simpel beleid Desondanks stond het duel als 'risicowedstrijd' te boek, stelt Haagsche Bluf. Dat maakt het volgens Dekker Kleijn des te merkwaardiger dat de club zo'n soepel beleid hanteerde. 'Maar wij zijn niet verantwoordelijk voor degenen aan wie ADO Den Haag een kaart verkoopt en zijn ook niet verantwoordelijk voor het gedrag van individuele supporters', schrijven de groepen in een verklaring die dinsdag naar buiten is gebracht. Midden Noord Zij stellen dat ADO inmiddels heeft gedreigd dat het tribunevak Midden Noord – ter hoogte van de middenstip aan de lange zijde – straks misschien niet langer voor de fanatiekste en meest gepassioneerde aanhangers wordt gereserveerd. Deze fans gebruiken het van oudsher als een van de 'sfeervakken', wat inhoudt dat zij hun liefde voor de club hier niet alleen met spreekkoren, maar ook volop met vlaggen en spandoeken uitdragen. Dat ADO de focus met name op Midden Noord richt, is omdat daar de meeste relschoppers die het veld oprenden vandaan kwamen. 'Maar is dit aangestuurd door FCDH en Haagsche Bluf? Nee, natuurlijk niet', schrijven de groepen over de ongeregeldheden. Elders in het stadion 'Nog één incident, dan willen ze de mensen die nu op Midden Noord staan, daar weghebben, zo is ons gezegd', voegt Dekker Kleijn hier aan toe. De betreffende groep zou dan elders in het stadion een plaatsje moeten zien te vinden. Ook andere maatregelen zijn volgens Dekker Kleijn al aangekondigd. Zo zou supportersgroep FCDH zich over enkele weken niet met een kraam mogen presenteren op de jaarlijkse open dag van ADO. Daarnaast zou supportersgroep Fansupport geen financiële bijdrage meer ontvangen voor het laten vervaardigen van de immense traditionele 'sfeerspandoeken'. Reactie Reijntjes Directeur Reijntjes laat in een reactie weten verbaasd te zijn over de verklaring van de supporters. Hij zegt het idee te hebben gehad nog met de groepen in gesprek te zijn, maar zal volgende week na zijn terugkeer van vakantie op de gang van zaken reageren. Het geruzie maakt deel uit van de nasleep van de voor ADO zo dramatisch afgelopen wedstrijd tegen Excelsior: de Hagenaars konden ruim vijf weken geleden terugkeren naar de eredivisie, maar gaven in het laatste kwartier een 3-0 voorsprong uit handen. De club verloor na de verlenging tijdens het nemen van de strafschoppen en blijft daarom ook het komende seizoen in de Keuken Kampioen Divisie. Vernielingen en veldslag Het leidde tijdens de wedstrijd al tot spanningen. Na afloop belaagde een groep bezoekers het vak met Excelsiorsupporters, terwijl ook volop vernielingen zijn aangericht en het tot een veldslag met de politie kwam. Haagsche Bluf en de bij deze vereniging aangesloten groepen Fan Support en FCDH benadrukken dat zij de ongeregeldheden 'krachtig veroordelen'. Zij vinden 'dat dit ook nooit meer voor mag komen'. 'Supporters hebben zich onwijs misdragen', zegt voorzitter Dekker Kleijn. 'Dat kun je niet goedpraten en dat wíl ik ook niet goedpraten. Maar Reijntjes mag ook de hand in eigen boezem steken. Dat is iets wat we bij hem missen'. Geen antwoord Zo vindt Haagsche Bluf 'dat de club op geen enkele manier zijn eigen verantwoordelijkheid pakt'. 'Men wenst geen antwoord te geven op vragen over de vrije kaartverkoop, het niet fouilleren en het niet betrekken van de supportersvertegenwoordigingen bij het draaiboek van de wedstrijd tegen Excelsior', stellen de groepen in hun verklaring. Dekker Kleijn wijst er bovendien op dat 'de bierkraan' al aan het begin van de middag openging en pas om een uur of tien 's avonds is besloten om niet meer te schenken. 'Ook dat is niet al te handig bij een wedstrijd die als risicowedstrijd te boek staat', zegt hij. Hoogst kwalijk Volgens de drie supportersgroepen gaf Reijntjes al meteen na die dramatische zondag aan dat hij zich wilde beraden over de relatie van ADO met Haagsche Bluf. Op 18 juni volgde een e-mail waarin hij het Haagsche Bluf hoogst kwalijk nam dat deze vereniging geen statement had doen uitgaan waarin ze de rellen veroordeelde. Ook zei Reijntjes voorstellen voor het herstel van zowel de imagoschade als de financiële schade te verwachten. Op 20 juni heeft hierover een bijeenkomst van ADO met de supporters plaatsgehad. Als vertegenwoordiger van de Amerikaanse eigenaar Bolt ADO Den Haag LLC was ook de Spanjaard Ignacio Beristain aanwezig. Gespannen sfeer De sfeer moet gespannen zijn geweest. Het kwam zelfs tot een climax toen Reijntjes voor Beristain de woorden van Dekker Kleijn in het Engels vertaalde. Dat deed hij 'op een hele andere manier' dan de voorzitter van Haagsche Bluf naar eigen zeggen bedoelde. 'Toen ben ik opgestapt', zegt Dekker Kleijn. 'We waren al meer dan een uur bezig. Ik was er op dat moment wel klaar mee'. Diezelfde mening lijkt nu ook Reijntjes te zijn toegedaan. Hoewel hij zelf niet op de rel wil reageren, blijkt hij maandag wel een bericht over de onderlinge wrevel en de oplopende spanningen naar het bestuur van Haagsche Bluf te hebben gestuurd. Dekker Kleijn vindt het geen probleem om deze tekst erbij te nemen en even voor te lezen. 'We zijn nu uitgepraat', had de ADO-directeur aan de supportersvereniging laten weten. 'Jammer maar helaas.' Bron: https://www.omroepwest.nl/sport/4600933/supportersgroepen-boos-op-ado-directeur-in-nasleep-rellen 6 juli 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Hoe lang nog voor jullie Dirk bij het vuil aan de straat zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Hoe lang nog voor jullie Dirk bij het vuil aan de straat zetten? Als het aan mij had gelegen al enige tijd geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 9 minuten geleden zei Mansveld: Als het aan mij had gelegen al enige tijd geleden. Ik ken geen één ADO fan, die het met deze statement oneens is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Ik ken geen één ADO fan, die het met deze statement oneens is. Nee? Niet een hardcore masochist in de groep ADO fans die hier stiekem enorm van geniet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 14 minuten geleden zei ElMarcos: Nee? Niet een hardcore masochist in de groep ADO fans die hier stiekem enorm van geniet? Reijntjes. Die man geniet ervan dat de club op alle fronten kapot gaat, mede mogelijk gemaakt door hem overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Triest inderdaad hoe een volksclub kapot gemaakt wordt. Hoop oprecht dat Ado er boven komt, vind een uitwedstrijd naar Ado wel altijd geinig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Winst tegen hiervoor nog ongeslagen Eindhoven... Ik denk neit veel fans dat hadden verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Winst tegen hiervoor nog ongeslagen Eindhoven... Ik denk neit veel fans dat hadden verwacht? Nee maar Kuyt wel. Kuyt heeft nooit aan zichzelf getwijfeld. Kuyt krijgt het op de rit als hij de tijd krijgt volgens Kuyt. Weg met die vent joh. Wel blij dat Kishna terug is. Een van de belangrijkste spelers vorig jaar, ondanks zijn rendement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Kuijt is er uit. Citaat https://nos.nl/artikel/2453685-kuijt-al-binnen-vijf-maanden-ontslagen-als-trainer-van-ado-den-haag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Nu al zin in interim Giovanni Franken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 1 uur geleden zei delichris: Kuijt is er uit. Prima natuurlijk, al had ik liever de directeur eerst zien vertrekken. Nu krijgt deze gombal nog de kans om zijn stempel te drukken door een vervanger voor Kuyt aan te stellen, waarschijnlijk de zoveelste blunder die hij gaat maken. 1 uur geleden zei Thierryvane: Nu al zin in interim Giovanni Franken. Metgod zal het voor nu even op zich nemen, verwacht dat er een nieuwe trainer is voor de competitie wordt hervat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Zn trainers carrière is wel weer voorbij he en gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten