Bruins Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Volgens mij schudde hij ook z'n hoofd toen ADO-fans dat liedje over Vermeer zongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Huhu daar is Henk niet van onder de indruk denk ik. Komt hij samen met John even langs je deur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Laat Henk zich maar eens druk maken over zn laffe speelwijze het hele jaar al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2015 18 oktober, NAC-ADO, spandoek voor de wedstrijd over de Chinese overname die heel traag verliep: 14 februari, ADO-NAC, spandoek na de wedstrijd: :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2015 [twitter]568682188142723074[/twitter] [twitter]568682241133580289[/twitter] :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 april 2015 Auteur Share Geplaatst 12 april 2015 Vanaf 2:00 http://www.omroepwest.nl/sport/12-04-2015/ado-speler-roland-alberg-ik-weet-niets-van-interesse-fc-groningen Mooi ventje die Kastaneer. ''Ik kan het ook zelf vertellen'' :D Maar goed, we zijn denk ik nu wel veilig. Snel vergeten dit seizoen en op naar volgend seizoen. Hopen dat we Alberg en Kramer kunnen behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Gefeliciteerd! Mag ook wel tegen dit zwakke Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Alberg is een heerlijke speler, zou hem graag op het middenveld bij Vitesse zien spelen. Congrats met lijfsbehoud, kan niet fout gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Wat een slechte wedstrijd weer zeg. Den Haag was beter al had Utrecht, dat kwam om niet te verliezen, toch nog hele grote kansen. Hopen op een mooie 9e plek net als vorig jaar. Punten pakken tegen AZ, Willem II en PSV(wat dan al kampioen is). Vitesse zijn we kansloos. Alberg, tja... Hij kan goed voetballen maar ik vind hem dit seizoen erg laks/lui op het veld rond lopen. Mijn idee komt dat door de aanvoerdersband, had persoonlijk niet voor hem gekozen. Maarja Fraser laat dit hele seizoen al zien dat hij niet de juiste man is. En deze Alberg mag van mij gerust vertrekken, komt niet in de buurt van de Alberg van vorig seizoen. Kramer is erg belangrijk met zijn goals, maar als hij niet scoort heb je 0,0 aan hem. Bij een goed bod zou ik ook hem laten gaan. Er gaat een gerucht over Bangura van AIK, iemand hier die deze speler toevallig kent? Wel is duidelijk dat er een hoop moet veranderen. Te beginnen met een nieuwe trainer. Trouwens apart dat Eduardo vandaag direct na het fluitsignaal de kleedkamer op zocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 april 2015 Auteur Share Geplaatst 12 april 2015 Meningen verschillen. Ben het zeker met je eens dat Fraser dit seizoen niet altijd de juiste keuzes heeft gemaakt, maar vind dat hij in veel wedstrijden ook gewoon in de steek gelaten is door z'n spelers of dat de nederlaag kwam door individuele fouten. En Alberg vind ik qua strijd en passie juist één van de beteren, samen met Mikey en Hansen. Kramer heb je inderdaad niks aan als ie niet scoort, maar dat doet ie juist zoveel. 16 goals is echt wel veel voor een spits van Den Haag, ik zou 'm zeker proberen te behouden. Eduardo heb ik niks van meegekregen, overtuigt mij trouwens sowieso nog steeds niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) Wat is nou de opstelling die het meest gebruikt wordt, en dan doel ik op de spelers. Ik dacht zelf iets van: Hansen; Zuiverloon, Derijck, Wormgoor, Meijers; Alberg, Bakker, Jansen; Houtkoop, Kramer, Eduardo? Of Yakovenko in plaats van Houtkoop. Misschien Gehrt er nog in of zo? Volg ADO niet erg maar wil graag de basisopstelling weten :) [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; [MENTION=5022]Rossi[/MENTION]; 23 april 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 ADO Den Haag Jansen laatste tijd bank. Houtkoop ook. Malone basis, net als Iakovenko en van Duinen (ipv Eduardo). Dacht ik. Die Bakker is ook geen basisklant, Gehrt/Kristensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Bedankt! Malone rechtsback of op het middenveld? Ik dacht altijd dat hij verdediger was, maar op het internet vind ik middenvelder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Dacht dat het een rechtsback was ja, maar speelt vooral op het middenveld vanwege zn loopvermogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Bedankt! Malone rechtsback of op het middenveld? Ik dacht altijd dat hij verdediger was, maar op het internet vind ik middenvelder... Wanneer Zuiverloon fit is, dan speelt hij op het middenveld. Anders speelt 'ie rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Bedankt beiden (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Wanneer Zuiverloon fit is, dan speelt hij op het middenveld. Anders speelt 'ie rechtsback. Kan me niet herinneren dat Zuiverloon dit seizoen een wedstrijd op het middenveld heeft gevoetbald. Maar ik heb dan ook niet elke wedstrijd van ADO gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Kan me niet herinneren dat Zuiverloon dit seizoen een wedstrijd op het middenveld heeft gevoetbald. Maar ik heb dan ook niet elke wedstrijd van ADO gezien. 'Hij' = Malone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Leescursus aangevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Houtkoop is ook zo'n wereldaankoop geweest. Heeft lekker veel kansen gekregen ook. In het begin was het holmaatje Schet die telkens mocht spelen, nu zijn het die twee pipo de clowns Eduardo en Iakovenko. Iakovenko vond ik in het begin wel wat hebben, maar de laatste wedstrijden doet het pijn aan m'n ogen hoe hij speelt. Eduardo is technisch wel goed, daar is alles mee gezegd. Vind wel dat Wormgoor de laatste wedstrijden goed staat te verdedigen. Alleen aan de bal is het een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 23 april 2015 Auteur Share Geplaatst 23 april 2015 Wat is nou de opstelling die het meest gebruikt wordt, en dan doel ik op de spelers. Ik dacht zelf iets van: Hansen; Zuiverloon, Derijck, Wormgoor, Meijers; Alberg, Bakker, Jansen; Houtkoop, Kramer, Eduardo? Of Yakovenko in plaats van Houtkoop. Misschien Gehrt er nog in of zo? Volg ADO niet erg maar wil graag de basisopstelling weten :) [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; [MENTION=5022]Rossi[/MENTION]; Echt duidelijke basis is er eigenlijk niet geweest dit seizoen. Dit lijkt er denk ik nog het meeste op: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Kristensen, Malone, Alberg; Van Duinen, Kramer, Schet Wat CV's betreft is er dit seizoen niet echt een vast duo geweest. Derijck, Wormgoor, Kanon, Bakker, Zuiverloon, ze hebben er allemaal in wisselende samenstellingen gespeeld. De laatste weken is het idd wel Wormgoor-Derijck. Op het middenveld wordt af en toe ook voor Gehrt/Jansen gekozen. Sinds kort speelt Bakker na lang blessureleed weer op het middenveld (waardoor Malone rechtsback staat, Zuiverloon centraal en Derijck op de bank).Voorin heeft Schet heel veel gespeeld, Eduardo en Jakovenko zitten er natuurlijk nog niet lang. Tussen die laatste twee wordt ook weer veel gewisseld, de ene keer mag Eduardo beginnen en dan weer Jakovenko. Hoop dat je er wat aan hebt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Ja, bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2015 Jammer van de nederlaag vandaag, was niet nodig geweest. Dat ie in de blessuretijd valt is natuurlijk extra zuur. Als je PSV ooit had kunnen verslaan was het vandaag wel. Hopen dat ze die Wijnaldum in ieder geval verkopen, eng mannetje. Ondanks de nederlaag iig wel heerlijk feestje na de wedstrijd met Darkraver :D Kramer vatte het seizoen wel mooi samen in zijn interview, had toch meer ingezeten. Als we niet zo wisselvallig waren geweest, hadden we zeker het linkerrijtje kunnen halen. Snel vergeten en naar volgend seizoen, ben benieuwd wat onze Chinese vriend gaat doen in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Tja onnodig verlies en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Al met al mooi afgesloten met Darkraver en later nog bij het home. Zelf hoop ik dat Kramer en Alberg (voor een mooi bedrag) vertrekken. Ik verwacht niet dat Wang (veel) gaat investeren. Met een nieuwe trainer, spits en verdediger moet plaats 8-10 haalbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Hoezo nieuwe trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten