Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Wat een slechte wedstrijd weer zeg. Den Haag was beter al had Utrecht, dat kwam om niet te verliezen, toch nog hele grote kansen.

Hopen op een mooie 9e plek net als vorig jaar. Punten pakken tegen AZ, Willem II en PSV(wat dan al kampioen is). Vitesse zijn we kansloos.

Alberg, tja... Hij kan goed voetballen maar ik vind hem dit seizoen erg laks/lui op het veld rond lopen. Mijn idee komt dat door de aanvoerdersband, had persoonlijk niet voor hem gekozen. Maarja Fraser laat dit hele seizoen al zien dat hij niet de juiste man is. En deze Alberg mag van mij gerust vertrekken, komt niet in de buurt van de Alberg van vorig seizoen.

Kramer is erg belangrijk met zijn goals, maar als hij niet scoort heb je 0,0 aan hem. Bij een goed bod zou ik ook hem laten gaan.

Er gaat een gerucht over Bangura van AIK, iemand hier die deze speler toevallig kent?

Wel is duidelijk dat er een hoop moet veranderen. Te beginnen met een nieuwe trainer.

Trouwens apart dat Eduardo vandaag direct na het fluitsignaal de kleedkamer op zocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meningen verschillen. Ben het zeker met je eens dat Fraser dit seizoen niet altijd de juiste keuzes heeft gemaakt, maar vind dat hij in veel wedstrijden ook gewoon in de steek gelaten is door z'n spelers of dat de nederlaag kwam door individuele fouten. En Alberg vind ik qua strijd en passie juist één van de beteren, samen met Mikey en Hansen. Kramer heb je inderdaad niks aan als ie niet scoort, maar dat doet ie juist zoveel. 16 goals is echt wel veel voor een spits van Den Haag, ik zou 'm zeker proberen te behouden.

Eduardo heb ik niks van meegekregen, overtuigt mij trouwens sowieso nog steeds niet echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nou de opstelling die het meest gebruikt wordt, en dan doel ik op de spelers.

Ik dacht zelf iets van:

Hansen; Zuiverloon, Derijck, Wormgoor, Meijers; Alberg, Bakker, Jansen; Houtkoop, Kramer, Eduardo? Of Yakovenko in plaats van Houtkoop. Misschien Gehrt er nog in of zo? Volg ADO niet erg maar wil graag de basisopstelling weten :)

[MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; [MENTION=5022]Rossi[/MENTION];

bewerkt door Boeruh!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer Zuiverloon fit is, dan speelt hij op het middenveld. Anders speelt 'ie rechtsback.

Kan me niet herinneren dat Zuiverloon dit seizoen een wedstrijd op het middenveld heeft gevoetbald. Maar ik heb dan ook niet elke wedstrijd van ADO gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtkoop is ook zo'n wereldaankoop geweest. Heeft lekker veel kansen gekregen ook. In het begin was het holmaatje Schet die telkens mocht spelen, nu zijn het die twee pipo de clowns Eduardo en Iakovenko.

Iakovenko vond ik in het begin wel wat hebben, maar de laatste wedstrijden doet het pijn aan m'n ogen hoe hij speelt.

Eduardo is technisch wel goed, daar is alles mee gezegd.

Vind wel dat Wormgoor de laatste wedstrijden goed staat te verdedigen. Alleen aan de bal is het een drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nou de opstelling die het meest gebruikt wordt, en dan doel ik op de spelers.

Ik dacht zelf iets van:

Hansen; Zuiverloon, Derijck, Wormgoor, Meijers; Alberg, Bakker, Jansen; Houtkoop, Kramer, Eduardo? Of Yakovenko in plaats van Houtkoop. Misschien Gehrt er nog in of zo? Volg ADO niet erg maar wil graag de basisopstelling weten :)

[MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; [MENTION=5022]Rossi[/MENTION];

Echt duidelijke basis is er eigenlijk niet geweest dit seizoen. Dit lijkt er denk ik nog het meeste op:

Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Kristensen, Malone, Alberg; Van Duinen, Kramer, Schet

Wat CV's betreft is er dit seizoen niet echt een vast duo geweest. Derijck, Wormgoor, Kanon, Bakker, Zuiverloon, ze hebben er allemaal in wisselende samenstellingen gespeeld. De laatste weken is het idd wel Wormgoor-Derijck. Op het middenveld wordt af en toe ook voor Gehrt/Jansen gekozen. Sinds kort speelt Bakker na lang blessureleed weer op het middenveld (waardoor Malone rechtsback staat, Zuiverloon centraal en Derijck op de bank).Voorin heeft Schet heel veel gespeeld, Eduardo en Jakovenko zitten er natuurlijk nog niet lang. Tussen die laatste twee wordt ook weer veel gewisseld, de ene keer mag Eduardo beginnen en dan weer Jakovenko.

Hoop dat je er wat aan hebt :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van de nederlaag vandaag, was niet nodig geweest. Dat ie in de blessuretijd valt is natuurlijk extra zuur. Als je PSV ooit had kunnen verslaan was het vandaag wel. Hopen dat ze die Wijnaldum in ieder geval verkopen, eng mannetje. Ondanks de nederlaag iig wel heerlijk feestje na de wedstrijd met Darkraver :D

Kramer vatte het seizoen wel mooi samen in zijn interview, had toch meer ingezeten. Als we niet zo wisselvallig waren geweest, hadden we zeker het linkerrijtje kunnen halen. Snel vergeten en naar volgend seizoen, ben benieuwd wat onze Chinese vriend gaat doen in de zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja onnodig verlies en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Al met al mooi afgesloten met Darkraver en later nog bij het home.

Zelf hoop ik dat Kramer en Alberg (voor een mooi bedrag) vertrekken. Ik verwacht niet dat Wang (veel) gaat investeren. Met een nieuwe trainer, spits en verdediger moet plaats 8-10 haalbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites