Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Fraser had van mij niet per se hoeven te vertrekken, maar snap niet dat ze hem hoofdtrainer maken. Qua visie en ideeën over voetbal is er nauwelijks verschil tussen hem en Steijn, snap dan ook niet wat zijn aanstelling als trainer voor nut heeft, maar laat me graag positief verrassen natuurlijk. Daarnaast zal het wel de enige optie geweest zijn.

Opstelling tegen Vitesse morgen: Coutinho; Zuiverloon, Wormgoor, Beugelsdijk, Meijers; Holla, Malone, Bakker; Schet, Van Duinen, Alberg

Twee veranderingen dus, geen Van Haaren en Kramer. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijke wedstrijd vanavond.

Zwinkels; Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers; Holla, Bakker, Gehrt; Wildschut, Van Duinen, Schet

Coutinho nog te veel last van een op de training opgelopen blessure dus. Verder Gehrt terug, Malone daardoor linie naar achter ipv geschorste Tommie, en Wildschut die z'n debuut gaat maken. Ben benieuwd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijke wedstrijd vanavond.

Zwinkels; Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers; Holla, Bakker, Gehrt; Wildschut, Van Duinen, Schet

Coutinho nog te veel last van een op de training opgelopen blessure dus. Verder Gehrt terug, Malone daardoor linie naar achter ipv geschorste Tommie, en Wildschut die z'n debuut gaat maken. Ben benieuwd :)

Roda heeft een Poolse keeper, dus heel Nederland(behalve Limburg) achter ADO vanavond. (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijke overwinning weer, redelijk goede wedstrijd gespeeld ook, alleen het laatste half uurtje werd het steeds minder. Eindelijk weer een ouderwets knokkend ADO gezien. Hopelijk kunnen ze dit vasthouden, want het programma leent zich ervoor om aardig wat punten te gaan pakken (NAC-thuis, RKC-uit, Groningen-thuis, PEC-thuis). Go Ahead wel een leuke ploeg trouwens, hoop dat die er in blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coutinho waarschijnlijk weg na dit seizoen. Jammer, maar vind Zwinkels minstens even goed, dus een ramp is het ook niet echt. Kijk al uit naar morgen, winst zou betekenen dat je opeens weer aansluiting met het linkerrijtje hebt. Zo snel kan het gaan in de Eredivisie :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat verwacht je tegen NAC? Ik kan echt geen hoogte krijgen van ADO, maar ik denk dat ze wel winnen.

Ik verwacht eigenlijk ook 'gewoon' drie punten. De laatste weken ziet het er gewoon goed uit wat ADO laat zien, het wisselvallige van eerder dit seizoen (snap daardoor ook dat je niet echt een goed beeld van ADO kan schetsen) lijkt gelukkig ook verdwenen. Vooral verdedigend staat het onder Fraser erg goed, er wordt nauwelijks iets weggegeven. Beetje de over-mijn-lijk-mentaliteit die hij zelf ook had als speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk hoe Steijn wordt 'verdedigd' in VI steeds door Derksen. Doet ie Fraser te kort mee. 'Hij wint toevallig een paar makkelijke wedstrijden'. Ten eerste; als je kijkt naar de situatie waarin we toen zaten, was geen enkele wedstrijd 'makkelijk'. Ten tweede; Vitesse-uit en Roda-uit zijn gewoon lastige wedstrijden. En dan zeggen dat Steijn die potjes ook wel had gewonnen. Dat hebben we gezien tegen Roda-thuis, RKC-thuis, Heracles-thuis, NEC-uit, PEC-uit en zo kan ik nog wel even doorgaan. Steijn heeft genoeg kansen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt er precies allemaal gezegd dan?

Dat Fraser geluk heeft gehad dat er net wat makkelijke potjes op het programma stonden toen hij het overnam, en dat Steijn die wedstrijden ook wel gewonnen had. Derksen heeft ook al een paar keer herhaald dat het niet netjes was van Fraser om zich niet solidair te verklaren met Steijn na zijn ontslag, terwijl het gewoon al langer het plan was dat Fraser hoofdtrainer zou worden als Steijn om de een of andere reden zou vertrekken, en er zelfs nog op de dag van het ontslag over is overlegd door Steijn en Fraser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEN HAAG – Voormalig Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen haalt maandag in TV West Sport uit naar ADO Den Haag-trainer Henk Fraser. ‘Ik vind dat Fraser wat hijgerig de baan van Maurice Steijn heeft overgenomen. Die twee werkten op basis van gelijkheid en eigenlijk had Fraser moeten zeggen “als Steijn het niet goed doet, doe ik het ook niet goed.’

ADO Den Haag kwam dit weekend niet in actie, maar verloor de afgelopen zes wedstrijden geen enkele keer sinds Fraser het overnam na het ontslag van Steijn. Derksen: ‘Het is wel verrassend dat ADO de laatste tijd veel punten pakt, maar ik weiger te zeggen dat dat de verdiensten van Fraser zijn, want ik had altijd de indruk dat Steijn het ook behoorlijk deed. Zijn ontslag vond ik onrechtvaardig. En Fraser koestert wel erg z’n eigen ‘Fraser-effect’ en dat is lullig voor Steijn want dat vond ik wel een integere jongen.’

Als je niks zinnigs weet te zeggen, zeg dan niks ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind niet dat hier iets miszegd wordt. Ik vind die Fräser ook maar een enge man als ik eerlijk ben.

Derksen kraamt alleen maar onzin uit, geen enkele uitspraak die hij doet slaat ergens op. Hij had de indruk dat Steijn het behoorlijk deed. Snap niet dat je dat kunt zeggen als Steijn laatste staat met ADO en het voetbal vaak nergens op lijkt. En dat dat aan het materiaal ligt kun je mij ook niet wijsmaken. Er zijn genoeg ploegen met minder materiaal dan ADO. Daarnaast heeft Fraser nooit gesproken over een 'Fraser-effect', dat is naar buiten gebracht door de media. Fraser heeft juist altijd gezegd dat de behaalde punten de verdienste van de spelers waren. Snap ook niet dat je ´m een enge man kunt vinden. Dat hij het over zou nemen van Steijn, in goede scenario's (Steijn gaat naar een betere club) en slechte scenario's (Steijn wordt ontslagen), stond al jaren vast, en is zelfs vlak na het ontslag van Steijn nog besproken door de twee. Daarnaast heeft Fraser ook nooit nagetrapt of iets dergelijks naar Maurice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gaan geruchten dat Engelsman John Radford (voorzitter van Mansfield Town) geld in ADO zou willen steken, nadat Van der Kallen een paar maanden terug aangaf dat hij open stond voor nieuwe investeerders. Zou gaan om een bedrag van 3 tot 4 miljoen per jaar (vijf seizoenen lang). Ben benieuwd of 't waar is, nog nooit van die man gehoord en weet ook niet goed wat ik ervan moet denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites