Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ook heerlijk dat wanneer hij Great dresses from den Aldi zegt, dat die presentatrice zo kijkt van: Nou, da's een aardig compliment hoor. :D Mja Lordi en Van Der Veire stalen toch echt de show hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 De winnaar voor de mensen die het nog niet wisten: [YOUTUBE]Pfo-8z86x80[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Balen voor Bulgarije trouwens zeg. Hadden samen met #10 Noorwegen evenveel punten, gaan ze eruit omdat ze minder hoge scores (8, 10 & 12) kregen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Vind er niks balen aan, moeten ze maar niet met zo'n goedkope Inna kopie komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Echt hoor, als je Afrojack iets laat verzinnen doe je sowieso mee voor de top 5. En ik ga nog steeds stuk om dresses from den Aldi. _O_ Dat soort elektronische (DJ-)muziek mag volgens mij niet eens bij het ESF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 De winnares heeft toch ook zulk soort muziek. Als je hem gewoon iets laat producen bedoel ik he, ik bedoel had zeker tig songs gehoord met dezelfde soort productie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.1311520 Geniaal:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 En http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.1311520 :r :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Toch enigszins verassende dingen in de uitslag wat mij betreft. Zo had ik veel hogere scores verwacht voor IJsland, Noorwegen, Denemarken en Duitsland. De puntenverdeling was trouwens weer een mooi lesje topografie. Wel blij met deze winnares. Goed lied, gewoon een sympathiek persoon ook lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Eurovisie 2013 wordt waarschijnlijk gehouden in de Swedbank Arena. Die gaan ze uitbreiden tot 65.000 zitjes voor de nationale finales, maar dat lijkt me ook wel genoeg voor de Europese versie. 1e Halve Finale: 14 mei 2013 2e Halve Finale: 16 mei 2013 Finale: 18 mei 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Zweden is gewoon de terechte winnaar en het was mijn favoriet met Roemenië dus ik ben hier heel blij mee. Ik kan niet wachten tot volgend jaar:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Je zal toch moeten. Dat lied van Loreen zit trouwens al de hele dag in mn hoofd. Maar dat van Malta toch ook wel. Toch vind ik het spijtig dat Griekenland niet hoger is geëindigd, leuk nummertje en lekkere griet. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 (bewerkt) - 11 juli 2012 bewerkt door QuaLyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Volgend jaar dus winst voor ons. Tijdje geleden alweer ;c Moet ze wel i won't play the game no more doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Meh heb erg weinig met Anouk, maar ze is iig geen b-artiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Eerst zien dan geloven. Dat Festival is zo corrupt als de t*r*ng Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Volgend jaar dus winst voor ons. Tijdje geleden alweer ;c Moet ze wel i won't play the game no more doen.. http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=1553 even nummertje 14 zoeken. Ik hoef niks uit te leggen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Blue? Nog nooit van gehoord, maar ze zullen wel populair/bekend zijn dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 (bewerkt) Eerst zien dan geloven. Dat Festival is zo corrupt als de t*r*ng Onzin hoor. Dat niet alles even terecht is kan ik inkomen maar vorig jaar was Loreen toch echt de terechte winnaar. Lena viel over te twisten maar die is lekker dus die mag wel winnen en het jaar daarvoor was Alexander Rybak volgens mij wat ook een bazennummertje was. Natuurlijk eindigde Turkije veel te hoog vorig jaar, Groot Brittanie veel te laag, maar om het nu corrupt te noemen vind ik erg overdreven. Nederland verdient het vaak niet om in de finale te komen. Of het zijn waardeloze acts als Sieneke of het is zo standaard saai nummer zoals met de Toppers. Blue? Nog nooit van gehoord, maar ze zullen wel populair/bekend zijn dan.. Cultuurbarbaar. ;c Je kent U Make Me Wanna en One Love toch wel. Al moet ik zeggen dat dat nummer van ze niet fantastisch was. Beste songfestival nummer van de afgelopen jaren was dan ook van Manga, vond zelf trouwens Zaleilah van vorig jaar ook vet. 19 oktober 2012 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Onzin hoor. Dat niet alles even terecht is kan ik inkomen maar vorig jaar was Loreen toch echt de terechte winnaar. Lena viel over te twisten maar die is lekker dus die mag wel winnen en het jaar daarvoor was Alexander Rybak volgens mij wat ook een bazennummertje was. Natuurlijk eindigde Turkije veel te hoog vorig jaar, Groot Brittanie veel te laag, maar om het nu corrupt te noemen vind ik erg overdreven. Nederland verdient het vaak niet om in de finale te komen. Of het zijn waardeloze acts als Sieneke of het is zo standaard saai nummer zoals met de Toppers. Cultuurbarbaar. ;c Je kent U Make Me Wanna en One Love toch wel. Al moet ik zeggen dat dat nummer van ze niet fantastisch was. Beste songfestival nummer van de afgelopen jaren was dan ook van Manga, vond zelf trouwens Zaleilah van vorig jaar ook vet. Ben ik ook met je eens, maar het blijkt gewoon dat al die landen uit het Oosten een soort vriendjespolitiek spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja ;e Want mensen in bijvoorbeeld Macedonië hebben natuurlijk meer binding met muziek uit Spanje dan met muziek uit andere balkan landen. Oost-Europa is geestelijk sowieso meer verbonden dan de west-europese landen. Dikke vriendjespolitiek ja. [MENTION=17281]-fabiantjuhhh[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koenkocx Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Hopelijk eindelijk weer een finaleplaats met Anouk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ken Anouk niet, maar het zou mij niet verbazen als Nederland er alweer in de halve finale uit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ken Anouk niet, maar het zou mij niet verbazen als Nederland er alweer in de halve finale uit ligt. Wait what? Dat je niet veel van muziek kan weten ok, maar dan ken je Anouk toch wel. Is toch denk ik de bekendste zangeres van Nederland op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Wait what? Dat je niet veel van muziek kan weten ok, maar dan ken je Anouk toch wel. Is toch denk ik de bekendste zangeres van Nederland op dit moment. Serieus? Luister namelijk nooit Nederlandse muziek. Maar leuk dat Nederland het ook over een andere boeg gooit door een ''topper'' te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten