Hyllus Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Dit is zo doorgestoken kaart he, keek dit vanacht en bijna iedereen stemt gewoon op het buurland haha. Was ook de reden dat ik TV maar heb uitgezet. Wel klote voor Engeland, die hebben amper buurlanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 En dan Ierland die hun ook nog ff naait. [YOUTUBE]1aN83DUSChM[/YOUTUBE] Snapte niet dat deze niet doorging, heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Op zich wel een catchy deuntje, alleen past zijn stem niet bij de muziek. Hij had beter met iets rockends kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 3J's laatste, prachtig, zeer goede zaak misschien dat de TROS nu eeeeeindelijk inziet dat niet werkt. Hou een grote voorronde als in Zweden/Denemarken etc. en dan zit er heus wel iets goeds tussen. @Bartho: Letland was idd chill, maar gewoon geen eurovisie material jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Nederland had hetzelfde probleem als Letland. In principe had Nederland een liedje dat beter had verdiend, maar het werd slecht gezongen, slecht gemixt en de presentatie was knullig. Het filmpje daar van het Letse nummer is geschoten in een TV-studio die relatief klein is. De sfeer is intiem, de muziek klinkt lekker vol en die riff galmt heerlijk. Als je ziet hoe ze er bijstonden in de halve finale dan is het helemaal niet indrukwekkend. Luister en bekijk maar eens het refrein van het filmpje hier in het topic en dan het refrein op het Eurovisie zelf: [YOUTUBE]IhLbpSuK3qc[/YOUTUBE] Desalniettemin ben ik het wel eens met het idee dat Letland beter had verdiend dan de 17e plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik zei al tegen Joep en Jordi, stuur gewoon De Jeugd van Tegenwoordig. Wedden dat we dan wel de finale halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Mee eens, sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Maarja TROS en Jvt..? Gaat never nooit gebeuren denk ik, sowieso betwijfel ik of die jongens dat willen. Imago van het Songfestival is hier zo verziekt dat geen enkele zelfrespecterende artiest die het heeft gemaakt daar meer heen gaat, waar het in Scandinavië en Oost Europa als een eer wordt gezien om eraan mee te doen wordt het hier als iets minderwaardigs gezien door de grote artiesten. En trouwens mij lijkt de kans uberhaupt groot dat als de TROS er mee kapt dat niemand het over wilt nemen en Nederland een paar jaar niet meedoet. En Armenië zal volgend jaar wel niet meedoen, is geloof ik verboden voor Armeniërs om dat land in te komen uberhaupt vanwege een of ander grensconflict :cab: In August 2009 a number of Azerbaijanis who had voted for Armenia's entry during the contest were summoned for questioning at the Ministry of National Security in Baku, during which they were accused of being "unpatriotic" and "a potential security threat".[10][11] One of those summoned, Rovshan Nasirli, said that he was told by his interrogators that they had the names and addresses of all 43 Azerbaijanis who had voted for Armenia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 TROS moet sowieso opdonderen, met die Jan Smit als commentator ;e;e;e;e Wat was die vent irritant jong niet normaal. Rond half 12 heb ik hem maar op België gezet. Maar wat maakt de uitzendende omroep uit welke act er komt. Die TROS vind zichzelf veel te belangrijk, eerst al met Vader Abraham en nu weer met de 3J's. Volgend jaar zal BZN oid er wel staan. Grafomroep ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Na een paar keer dat lied van de Azeri's te hebben teruggehoord, vind ik het best goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik zei al tegen Joep en Jordi, stuur gewoon De Jeugd van Tegenwoordig. Wedden dat we dan wel de finale halen? Donder op met JVT, dan ben ik sowieso niet voor NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Wat heb je nou liever dan, 3J's of JvT? Ga jij maar lekker de komende 18 jaar naar lui als Jan Smit, Sieneke of Zanger Rinus luisteren op Songfestival dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2011 n5Sju9fTLUk Meest terechte winnaar ooit(van wat ik heb gezien) denk ik. Daarna is Griekenland ook alleen maar achteruit gegaan volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 De Tros moet de AVRO volgen, lijkt me verstandig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik vond Alexandr met zijn Fairytale toch behoorlijk ziek hoor. Lena vond ik ook leuk om naar te luisteren. Alleen ik heb zo'n idee dat veel mensen op Griekenland toen stemden door écht het liedje, het is namelijk een mix van volksmuziek en Engelstalige pop. Verder is het wel catchy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik vond Alexandr met zijn Fairytale toch behoorlijk ziek hoor. Lena vond ik ook leuk om naar te luisteren. Alleen ik heb zo'n idee dat veel mensen op Griekenland toen stemden door écht het liedje, het is namelijk een mix van volksmuziek en Engelstalige pop. Verder is het wel catchy Inderdaad. Rybak had toen ook zwaar terecht gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Hebben jullie niks beters te doen dan over het esf lullen ofzo :cab: achterlijk evenement ja kom maar op met die haters gonna hate plaatjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 [spoiler=u vraagt] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Wat heb je nou liever dan, 3J's of JvT? Ga jij maar lekker de komende 18 jaar naar lui als Jan Smit, Sieneke of Zanger Rinus luisteren op Songfestival dan. Alles beter dan JVT, grote falers. Doen ook ontieglijk hard hun best om de hip hop te verneuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik het winnende nummer nog nooit slecht gevonden. En ik ben er ook van overtuigd dat wanneer je een goed nummer, goede artiest en goede performance hebt dat je ver komt. Kijk alleen al naar België vorig jaar, deden het echt niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Zullen ze nog wel bekendmaken denk ik. Vorig jaar won Lena van de Jury en werd Tom Dice tweede. Volgens mij was het net andersom was het Tom Dice die won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2011 De winnaars van zaterdag waren net op een Turks zender. Die chick, heeft twee kinderen :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 MILF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Gordon wil naar het Songfestival Gordon en zijn groep Los Angeles, the Voices hebben zich officieel gemeld voor deelname aan het Nationaal Songfestival van volgend jaar. "Ik denk dat de TROS met Los Angeles, the Voices een onwaarschijnlijk goede act in huis haalt", zegt de zanger. "Ik vind: als je als publieke omroep zo veel geld uitgeeft om dit tot een succes te maken, neem dan een act die gewoon bereid is om alles te doen", stelt Gordon vrijdag in dagblad Spits. Hij besloot om aan te kloppen bij de programmaleider van de TROS. "Ik heb gisteren aan Gerard Baars laten weten dat wij officieel beschikbaar zijn voor het Songfestival van 2012." Gordon presenteerde vorig jaar zomer zijn mannengroep Los Angeles, the Voices. Onlangs maakte de zanger bekend de Toppers te verlaten, onder meer omdat hij zich meer wil concentreren op de door hem samengestelde formatie. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten