Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zojuist zei Titan: Hoi, eindelijk vrienden. O, nooit geweten dat jij Marcel heet. Zo leer je nog eens wat over mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Oh het lijkt al begonnen te zijn. Hoopte weer op een voorprogramma. Mis ik het begin, daar gaat m'n week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Bij Servië vraag ik mij weer echt af waar ik naar aan het kijken ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 3 uur geleden zei Socrates: Let wel op hè jongens, Servië een onvoldoende = verbanning naar de The Passion-app Joejoe, ik ga The Passion kijken. Wat is dit voor een raar nummer joh haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Heerlijk deze Servische IQ-test. Iconisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Heerlijk deze Servische IQ-test. Iconisch. Wel een interessante choreografie, je blijft sowieso kijken. Alleen muzikaal niet zo mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Charlie and the chocolate factory is nu #Georgië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei MNie: Charlie and the chocolate factory is nu #Georgië Ja vind 'm wel grappig! Malta daarentegen. Vreselijk 13 in een dozijn nummer. Droeftoeter90 heeft de appgroep geïnfiltreerd. 12 mei 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Over Servië, uit het stemmingstopic: Citaat Servië is dit jaar absoluut één van de meest unieke optredens. Zangeres Konstrakta - ook gewoon even architect, afgestudeerd aan de Universiteit van Belgrado - wint dit jaar in elk geval de prijs voor beste lyrics. In drie minuten veegt ze de vloer aan met (Britse) roddelpers, schoonheidsidealen, religie, de Servische gezondheidszorg en het gegeven dat in de huidige maatschappij uiterlijke gezondheid nog weleens boven mentale gezondheid gezet wil worden. Op het einde van het nummer schakelt ze doodleuk ook nog even over op Latijn. Ge-ni-aal. Afijn, hoe hoog dit kan eindigen moet nog maar blijken. Je zou het kunnen zien als een soort IQ-test voor Europa. In eigen land is ze in elk geval bloedje populair, een icoon, nu maar hopen dat de rest van Europa de tekst gaat begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 San Marino komt nu, allemaal even wat anders doen. Ik heb jullie gewaarschuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Servië moet ik zo ff terugkijken. Ben ook aan het klussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Jullie kijken dit met zijn allen? Oké, fijne avond boyzz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 3 minuten geleden zei Socrates: San Marino komt nu, allemaal even wat anders doen. Ik heb jullie gewaarschuwd. Had nu best Servië even kunnen terugkijken ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 5 minuten geleden zei Socrates: San Marino komt nu, allemaal even wat anders doen. Ik heb jullie gewaarschuwd. De tering, dat was inderdaad echt verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Geert Wilders zou deze Australische outfit afkeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Wauw, je kan zeggen wat je wil, maar deze jongen zit op zingen. Ik vond het eigenlijk wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 San Marino hahahaha, wat was dat dan weer. Wel interessant @Socrates over dat nummer van Servië. In elk geval niet iemand die zingt over dat zijn/haar/hen eigen problemen, maar over een breder plaatje. Net als Letland trouwens, maar dat is toch een andere categorie haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zang technisch goed, maar qua nummer werd ik er echt heel verdrietig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Die van Cyprus zingt niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Gele kaart voor Ierland. Wat slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Die zingt het bloed uit je oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) Schakel net in. Australië klein stukje gezien, was qua zang wel oké in ieder geval maak kon weinig emotie bij het aflezen. Andere kleine stukjes die ik heb gezien van andere landen waren in ieder geval matig. Servië was ik wel benieuwd naar, die wel de moeite dus om terug te kijken? Verder iets wat nog goed genoeg is om terug te kijken? (vóór Ierland) 12 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Noord-Macedonië had geen geld over voor de staging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Trucje van 30 secondes nepgitaar spelen en dan vervolgens de microfoon van zijn statief ook alweer te vaak gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten