Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Peter R. de Vries

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aan ons ligt dat in principe niet, maar er wordt tegenwoordig streng gecontroleerd op het via via aanbieden van streams. Die boetes die ze daarvoor uitdelen (tenslotte zijn wij daarvoor verantwoordelijk, het forum zelf) zijn niet mild. Liever voorkomen dan genezen. Zelf zou ik er geen problemen mee hebben als mensen streams deelden, alleen door bovenstaand zien wij noodzaak dat te verbieden.

Owja verder moet Brein niet zo janken. Net alsof je illegaal downloaden ooit er helemaal uit krijgt. Vechten tegen de bierkaai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat het aanbieden om er zelf geld mee te verdienen had aangepakt mag worden, maar als je download voor jezelf of wat vrienden, dan moet er niet lastig over gedaan worden, je kan dat er toch nooit uitkrijgen. (Mijn vader nam vroeger al illegaal muziek op van de radio dus ja).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Integendeel zelfs, downloaden zorgt er juist voor dat er meer verkocht word. Het is bv niets voor niets een feit dat op Itunes kleine artiesten steeds meer verkopen dan de grote artiesten die iedereen kent.

Plus dat men niet geld uit wil geven voor troep. En dat is er veel te veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker een interessante aflevering gister. Aflevering schijnt een aantal goede tips te hebben opgeleverd, volgens de twitter van Peter.

Wejo na deze nog maar 2 afleveringen :( Ik kan het me bijna niet voorstellen.

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De politie is in een recreatiegebied in het Groningse Kolham op zoek naar het lichaam van Ilham Benchelh uit Siddeburen. De vrouw wordt sinds januari 2010 vermist. De zoekactie gebeurt op basis van tips die binnenkwamen na een uitzending van Peter R. de Vries.

Meerdere tipgevers verwezen onafhankelijk van elkaar naar het gebied in Kolham, zo meldde de politie vandaag.

De politie zoekt onder meer met honden en duikers. De echtgenoot van Benchelh wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning. Hij heeft altijd ontkend. De twee waren van plan te scheiden.

:pray:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat ze die vrouw vinden.

Maare meerdere tipgevers? Aan de hand van die uitzending kreeg ik nou niet het idee dat mensen em zouden hebben kunnen gezien. Aangezien het in die tijd toch enorm hard sneeuwde. Maar hoop dat die vent mensen in vertrouwen heeft genomen en die zijn gaan tippen.

Vond die aflevering van zondag wel interessant. Die nieuwe invalshoek lijkt me wel overtuigend. Gewoon dat hele dorp op DNA controleren svp. Plus mensen die toen daar gewoond hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekentenis in Amsterdamse moordzaak

De twee 34-jarige verdachten van de dubbele moord op Mary Run en Henk Opentij in 1997 in Amsterdam-Noord hebben betrokkenheid bekend. De moorden zijn daarmee na 15 jaar opgelost.

De politie kwam de verdachten op het spoor gekomen na een tip van Peter R. de Vries. De twee uit Amsterdam werden eind oktober aangehouden. De raadkamer van de rechtbank heeft het voorarrest van de beide verdachten tot begin februari 2013 verlengd.

Eind oktober meldde de politie al dat nieuw DNA-onderzoek waarschijnlijk tot een doorbraak zou leiden. Uit het nieuwe onderzoek bleek dat in het huis aangetroffen DNA-materiaal een negroïde herkomst had.

Henk Opentij (79) en zijn vriendin en buurvrouw Mary Run (73) werden in november 1997 omgebracht. Een buurman trof ze dood aan in de woning van een van hen aan de Noorderbreedte in Amsterdam-Noord. Ze hadden diverse steekwonden en hun kelen waren doorgesneden. Opvallend was dat er niets uit de woning was geroofd. Mary's tas bleek wel doorzocht, maar de 600 gulden die daar in zat, was niet meegenomen.

Peter _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites