mattijs. Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Zie net dat Aaron Paul en Bryan geen emmy gekregen hebben voor hun rol? :cab: Mocht toch minstens 1 van de 2 zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Bryan Cranston had er toch al eens 1 gehad? Nu die kerel van The Newsroom, nog niet gezien, maar moet ook een hele goede zijn. Kan best dus. BB wel Emmy voor Best Show oid toch? En Anna Gunn beste vrouwelijke bijrol :-D Deze ep :cab: mwa. Qua verhaal was het een prima ep, goed vervolg enzo. Maar gebeurde wel érg weinig, had wat meer spektakel verwacht toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Eerste 2 eps gezien, zeker interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Nog eens een 'rustige' aflevering en die kan ik echt wel appreciëren. [spoiler=s05e15]Walter White lijkt me, zoals Gretchen verwoordde, dood. Heisenberg is going out with a bang (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 :-D heerlijk ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 En hij maar wachten. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Wat een foto. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Zo. Dit was een compenseer episode. Vorige keer een shitstorm en nu eigenlijk niks gebeurd. Naja, die meid dood maar dat boeit eigenlijk niet echt meer :cab: Ben benieuwd wat er dan nu gaat gebeuren. Want zo te zien moet Walt in 50 minuten naar dat groepje van Todd en dan nog helemaal naar Sante Fe voor Elliot en Gretschen :huhu: Saul in het begin :r Eerste wat ik dacht: o Walt zn haar is ook gegroeid zie ik. Is het Saul die uitstapt huhuhu. O en die begintune op het einde geniaal Boeide niet? Dan ben je wel een ijskoude hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 En hij maar wachten. :( Laatste aflevering van BB is al geleaked, 1u lang :LO: oP_4z4IoYHs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Boeide niet? Dan ben je wel een ijskoude hoor :cab: Pfff indeed, Jessie krijgt het wel even te verduren hoor. Sneu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 T boeide mij ook niet heel veel eigenlijk :cab: Komt na seizoen 5 toch ook nog een seizoen 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Vond het voor Jesse wel kut, maar het deed mij inderdaad ook helemaal niks verder. Geen seizoen 6 nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Gelukkig geen seizoen 6 nee. Dit kunnen ze sterk afmaken. Neem aan dat de eerste scène van de laatste eps begint met die Flash Forward uit begin s05 pt.2? Of is dat een vreemde gedachte? Heb geen internetz gelezen verder.. maar ben echt heel benieuwd naar het einde. Ken eigenlijk weinig series met een heel sterk einde. The Wire misschien, Twin Peaks (hoewel, wtf), One Tree Hill toch ook wel, en the Office, maar dat is meer comedy/drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Dexter was ook sterk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Gelukkig geen seizoen 6 nee. Dit kunnen ze sterk afmaken. Neem aan dat de eerste scène van de laatste eps begint met die Flash Forward uit begin s05 pt.2? Of is dat een vreemde gedachte? Heb geen internetz gelezen verder.. maar ben echt heel benieuwd naar het einde. Ken eigenlijk weinig series met een heel sterk einde. The Wire misschien, Twin Peaks (hoewel, wtf), One Tree Hill toch ook wel, en the Office, maar dat is meer comedy/drama. The Shield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Dexter was ook sterk hoor Ik ben bij episode 3/4 van seizoen 8 afgehaakt. Ga wel keer oppakken omdat het nu ''afgelopen'' is. Maar om nou zeggen dat ik er naar uitkijk, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Ik ben bij episode 3/4 van seizoen 8 afgehaakt. Ga wel keer oppakken omdat het nu ''afgelopen'' is. Maar om nou zeggen dat ik er naar uitkijk, nee. Zal ik je een tip geven? Steek je tijd maar ergens anders in. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Hoe hopen jullie dat het gaat eindigen jongens? Ik hoop zelf dat Jesse er goed vanaf komt en dat de nazi's dood gaan en Walt ook, hopelijk bij een fraaie shoot-out ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Ik hoop dat ze samen een goed gesprek hebben en elkaar daarna de hand kunnen schudden, happy ending. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Denk dat Walt ook Gretchen en Elliot nog een bezoekje gaat brengen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Aangezien ik de eerste paar seizoenen niet echt meer herinneren vroeg ik me af welke rol hun nou precies gespeeld hebben. Hun gaven zogenaamd geld aan Walt voor de chemotherapie toch? Verder denk ik zelf veel dood en verderf met alleen het gezin (skylar, walt jr en hollie dus) als overlevende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Nou ik mag toch hopen dat Skyler doodgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Aangezien ik de eerste paar seizoenen niet echt meer herinneren vroeg ik me af welke rol hun nou precies gespeeld hebben. Hun gaven zogenaamd geld aan Walt voor de chemotherapie toch? Verder denk ik zelf veel dood en verderf met alleen het gezin (skylar, walt jr en hollie dus) als overlevende. Hij stapte volgens mij uit dat bedrijf en uiteindelijk werd dat een miljoenenbedrijf, weet het niet zeker meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Gretchen en Elliot zijn zo ongeveer de hele oorzaak van Walts handelen :cab:. Zie ook: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Nja zijn meerdere oorzaken te benoemen natuurlijk. Maar wanneer hij wel miljoenen had gehad, dan was hij geen meth dealer geweest inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten