Magikarp Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 [tekst]Zag het eigenlijk al aankomen toen ik Gomez met die CoD-shotgun zag. Zou me niks verbazen als ie iemand ff van 500 meter had neergeknald[/tekst] . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Misschien wilden ze wel niet raak schieten? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze Walt zijn signalen niet doorhadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Waarom gaan ze dan opeens allemaal schieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Geen idee. ;c Ik wil alleen zeggen dat Breaking Bad onvoorspelbaar kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Dit einde was zeker niet geweldig nee, absoluut. Maar wat Dennis zegt dat de laatste 3 episodes niks zijn en Prison Break achtig slaat echt als kut op dirk. De laatste 2/3 episodes waren gewoon weg briljant. Alleen dit einde was beetje pauper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Re: Breaking Bad zeg maar doei tegen Hank, na dat belletje was het vrij makkelijk in te schatten dat hij neer gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Nah ik denk het niet, dan hadden ze dat wel deze ep meteen gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 september 2013 Auteur Share Geplaatst 10 september 2013 Misschien wilden ze wel niet raak schieten? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze Walt zijn signalen niet doorhadden. Tuurlijk wel, ze willen Walt voor die cook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 En Hank doodschieten terwijl Walt dat niet wilt gaat daarbij helpen? Ik denk niet dat Hank doodgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3507053/2013/09/10/Een-drugslab-uit-Breaking-Bad-voor-Sinterklaas.dhtml hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Dat groepje is gebaat dat Walter voor hun gaat werken dus willen ze Hank, Gomez en Jesse wel daarvoor doden. Hank en Gomez stonden beide schuin achter die SUV maar het was inderdaad wat aan de vage kant. Ik denk dat ze Hank, Gomez en Jesse killen om daarna Walter soort van te ontvoeren. Hij moet wat terug geven voor hun dienst, want de afspraak was maar één dode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 september 2013 Auteur Share Geplaatst 10 september 2013 Goeie theorie ivm de shoot-out: Dude there was a reason it looked like everyone was missing during the shoot out. Todd's gang is just trying to run the cops out of bullets so they can take hank hostage to force Walt to cook. On the phone they realized someone showed up that Walt didn't want dead. They're going to use that to get what they want. I mean they had machine guns. If they wanted to kill someone they would have. They even saw Jesse and didn't shoot at him at all. They did that on purpose they want to take hank alive. But Gomez is a dead man as soon as they realize he doesn't matter to Walt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Trying to run the cops out of bullets? Zij waren degenen die bleven schieten, en zochten geen dekking verder dacht ik. Te veel risico (zelf geraakt worden, zelf geen kogels meer hebben). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 september 2013 Auteur Share Geplaatst 10 september 2013 Ja als zij niet schieten, schieten de agenten ook niet. En zullen wel kogels genoeg meehebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Dat groepje is gebaat dat Walter voor hun gaat werken dus willen ze Hank, Gomez en Jesse wel daarvoor doden. Hank en Gomez stonden beide schuin achter die SUV maar het was inderdaad wat aan de vage kant. Ik denk dat ze Hank, Gomez en Jesse killen om daarna Walter soort van te ontvoeren. Hij moet wat terug geven voor hun dienst, want de afspraak was maar één dode. Ik denk niet dat Walt de enige is die het gaat overleven, dat lijkt me heel sterk. Dan heb je behalve die nazi's geen interessante verhaallijnen meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Het zou me niks verbazen als [tekst] Walt uiteindelijk the last man standing blijkt te zijn. De ironie van het neerleggen bij zn eigen lot en het achterlaten van zn legacy tegenover het bereiken van juist het tegenoverstelde door zn acties is typisch Gilligan.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Even terzijde, de spin-off 'Better Call Saul!' is bevestigd als een prequel op BB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Ik ben benieuwd of er nog personages uit BB in voor gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Re: Breaking Bad Nice! Saul is echt geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 'Me, I'm more open minded'. :mrgy: Beste line van hem in BB. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Wat een sick einde :< Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. [tekst]Denk dat Gomez als enige doodgaat.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 [spoiler=SPOILER][spoiler=SPOILER] Wtf :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 (bewerkt) HAHAHA OK. [spoiler=bb] [tekst] Opeens ligt Gomie in het midden dood. Hank geraakt in z'n been. :cab: Wat nep dit. Kan natuurlijk dat 'we dat niet hebben gezien', dat er 'meer is gebeurd', maar laat dat dan op z'n minst zien. Dit is een niveau van verhaallijnmanipulatie waar Dexter nee tegen zegt. [/tekst] Nu even verder kijken. :) 16 september 2013 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Gvd, druk ik die spoiler van Matthew aan.:cab: Gelieve die spoiler dingen te gebruiken en geen witte tekst, want ik selecteer altijd alle tekst met mijn muis:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Heb het als [ tekst ] gedaan. Dacht dat dat moest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten