Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat groepje is gebaat dat Walter voor hun gaat werken dus willen ze Hank, Gomez en Jesse wel daarvoor doden. Hank en Gomez stonden beide schuin achter die SUV maar het was inderdaad wat aan de vage kant. Ik denk dat ze Hank, Gomez en Jesse killen om daarna Walter soort van te ontvoeren. Hij moet wat terug geven voor hun dienst, want de afspraak was maar één dode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie theorie ivm de shoot-out:

Dude there was a reason it looked like everyone was missing during the shoot out. Todd's gang is just trying to run the cops out of bullets so they can take hank hostage to force Walt to cook. On the phone they realized someone showed up that Walt didn't want dead. They're going to use that to get what they want. I mean they had machine guns. If they wanted to kill someone they would have. They even saw Jesse and didn't shoot at him at all. They did that on purpose they want to take hank alive. But Gomez is a dead man as soon as they realize he doesn't matter to Walt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat groepje is gebaat dat Walter voor hun gaat werken dus willen ze Hank, Gomez en Jesse wel daarvoor doden. Hank en Gomez stonden beide schuin achter die SUV maar het was inderdaad wat aan de vage kant. Ik denk dat ze Hank, Gomez en Jesse killen om daarna Walter soort van te ontvoeren. Hij moet wat terug geven voor hun dienst, want de afspraak was maar één dode.

Ik denk niet dat Walt de enige is die het gaat overleven, dat lijkt me heel sterk. Dan heb je behalve die nazi's geen interessante verhaallijnen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHA OK. [spoiler=bb] [tekst] Opeens ligt Gomie in het midden dood. Hank geraakt in z'n been. :cab: Wat nep dit. Kan natuurlijk dat 'we dat niet hebben gezien', dat er 'meer is gebeurd', maar laat dat dan op z'n minst zien. Dit is een niveau van verhaallijnmanipulatie waar Dexter nee tegen zegt. [/tekst]

Nu even verder kijken. :)

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites