Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

Denk inderdaad zonder optie, zijn waarde zie ik de club ook niet snel neerleggen. Ondanks degradatie hebben we dit seizoen bijna 20 miljoen binnengehaald aan uitgaande transfers dus voor minder lijkt ‘ie me ook niet te zullen vertrekken. Hoe dan ook sowieso een goede deal voor jullie, zal vermoedelijk prijs-kwaliteit weinig beters te vinden zijn en zie het hem echt goed doen.

Diemers ook binnengehaald meende ik, zaten wij ook achter. Dan begin je toch al een stevig middenveld te hebben promovendus zijnde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het idee is dat we ons verblijf in de Eredivisie niet na één seizoen zien eindigen in degradatie ;) Ik zou bovendien geen enkele verdediger kunnen bedenken die in de profielschets jong en talentvol valt, maar die wel bij Roda speelt.

Werker, maar die houden we liever zelf, de rest mogen jullie gratis hebben :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's een die-hard Roda man, die zou door de supporters hier worden uitgekotst (en waarschijnlijk zelf niet wil). @Bingbangboem; Ik zag dat El Messaoudi redelijk wat kaarten pakt voor iemand die relatief weinig speelde. Is het een harde speler of iemand die vaak aan de noodrem trekt? bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's een die-hard Roda man, die zou door de supporters hier worden uitgekosts (en waarschijnlijk zelf niet wil).

Ik was ook maar aan het grappen, ik bedoel welke Eredivisie club wil nu verdedigers als Van Peppen of Kum......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Nom de Guerre'] @Bingbangboem; Ik zag dat El Messaoudi redelijk wat kaarten pakt voor iemand die relatief weinig speelde. Is het een harde speler of iemand die vaak aan de noodrem trekt?[/QUOTE] Stevig in duel, maar niet overdreven en lost het zeker liever voetballend op. Afschuwelijke overtredingen moet je er zeker niet van verwachten :D Vaak idd eerder uit nonchalance of noodzaak.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook maar aan het grappen, ik bedoel welke Eredivisie club wil nu verdedigers als Van Peppen of Kum......

Niet veel mis met Kum vond ik altijd. Ardje daarentegen :D Maar goed speelden toch anderen bij Roda? Die linksback vond ik best aardig. Eigenlijk heel bizar dat Roda eruit is gegaan met zo'n elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar welke centrumverdediger wij gaan halen. In Dammers heb ik alle vertrouwen, in Heerings en Essers een stuk minder centraal achterin. Als rechtsback is Essers een prima optie, in de as niet zo. Heerings... goh, die viel een pak tegen afgelopen seizoen :( We gaan het zien, in Gün we trust!

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Bandez moet best een talent zijn in Venezuela. Die is nu op proef als rechtsbuiten, maar gezien zijn salaris betekent het waarschijnlijk dat Semedo zal vertrekken, anders kan Fortuna dat nooit betalen. Bandez zou dan gehuurd worden, waarschijnlijk weer met een optie tot koop. Een soortgelijke constructie zit er ook in voor Rubén Ramirez, al heeft die knaap een Portugees paspoort en zal hij daardoor goedkoper zijn. We gaan het zien in de komende oefenwedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Hongaarse blad Duol meldt dat spits Aron Dobos de overstap maakt naar Fortuna Sittard. De 18-jarige spits komt over van het Hongaarse Dunáujváros. Dobos tekent een contract voor vier jaar. Fortuna betaalt een afkoopsom voor de spits, welke oploopt naarmate Dobos meer wedstrijden speelt. De Hongaar traint al sinds de eerste training afgelopen maandag mee met Fortuna. Volgens Dobos was er interesse van een aantal clubs van het Hongaarse hoogste niveau en uit het buitenland. Achter Novakovich en Stokkers lijkt nieuwe aanwinst Dobos derde spits te gaan worden.

Update:

Volgens L1 komt niet alleen Dobos, maar ook het Senegalese talent Amadou Ciss naar Fortuna Sittard. Ciss komt over van FC Pau, dat uitkomt op het derde niveau van Frankrijk. Ciss maakte dusdanig indruk dat hij werd opgeroepen voor Frankrijk onder 19, maar beschikt niet over een Franse nationaliteit. Ciss kan zowel centraal op het middenveld als op de vleugels uit de voeten.

Bron: DUOL & L1

We gaan het zien. Nooit van die boys gehoord, maar ik heb vertrouwen in het vermogen van Gün om talenten te ontdekken op vreemde plekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste jaar is dat altijd zo. Weinig geld en buitenlanders zijn gewoon goedkoper. Hoop dat ze niet doordraven daarna daarin. Had ook persoonlijk nog wel wat spelers van Gala verwacht die goede banden hebben met Gun. Koray Gunter is zo'n speler die nu weg is bij Gala maar voor Fortuna een uitstekende speler zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste jaar is dat altijd zo. Weinig geld en buitenlanders zijn gewoon goedkoper. Hoop dat ze niet doordraven daarna daarin. Had ook persoonlijk nog wel wat spelers van Gala verwacht die goede banden hebben met Gun. Koray Gunter is zo'n speler die nu weg is bij Gala maar voor Fortuna een uitstekende speler zou zijn.

Ik ben benieuwd. Er was ook sprake dat we weer achter Bassan aanzaten, die in Portugal ongelukkig schijnt te zijn. Ik heb best wel vertrouwen in de connecties van Gün.

Veel buitenlanders halen, daar zijn we bij Roda ook mee bekend. Pakte altijd zeer slecht uit. Hoop dat het voor Fortuna beter uitpakt.

We gaan het zien. Overleven is het devies. We hebben een shitty reputatie, dus veel Nederlandse spelers willen niet of tegen belachelijke salarissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites