Mr. Eko Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Het begint 2 oktober weer, lees ik op tv.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Ja, al is de eerste aflevering al wel uitgelekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Eerste aflevering was zeker in redelijk goede kwaliteit. Dacht dat de serie begonnen was en had hem daarom gedownload. Las toen dat hij gelekt was. Heb toen 2 seconden gekeken om te zien hoe de kwaliteit is. Wacht toch liever op een HD versie, want Dexter moet gewoon in HD bekeken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Ik wacht met kijken omdat ik genoeg series per dag heb en ik weinig zin heb om 2 weken te wachten op de nieuwe aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Idem ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Niet gelukt :oops: Goede aflevering :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Ik wacht nog gewoon tot aanstaande zondag, dan kan ik het enigzins in een flow van iedere maandag gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Kon deze serie niet maar vandaag ff seizoen 1 ''gekocht'' en net de eerste episode gezien , maar ga nu snel de 2e kijken :D Wat ik eigenlijk wou zeggen, Bedankt voor dit topic _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Net seizoen 1 afgekeken, en wauw:cab: wat een serie:cab: Ga gelijk met seizoen 2 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Net seizoen 1 afgekeken, en wauw:cab: wat een serie:cab: Ga gelijk met seizoen 2 beginnen. Zo herkenbaar dit he :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Vond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Mijn vriendin is zelfs zo fan van deze serie dat ze over Dexter droomt :moop: Ze heeft trouwens nu ook al alle boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Mijn vriendin is zelfs zo fan van deze serie dat ze over Dexter droomt :moop: Ze heeft trouwens nu ook al alle boeken. ik zal je vriendin maar niet vertellen over het Dexter carnavalskostuum :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 ik zal je vriendin maar niet vertellen over het Dexter carnavalskostuum :-D :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Mijn vriendin is zelfs zo fan van deze serie dat ze over Dexter droomt :moop: Ze heeft trouwens nu ook al alle boeken. http://www.shoptheshows.com/?v=dexter&ecid=AFF-7975437&pa=affcj Dat groene shirt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Ik heb 't eerste boek sinds een paar dagen, kijken of het leuk is. Natuurlijk gewoon in het Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Als je hem uit hebt zou ik wel willen weten hoe dicht de serie bij het verhaal blijft. Ik ben alleen persoonlijk van mening dat ze seizoen 1 beter hadden kunnen omwisselen met 2 of 3, nu zet je meteen zo'n ontiegelijk hoog niveau neer dat alles daarna zal tegenvallen als het niet in de buurt van seizoen 1 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Seizoen 1 had een briljant laatste seizoen geweest. Met z'n broer dus als moordenaar. En dan in het seizoen ervoor laten zien dat hij een broer heeft. Dan opeens weg, om één of andere reden, en dan komt ie zo terug. _O_ Dat had mooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Als je hem uit hebt zou ik wel willen weten hoe dicht de serie bij het verhaal blijft. Ik ben alleen persoonlijk van mening dat ze seizoen 1 beter hadden kunnen omwisselen met 2 of 3, nu zet je meteen zo'n ontiegelijk hoog niveau neer dat alles daarna zal tegenvallen als het niet in de buurt van seizoen 1 komt. Eerste boek is bijna identiek aan de serie seizoen 1, ik heb boek 2, 3 en 4 ook. Ben er alleen nog niet aan toegekomen om die te lezen. Volgens mij loopt dat compleet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Vooral de laatste scene van seizoen 1 verschilt nogal met wat erin het boek gebeurd, voor de rest loopt het vrijwel gelijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Seizoen 6 officieel dan vanavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Eerste aflevering net bekeken, belooft veel goeds. Heerlijk dat het weer op de buis is _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Heerlijke afleveringen hoor, biedt veel mogelijkheden voor een fantastisch seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Wow echt. Wat een sterk begin zeg _O_ Enorm veel zin in het seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Niks toe te voegen op de reacties hierboven. Geweldig begin. Enorm sterk weer. Niet normaal gewoon. Kan niet wachten op volgende week alweer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten