Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×

Recommended Posts

• Replies 985
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gepost

Ik vind de ontwikkeling van Dexter als persoon wel tof, weer een nieuw hoofdstuk als het ware. En tof dat Deb luitenant is geworden, al is het jammer dat de oorzaak het spelletje tussen Matthews en LaGuerta is

Hier heb ik een week naar uitgekeken en het wachten begint nu weer opnieuw...

Gepost
Ik vind de ontwikkeling van Dexter als persoon wel tof, weer een nieuw hoofdstuk als het ware. En tof dat Deb luitenant is geworden, al is het jammer dat de oorzaak het spelletje tussen Matthews en LaGuerta is

Hier heb ik een week naar uitgekeken en het wachten begint nu weer opnieuw...

Eens, goede aflevering. Niet supergoed, maar dat is helemaal niet nodig. Ben benieuwd hoe alles zich ontwikkeld.

Gepost

Die fruitverkoper was de eerste die dood gevonden was volgens mij, de man die aanspoelde op het strand de 2e, waarvan de neger de baas was. Volgens mij hoor, kan ook gruwelijk mis zitten. :cab:

Gepost

Is toch ook nergens voor nodig, ze gebruiken niet bijster lastige termen in Dexter namelijk ;c.

@ Bril Idioot, oke duidelijk :thumb:

Gepost

Ja, als vanavond geen NL subs zijn dan kijk ik hem gewoon met Engelse subs.

Alleen bij House heb ik echt NL subs nodig, met al die medische termen.

Gepost
Sam kende de fruitverkoper nog van toen ze beide 'fout' waren.

Ah okeoke, duidelijk.

[spoiler=S06E02]obZ0y.gif

:naughty: :-D die Batista ook nog zo kijken toen ie langsliep he, split second, hij heeft echt zo'n vieze blik soms