Jump to content
Doe mee en voorspel het Nederlands Elftal van 2030!`` ×

Dexter

Mitashi

Recommended Posts

• Replies 985
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=.]Voor deze post van je had ik al zoiets van 'fuck, ja, dat zou nog best kunnen.' Nu denk ik: 'dat zou nog heel goed kunnen.' :-D

Mij was het wel opgevallen dat ze niet echt 'opgelucht'/'blij'/whatever reageerde toen Hanks haar los wou maken, of iig 'bezorgd' was om d'r. Sluit mooi aan bij je theorie.

[spoiler= ]Beetje hetzelfde gevoel ja, nu je het zo zegt dan klinkt het wel heel aannemelijk. Maar het is niet Dexter achtig om het zo te doen, dat hele beelden zien van dode is al zo vaak gedaan en Dexter is toch wel meer van de plottwists.

[spoiler= ]Beetje hetzelfde gevoel ja, nu je het zo zegt dan klinkt het wel heel aannemelijk. Maar het is niet Dexter achtig om het zo te doen, dat hele beelden zien van dode is al zo vaak gedaan en Dexter is toch wel meer van de plottwists.

[spoiler=Maar...]... het is ook niet Dexter-achtig om hem menselijk neer te zetten en dat gebeurt ook. :(

Ga weg joooooooooh. Hij bleef altijd anders dan een 'normaal mens', maar nu lijkt hij dat toch te worden. De kracht lag hem, voor mij althans, juist altijd bij de donkere passagier van Dexter met de voice-over, de andere denkwijze. Dat hij toch menselijke trekjes ging vertonen (toch een soort liefde voor Rita en echte liefde voor zijnn kind vond ik wel tof) kon geen kwaad, maar nu ben ik bang dat het allemaal toch te menselijk gaat worden. Maar goed, misschien kentert het nog wel en blijkt hij uiteindelijk toch de ratio boven de emotie (dus geloof) te verkiezen. We gaan het zien. :)

[spoiler=Doomsday Killers]Maar als die ouwe knakker niet echt blijkt te zijn, dan is het doomsday killer gebeuren toch komende aflevering afgelopen? Immers Dexter krijgt die ene gast te pakken, wat ik in de voorstukjes heb gezien.

Kwaliteit verschil zie ik wel hoor, en ik kijk toch niet op m'n ps3 ;c

Ja, persoonlijk haal ik altijd een mkv binnen ipv avi. Zou Dexter nooit durven te kijken in avi. Resolutie en scherpte is bij mij enorm tussen een avi en een mkv.

[spoiler=spoiler]Die internetblog, zijn gezicht in de kranten etc. zijn allemaal zaken die geen invloed hebben of hij het echt is of niet. Hij is drie jaar geleden van de aardbodem verdwenen. In die tussentijd kan ie die Travis ontmoet hebben, gestorven zijn, waarna Travis hem, vanwege zijn bewondering voor Gellar, toch nog blijft zien op de een of andere manier. De politie kan alleen maar speculeren of hij nog leeft. Zelf vind ik het ook vergezocht, maar vond het wel raar dat toen ze met ze tweeen in die bar stonden en Travis die krant met Gellar zn gezicht pakte, niemand de professor had herkend. Maar je hebt idd gelijk dat het niet echt typisch Dexter is om zo'n wending eraan te geven.