Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

[spoiler=-]Ik vind de show echt stukken beter geworden sinds ze uit die gevangenis zijn. Er wordt nu eindelijk tijd vrij gemaakt om de 'nieuwe' leden van de groep (dus niet de crew van seizoen 1) beter te leren kennen en de personages maken eindelijk een keer persoonlijke ontwikkeling door.

Laatste aflevering vond ik erg goed overigens, ik hoop wel dat Daryl Beth (zwaar klote natuurlijk dat ze ontvoerd is :() terugvindt en dat hij niet met die rednecks (die overigens eerst Rick z'n hideout overnamen) voor onrust gaat zorgen. Ik ga er wel vanuit dat die ontvoering van Beth expres gedaan was, overlevers lokken met eten, een dag die hond laten komen en volgende avond een zooi walkers laten aankloppen om er vervolgens met het jonge blonde grietje vandoor te gaan.

Ik hoop dat uiteindelijk Daryl en Rick (wanneer komt die weer eens voor in een aflevering :cab:?) elkaar tegenkomen en weer ouderwets de groep gaan leiden. Maar goed, iedereen behalve Daryl en Beth is nu op weg richting Terminus. Dus uiteindelijk zullen ze elkaar daar ergens in de buurt wel weer tegenkomen.

Oh ik las trouwens nog ergens dat in de strip hiervan een groep foute kereltjes is die 'the hunters' heet en dat zijn kannibalen, dus ik hoop niet dat die beunhazen Beth hebben opgegeten als tussendoortje. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goede aflevering was dit zeg! Totaal onverwachts ook, die scene een minuut of tien voor het einde. Had wel door dat die oudere van de twee zusjes niet helemaal goed was, maar dit zeker niet verwacht zeg:|.

Eens.

Hebben ze Judith ook omgelegd trouwens? Meen dat op het laatste Tyreese en Carol haar beide niet vast hadden? ?

Die zat in de rugzak van Tyreese denk ik, althans het leek op een hoofdje :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Inderdaad duidelijke opbouw naar de finale, maar het is wel een goede opbouw geweest. Die gasten met wie Daryl nu reist zijn dus op jacht naar Rick, dus dat zal wel een clash opleveren. Ik ben ook wel benieuwd naar dat Terminus, kan me nauwelijks voorstellen dat het echt die veilige plek is. Zou me niks verbazen als dat weer een of andere verzameling van psycho's is. Het zag er allemaal iets te rooskleurig uit imo. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke slotaflevering zeg!(d) Ik vond deze aflevering zeker één van de beste tot nog toe.

[spoiler=Laatste ep]Psycho Rick die de halsslagader van die gozert aan gort bijt:-D heerlijk man. had het gehele seizoen al nare gevoelens bij dat Terminus, wat dus ook blijkt. Wel leuk dat de hele groep, op Carol, Tyreese en dat meisje die met Daryll was na, weer bij elkaar is.. Verwacht wel dat er een paar van zullen sneuvelen begin volgend seizoen, sowieso één of meerdere van die drie soldaatjes met die wetenschapper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben halverwege seizoen 4, ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt. En als ik dan de trailer van het nieuwe seizoen zie, dan denk ik: Neuh... Het wordt me wat te ingewikkeld, teveel nieuwe mensen, teveel 'foutjes' in de serie en nu dus een nieuwe groep mafketels die moeilijk gaan lopen doen

Ik ga seizoen 1 nog een keer kijken (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites