Tom. Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Ik ook niet, gebeurde vrij weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Saaie ep inderdaad, hopelijk vanaf volgende week weer wat ouderwetse seizoen 1 spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Laatste aflevering was niet erg boeiend. Hoop dat er gauw weer een boeiend verhaallijn begint ipv dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 [spoiler=fjdks]Ben benieuwd hoe het gaat lopen met die dokter die alles kan oplossen blijkbaar en of ze elkaar allemaal nog een beetje kunnen vinden. Ik hoop in ieder geval dat Daryl flink gaat huishouden dit seizoen, ff wat van die walkers slopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Ik vind die Sergeant ook wel vet zo op het eerste gezicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Haha ja klopt en z'n Lara Croft chick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Ja die vraagt om een stevige beurt van zo'n redneck als die [tekst]bij Rick in dat huis zaten [/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Naar mijn mening zijn er nu teveel verschillende verhaallijnen/groepen. Meer is niet altijd beter. De serie kan nu namelijk nergens echt in de diepte gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Ik ben fan van in kleine groepjes rondlopen, maar afgelopen ep was erg saai ja. Maar teveel verhaallijnen vind ik nog wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 [spoiler=-]Ik vind de show echt stukken beter geworden sinds ze uit die gevangenis zijn. Er wordt nu eindelijk tijd vrij gemaakt om de 'nieuwe' leden van de groep (dus niet de crew van seizoen 1) beter te leren kennen en de personages maken eindelijk een keer persoonlijke ontwikkeling door. Laatste aflevering vond ik erg goed overigens, ik hoop wel dat Daryl Beth (zwaar klote natuurlijk dat ze ontvoerd is :() terugvindt en dat hij niet met die rednecks (die overigens eerst Rick z'n hideout overnamen) voor onrust gaat zorgen. Ik ga er wel vanuit dat die ontvoering van Beth expres gedaan was, overlevers lokken met eten, een dag die hond laten komen en volgende avond een zooi walkers laten aankloppen om er vervolgens met het jonge blonde grietje vandoor te gaan. Ik hoop dat uiteindelijk Daryl en Rick (wanneer komt die weer eens voor in een aflevering :cab:?) elkaar tegenkomen en weer ouderwets de groep gaan leiden. Maar goed, iedereen behalve Daryl en Beth is nu op weg richting Terminus. Dus uiteindelijk zullen ze elkaar daar ergens in de buurt wel weer tegenkomen. Oh ik las trouwens nog ergens dat in de strip hiervan een groep foute kereltjes is die 'the hunters' heet en dat zijn kannibalen, dus ik hoop niet dat die beunhazen Beth hebben opgegeten als tussendoortje. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Ik gok zomaar [tekst]dat die gasten die nu bij Daryl zitten de kannibalen zijn. [/tekst] Heb de strip niet gelezen dus geen idee of het waar is hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Afgelopen aflevering was wel redelijk oké al kabbelt het seizoen wel een beetje voort. Het is allemaal wel leuk maar ik heb nog geen echte hoogtepunten ontdekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Zo dan, zware aflevering zeg. [tekst]Fucking psycho die Lizzie zeg he, jeetje. Logisch dat Carol d;r dood schoot. [/tekst] Tyreese vatte het wel goed op overigens op het einde, niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Eens. Hebben ze Judith ook omgelegd trouwens? Meen dat op het laatste Tyreese en Carol haar beide niet vast hadden? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Wat een goede aflevering was dit zeg! Totaal onverwachts ook, die scene een minuut of tien voor het einde. Had wel door dat die oudere van de twee zusjes niet helemaal goed was, maar dit zeker niet verwacht zeg:|. Eens. Hebben ze Judith ook omgelegd trouwens? Meen dat op het laatste Tyreese en Carol haar beide niet vast hadden? ? Die zat in de rugzak van Tyreese denk ik, althans het leek op een hoofdje :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Volgens mij leeft die nog wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 EP15 duidelijk een opbouw naar de final. Wel een goede ep verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 [spoiler=-]Inderdaad duidelijke opbouw naar de finale, maar het is wel een goede opbouw geweest. Die gasten met wie Daryl nu reist zijn dus op jacht naar Rick, dus dat zal wel een clash opleveren. Ik ben ook wel benieuwd naar dat Terminus, kan me nauwelijks voorstellen dat het echt die veilige plek is. Zou me niks verbazen als dat weer een of andere verzameling van psycho's is. Het zag er allemaal iets te rooskleurig uit imo. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Terminus was helemaal niet beveiligd en te zoetsappig naar mijn idee. Daarnaast komt er een heerlijke clash! Ze hebben ook een potentieel eind voor de series met die slimme man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Heerlijke slotaflevering zeg!(d) Ik vond deze aflevering zeker één van de beste tot nog toe. [spoiler=Laatste ep]Psycho Rick die de halsslagader van die gozert aan gort bijt:-D heerlijk man. had het gehele seizoen al nare gevoelens bij dat Terminus, wat dus ook blijkt. Wel leuk dat de hele groep, op Carol, Tyreese en dat meisje die met Daryll was na, weer bij elkaar is.. Verwacht wel dat er een paar van zullen sneuvelen begin volgend seizoen, sowieso één of meerdere van die drie soldaatjes met die wetenschapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Mwa ik vond 'm ietsje tegenvallen. Dat die gasten bij Terminus [tekst]kannibalen blijken vond ik wel er [/tekst]vet. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oppakken volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 een van de weinige series dat ik volg,heb onlangs het 4de seizoen uitgekeken. Vraag me eigenlijk af wat er gaat gebeuren in Terminus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Erg goede nieuwe episode _O_ Jammer alleen dat [tekst]de Governor[/tekst] er weer is. Die zin had je beter helemaal kunnen spoilen, wist namelijk wie je bedoelde aan de hand van de zin. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Net even aflevering 14 van seizoen 4 gekeken. Een van de heftigere afleveringen (dood [tekst]Lizzie en Mica[/tekst]). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ik ben halverwege seizoen 4, ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt. En als ik dan de trailer van het nieuwe seizoen zie, dan denk ik: Neuh... Het wordt me wat te ingewikkeld, teveel nieuwe mensen, teveel 'foutjes' in de serie en nu dus een nieuwe groep mafketels die moeilijk gaan lopen doen Ik ga seizoen 1 nog een keer kijken (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten