Rexcoder Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Ik kijk er naar uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Damn, hopen dat Fox (ooit) reageert op hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hoe staat het met die serie? [MENTION=340]Big Mike[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Buu Saga krijgt een Dragon Ball Kai remake. Is al 8 eps onderweg zelfs. [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2014 Buu Saga krijgt een Dragon Ball Kai remake. Is al 8 eps onderweg zelfs. [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Alleen Japans toch nog? Wacht wel op de Cartoon Network versie met Schemmel als Goku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Alleen Japans toch nog? Wacht wel op de Cartoon Network versie met Schemmel als Goku. Oja was vergeten dat je dubs wilde ipv subs. Dan moet je tot het najaar wachten. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 In juli officieel vervolg op Z met originele schrijver, die GT ingorned _O_ Dragon Ball Super is letterlijk vertaalde Japanse titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Nais Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 april 2015 Auteur Share Geplaatst 28 april 2015 In juli officieel vervolg op Z met originele schrijver, die GT ingorned _O_ Dragon Ball Super is letterlijk vertaalde Japanse titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Stiekem hoop ik op 4 afleveringen per dag :p Dan weet ik dat ik de gehele zomervakantie als kluizenaar leef :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 In juli officieel vervolg op Z met originele schrijver, die GT ingorned _O_ Dragon Ball Super is letterlijk vertaalde Japanse titel. Links? Is er verder nog iets gedropt zoals previews, screenshots, trailers bla bla bla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 april 2015 Auteur Share Geplaatst 28 april 2015 Links? Is er verder nog iets gedropt zoals previews, screenshots, trailers bla bla bla. http://www.animenewsnetwork.com/news/2015-04-28/dragon-ball-gets-1st-new-tv-anime-in-18-years-in-july/.87608 Dit is de ''bekend making''. Het officiele zal denk ik volgen zodra de film de eerste weken achter zich heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Links? Is er verder nog iets gedropt zoals previews, screenshots, trailers bla bla bla. http://www.animenewsnetwork.com/news/2015-04-28/dragon-ball-gets-1st-new-tv-anime-in-18-years-in-july/.87608 http://kotaku.com/dragon-ball-is-getting-its-first-new-tv-anime-in-18-yea-1700616322 https://translate.google.nl/translate?sl=auto&tl=nl&js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.famitsu.com%2Fnews%2F201504%2F28077773.html&edit-text=&act=url Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Arigato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Niceeee, ik ben zeer benieuwd. Hopelijk gaat Gohan weer een beetje mans worden. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 april 2015 Auteur Share Geplaatst 28 april 2015 Serieus, als dit straks om 20.00 niet het hoofditem van het journaal is dan gaat deze Lange ook even een bezoekje brengen aan Hilversum met een waterpistool en maatpak. :< Ook wel mooi, hele branches zijn bezig om nieuwe series populair te maken en een of andere Japanner zorgt met een half berichtje dat iedereen van boven de 18 een stijve plassert bezorgt. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Yeeeeeeeeeeeeeees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 april 2015 Auteur Share Geplaatst 30 april 2015 Ik lees trouwens ook dat de nieuwe film (met Freeza en SSJGSSJ (:-D) Goku) in 74 landen in de bioscoop komt. Ik neem toch aan dat Nederland daar dan ook tussen gaat zitten, en ik neem ook aan dat er iemand toch de hersencellen heeft om door te hebben dat dit het moment is om Kai naar Nederland te brengen, dan kan je (als de tijd zover is) meteen verder gaan met Dragonball Super, en loop je a) geen kijkcijfers mis door het downloaden wat iedereen doet b) je niet weer achter de cijfers aan zoals je nu wel doet. Dragonball is een merk wat zoveel potentie heeft, ook in Nederland, maar als een Nickelodeon het niet gaat uitzenden zal het nooit meer hot worden. In Amerika is er dit jaar ook al weer genoeg Dragonball gerelateerde content uitgekomen, o.a. Xenoverse (wat we hier ook hebben) maar ook een reboot van het (populaire) CCG spel van Score (dit keer uitgegeven door Panini). Dus, als het allemaal een beetje meezit, word het een mooie Dragonball periode. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Bizar maar zo gaaf dat het terugkomt. Hopelijk wel in de vorm van de begin saga's. Freeza saga duurde me trouwens toen wel wat lang maar daarna wel vet met Trunks, mini Trunks en Goten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2015 Zelf gok ik op een vervolg rondom de films. In de film van vorig jaar word duidelijk verteld over meerdere universum(s?) in de wereld van Dragonball, elk met andere personen die de plek van sterkste persoon hebben ingenomen. Aan het eind van de film die nu draait in Japan word duidelijk gehint naar een vervolg, want ondanks de niet al te positieve uitkomst voor de slechteriken (spoilers bestaan niet, het is een concept wat een kind nog kan raden) is ''alles volgens plan gegaan' volgens een van de handlangers van Freeza, dus genoeg materiaal waar je verder mee kan. Voor mensen die niet willen wachten, of gewoon wat nieuw DB spul willen, ik raad de strip Dragonball Multiverse aan, en dan meer van ''LEES DIT ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS''. Geeft je meteen een idee van hoe je het hele meerdere universums verhaal kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Heb een torrent gevonden en heb hem zojuist gedownload. Helaas zonder subtitle, maar ik ben zo benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) edit; http://gogoanime.tv/dragon-ball-super-episode-1 Vergeet niet 720p te selecteren! 5 juli 2015 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Leuk dat er een nieuwe serie komt :). Heb toevallig 55gb binnengehaald aan DBZ afleveringen, van de Saiyan tot en met de Buu saga (zo een 290 afleveringen geloof ik :D). Nostalgie ten top hoor. Kan nog steeds zo genieten van Gohan, Piccolo en Vegeta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Ik heb de serie sinds vorige week achter de rug Ben wel toe aan iets nieuws :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Wanneer komen de Engelstalige versies uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten