Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Buu Saga krijgt een Dragon Ball Kai remake. Is al 8 eps onderweg zelfs. [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];

Alleen Japans toch nog? Wacht wel op de Cartoon Network versie met Schemmel als Goku.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Links? Is er verder nog iets gedropt zoals previews, screenshots, trailers bla bla bla.

http://www.animenewsnetwork.com/news/2015-04-28/dragon-ball-gets-1st-new-tv-anime-in-18-years-in-july/.87608

Dit is de ''bekend making''. Het officiele zal denk ik volgen zodra de film de eerste weken achter zich heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieus, als dit straks om 20.00 niet het hoofditem van het journaal is dan gaat deze Lange ook even een bezoekje brengen aan Hilversum met een waterpistool en maatpak. :<

Ook wel mooi, hele branches zijn bezig om nieuwe series populair te maken en een of andere Japanner zorgt met een half berichtje dat iedereen van boven de 18 een stijve plassert bezorgt. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees trouwens ook dat de nieuwe film (met Freeza en SSJGSSJ (:-D) Goku) in 74 landen in de bioscoop komt. Ik neem toch aan dat Nederland daar dan ook tussen gaat zitten, en ik neem ook aan dat er iemand toch de hersencellen heeft om door te hebben dat dit het moment is om Kai naar Nederland te brengen, dan kan je (als de tijd zover is) meteen verder gaan met Dragonball Super, en loop je a) geen kijkcijfers mis door het downloaden wat iedereen doet b) je niet weer achter de cijfers aan zoals je nu wel doet. Dragonball is een merk wat zoveel potentie heeft, ook in Nederland, maar als een Nickelodeon het niet gaat uitzenden zal het nooit meer hot worden. In Amerika is er dit jaar ook al weer genoeg Dragonball gerelateerde content uitgekomen, o.a. Xenoverse (wat we hier ook hebben) maar ook een reboot van het (populaire) CCG spel van Score (dit keer uitgegeven door Panini).

Dus, als het allemaal een beetje meezit, word het een mooie Dragonball periode. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf gok ik op een vervolg rondom de films. In de film van vorig jaar word duidelijk verteld over meerdere universum(s?) in de wereld van Dragonball, elk met andere personen die de plek van sterkste persoon hebben ingenomen. Aan het eind van de film die nu draait in Japan word duidelijk gehint naar een vervolg, want ondanks de niet al te positieve uitkomst voor de slechteriken (spoilers bestaan niet, het is een concept wat een kind nog kan raden) is ''alles volgens plan gegaan' volgens een van de handlangers van Freeza, dus genoeg materiaal waar je verder mee kan.

Voor mensen die niet willen wachten, of gewoon wat nieuw DB spul willen, ik raad de strip Dragonball Multiverse aan, en dan meer van ''LEES DIT ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS''. Geeft je meteen een idee van hoe je het hele meerdere universums verhaal kan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat er een nieuwe serie komt :). Heb toevallig 55gb binnengehaald aan DBZ afleveringen, van de Saiyan tot en met de Buu saga (zo een 290 afleveringen geloof ik :D). Nostalgie ten top hoor. Kan nog steeds zo genieten van Gohan, Piccolo en Vegeta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites