Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Heb sinds deze week een Netflix profiel en zag dat deze er ook helemaal op staat. ben nu gelijk onderstaande lijst terug aan het kijke. Wat een geweldige serie blijft het toch :<. Voor mij nog steeds één van de grappigste en beste series die ik heb gezien.

http://www.businessinsider.com/how-i-met-your-mother-best-rated-episodes-ever-2014-3?op=1&IR=T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh dat vind ik ook best een leuke serie toen die uitgezonden werd op Veronica

Zie af en toe van HIMYM nog een aflevering voorbij komen op Comedy Central (Extra?); duurt best lang voordat ik de aflevering weer herken

Tegenwoordig ook op de normale CC. Daarom kwam ik er ook bij hem eens op te pakken, want ik had er uiteraard van gehoord, maar t nooit gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Series finale]images?q=tbn:ANd9GcSAHxH7_vDOsjm_Cfhc7xb8cqDZ79aOVpaqWHTlS6OAcpuLZGzDKQ

Goh, het is voorbij :( Wat een geweldige serie zeg. Gisteren de finale gezien en ik blijf er maar over nadenken. Tijd voor het welbekende zwarte gat na een lange top serie als deze.

Wat vond je van de finale? Ben wel benieuwd van iemand die er niet jaren op heeft zitten wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond je van de finale? Ben wel benieuwd van iemand die er niet jaren op heeft zitten wachten.

[spoiler=Finale]Beetje dubbelzinnig. Aan de ene kant zaten er een paar prachtige momenten in, hele beladen momenten(screen hierboven is er één van), maar aan de andere kant vind ik dat ze wel heel erg lang opgebouwd hebben naar iets wat ze vervolgens in dezelfde aflevering nog uit elkaar laten knallen. Barney en Robin die heel snel uit elkaar gaan en de moeder die Ted ontmoet én ook sterft in dezelfde finale. Dat Ted en Robin uiteindelijk bij elkaar eindigen is natuurlijk wel iets symbolisch door het hele verhaal heen en is dus niet per definitie slecht, maar dit was wel een hele rigoreuze stap. Het was iig zeker niet de beste aflevering, maar ik kan wel met dit einde leven. Alles is wel min of meer afgesloten. Het blijft toch moelijk om een serie goed af te sluiten, want de finale valt toch eigenlijk bij bijna elke lange serie weer tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Finale]Beetje dubbelzinnig. Aan de ene kant zaten er een paar prachtige momenten in, hele beladen momenten(screen hierboven is er één van), maar aan de andere kant vind ik dat ze wel heel erg lang opgebouwd hebben naar iets wat ze vervolgens in dezelfde aflevering nog uit elkaar laten knallen. Barney en Robin die heel snel uit elkaar gaan en de moeder die Ted ontmoet én ook sterft in dezelfde finale. Dat Ted en Robin uiteindelijk bij elkaar eindigen is natuurlijk wel iets symbolisch door het hele verhaal heen en is dus niet per definitie slecht, maar dit was wel een hele rigoreuze stap. Het was iig zeker niet de beste aflevering, maar ik kan wel met dit einde leven. Alles is wel min of meer afgesloten. Het blijft toch moelijk om een serie goed af te sluiten, want de finale valt toch eigenlijk bij bijna elke lange serie weer tegen.

[spoiler=""]Mmm het heeft voor mij echt de hele serie verpest. Heb sinds de finale geen aflevering meer gezien. Letterlijk 9 seizoenen lange opbouw van Barney en een relatie met wat, 5 seizoenen opbouw weggooien binnen 10 minuten is echt niet goed. Ze hebben alles in de finale willen gooien terwijl ze er een heel seizoen voor hadden. Of het had moeten eindigen met de ontmoeting eind seizoen 8, of ze hadden gewoon een seizoen met de moeder erbij moeten doen. Maarja dan was de premise een weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorme teleurstelling dat [tekst]seizoen 9 het gehele trouwweekend van Barney blijkt te zijn...[/tekst] Zo had ik met het laatste seizoen absoluut niet voorgesteld.

Oh en wat kan ik me bij momenten enorm ergeren aan die Lily.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoor me gewoon bij momenten aan haar aanstellerig gedrag, met name dat irritant gehuil. Is wel iets dat meer en meer is gekomen naar de laatste seizoenen toe ja. In het begin had ik zeker nog geen hekel aan haar.

Enfin, deze avond de serie maar is beëindigen. Seizoen 9 wisselt toffe episodes af slechte. Aflevering 16 was bv. leuk, maar 17 sloeg dan weer nergens op. [tekst]Krijg je er natuurlijk van als je een heel seizoen wilt laten doorgaan op een bruiloft[/tekst].

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, klaar met de serie.

[spoiler=]Waren de makers dronken of zo? 22 afleveringen besteden aan een heel bruiloftsweekend en dan wanneer ze eindelijk getrouwd zijn, zijn ze vervolgens een aflevering later alweer gescheiden. Chapeau aan degene die dat verzonnen heeft, onwaarschijnlijk. Dat vervolgens Ted's vrouw ook nog eens komt te sterven vind ik ook erg abrupt. De serie kon beter 'How does Ted end up with Robin' heten ;c

Wel jammer natuurlijk dat het gedaan is, want het was echt wel een toffe serie met enkele fantastische seizoenen die ik zeker wel ga missen. Alleen seizoen 9 hadden ze anders moeten aanpakken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites