Sophomore Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Nog een andere alternatieve ending ;) Maar dit einde slaat natuurlijk nergens op, want time travelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Ik kan er ook wel mee leven, met hoe het officieel is geëindigd. Beetje mindfucking, maar ach ik vind het wel prima. Sowieso was seizoen 9 wel leuk, toch een aantal keer wel weer ouderwets genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Seizoen 1 uitgekeken. Ik was in het begin niet meteen overtuigd van de serie en ik twijfelde om het bij dit ene seizoen te laten, maar naderhand werd het toch leuker en zaten er toch wel zeer goede afleveringen bij. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Heb sinds deze week een Netflix profiel en zag dat deze er ook helemaal op staat. ben nu gelijk onderstaande lijst terug aan het kijke. Wat een geweldige serie blijft het toch :<. Voor mij nog steeds één van de grappigste en beste series die ik heb gezien. http://www.businessinsider.com/how-i-met-your-mother-best-rated-episodes-ever-2014-3?op=1&IR=T Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Een aantal maanden terug stond het laatste seizoen er (nog) niet op. Nu inmiddels wel dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Een aantal maanden terug stond het laatste seizoen er (nog) niet op. Nu inmiddels wel dan? Nee, seizoen negen ontbreekt inderdaad nog zie ik net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Ook deze serie eens opgepakt in Netflix. Aantal zeer goede momenten al in het eerste seizoen. Barney een baas :mrgy: Doet me een beetje denken aan Rules of Engagement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Goh dat vind ik ook best een leuke serie toen die uitgezonden werd op Veronica Zie af en toe van HIMYM nog een aflevering voorbij komen op Comedy Central (Extra?); duurt best lang voordat ik de aflevering weer herken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Goh dat vind ik ook best een leuke serie toen die uitgezonden werd op Veronica Zie af en toe van HIMYM nog een aflevering voorbij komen op Comedy Central (Extra?); duurt best lang voordat ik de aflevering weer herken Tegenwoordig ook op de normale CC. Daarom kwam ik er ook bij hem eens op te pakken, want ik had er uiteraard van gehoord, maar t nooit gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Zo, bij t laatste seizoen aanbeland. Zo achterlijk dat alleen die niet op Netflix staat. Maar wat een heerlijke serie zeg. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Hij komt er op deze zomer. Overigens ook iedere dag tussen 5 en 6 twee afleveringen HIMYM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 [spoiler=Series finale] Goh, het is voorbij :( Wat een geweldige serie zeg. Gisteren de finale gezien en ik blijf er maar over nadenken. Tijd voor het welbekende zwarte gat na een lange top serie als deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 [spoiler=Series finale] Goh, het is voorbij :( Wat een geweldige serie zeg. Gisteren de finale gezien en ik blijf er maar over nadenken. Tijd voor het welbekende zwarte gat na een lange top serie als deze. Wat vond je van de finale? Ben wel benieuwd van iemand die er niet jaren op heeft zitten wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Wat vond je van de finale? Ben wel benieuwd van iemand die er niet jaren op heeft zitten wachten. [spoiler=Finale]Beetje dubbelzinnig. Aan de ene kant zaten er een paar prachtige momenten in, hele beladen momenten(screen hierboven is er één van), maar aan de andere kant vind ik dat ze wel heel erg lang opgebouwd hebben naar iets wat ze vervolgens in dezelfde aflevering nog uit elkaar laten knallen. Barney en Robin die heel snel uit elkaar gaan en de moeder die Ted ontmoet én ook sterft in dezelfde finale. Dat Ted en Robin uiteindelijk bij elkaar eindigen is natuurlijk wel iets symbolisch door het hele verhaal heen en is dus niet per definitie slecht, maar dit was wel een hele rigoreuze stap. Het was iig zeker niet de beste aflevering, maar ik kan wel met dit einde leven. Alles is wel min of meer afgesloten. Het blijft toch moelijk om een serie goed af te sluiten, want de finale valt toch eigenlijk bij bijna elke lange serie weer tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 [spoiler=Finale]Beetje dubbelzinnig. Aan de ene kant zaten er een paar prachtige momenten in, hele beladen momenten(screen hierboven is er één van), maar aan de andere kant vind ik dat ze wel heel erg lang opgebouwd hebben naar iets wat ze vervolgens in dezelfde aflevering nog uit elkaar laten knallen. Barney en Robin die heel snel uit elkaar gaan en de moeder die Ted ontmoet én ook sterft in dezelfde finale. Dat Ted en Robin uiteindelijk bij elkaar eindigen is natuurlijk wel iets symbolisch door het hele verhaal heen en is dus niet per definitie slecht, maar dit was wel een hele rigoreuze stap. Het was iig zeker niet de beste aflevering, maar ik kan wel met dit einde leven. Alles is wel min of meer afgesloten. Het blijft toch moelijk om een serie goed af te sluiten, want de finale valt toch eigenlijk bij bijna elke lange serie weer tegen. [spoiler=""]Mmm het heeft voor mij echt de hele serie verpest. Heb sinds de finale geen aflevering meer gezien. Letterlijk 9 seizoenen lange opbouw van Barney en een relatie met wat, 5 seizoenen opbouw weggooien binnen 10 minuten is echt niet goed. Ze hebben alles in de finale willen gooien terwijl ze er een heel seizoen voor hadden. Of het had moeten eindigen met de ontmoeting eind seizoen 8, of ze hadden gewoon een seizoen met de moeder erbij moeten doen. Maarja dan was de premise een weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Zit nu in seizoen 6 en vind dit seizoen (na 9 episodes) toch wat minder om eerlijk te zijn. Ik hoop het dat vanaf 7 terug beter wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Dan ga ik je moeten teleurstellen vrees ik. Seizoen 1 tot 5 vond ik geweldig, daarna ging het steeds bergafwaarts. Al moet ik zeggen dat seizoen 9 dan wel weer in de smaak viel bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Zonde. Zal de serie sowieso wel uitkijken uiteraard omdat ik wel benieuwd ben naar Ted's vrouw, maar de voorbije afleveringen trokken mijn aandacht toch minder. [tekst]Dat geleuter over die baby/GNB de hele tijd...[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Enorme teleurstelling dat [tekst]seizoen 9 het gehele trouwweekend van Barney blijkt te zijn...[/tekst] Zo had ik met het laatste seizoen absoluut niet voorgesteld. Oh en wat kan ik me bij momenten enorm ergeren aan die Lily. 13 februari 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Hoezo ergeren aan Lily? Of is dat iets van de laatste seizoenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Stoor me gewoon bij momenten aan haar aanstellerig gedrag, met name dat irritant gehuil. Is wel iets dat meer en meer is gekomen naar de laatste seizoenen toe ja. In het begin had ik zeker nog geen hekel aan haar. Enfin, deze avond de serie maar is beëindigen. Seizoen 9 wisselt toffe episodes af slechte. Aflevering 16 was bv. leuk, maar 17 sloeg dan weer nergens op. [tekst]Krijg je er natuurlijk van als je een heel seizoen wilt laten doorgaan op een bruiloft[/tekst]. 14 februari 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Het laatste seizoen had inderdaad een paar afleveringen die wel gewoon echt tof waren nog, maar had ook een paar bout afleveringen van de bovenste plank. Anyway, je bent dr bijna doorheen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Zo, klaar met de serie. [spoiler=]Waren de makers dronken of zo? 22 afleveringen besteden aan een heel bruiloftsweekend en dan wanneer ze eindelijk getrouwd zijn, zijn ze vervolgens een aflevering later alweer gescheiden. Chapeau aan degene die dat verzonnen heeft, onwaarschijnlijk. Dat vervolgens Ted's vrouw ook nog eens komt te sterven vind ik ook erg abrupt. De serie kon beter 'How does Ted end up with Robin' heten ;c Wel jammer natuurlijk dat het gedaan is, want het was echt wel een toffe serie met enkele fantastische seizoenen die ik zeker wel ga missen. Alleen seizoen 9 hadden ze anders moeten aanpakken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Helemaal mee eens Mathi! Einde was echt drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten