MisterX Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 https://www.ad.nl/show/flikken-maastricht-krijgt-er-nog-een-seizoen-bij~acc34426/ Er wordt in ieder geval nog eens seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Volgende week ontknoping? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Op 8-2-2019 om 21:57 zei MisterX: Volgende week ontknoping? Volgende week dan echt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Ja morgen is laatste aflevering man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 maart 2019 Share Geplaatst 1 maart 2019 We zullen het wel zien. Tot nu toe weinig tot geen echt verrassende gebeurtenissen. De grote lijn is redelijk voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 @Arsène Wat vonden we van de ontknoping? Grotendeels lag het in de lijn der verwachting, vond ik. Ik ga geen spoilers posten voor het geval jij nog niet hebt gekeken. Zijn er betere (mogelijk buitenlandse) politieseries? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Blijkbaar is deze serie alweer 2 weken onderweg. Binnenkort even de herhalingen bekijken. Wat vind jij ervan @Arsène? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Op 2-3-2019 om 12:21 zei MisterX: @Arsène Wat vonden we van de ontknoping? Grotendeels lag het in de lijn der verwachting, vond ik. Ik ga geen spoilers posten voor het geval jij nog niet hebt gekeken. Zijn er betere (mogelijk buitenlandse) politieseries? Hannibal en Luther. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 13 uur geleden zei MisterX: Blijkbaar is deze serie alweer 2 weken onderweg. Binnenkort even de herhalingen bekijken. Wat vind jij ervan @Arsène? Matig. Zonder Eva'tje zou ik geeneens meer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Op 13-1-2020 om 11:31 zei Zeus: Hannibal en Luther. Oh, blijkbaar had ik bijna een jaar geleden een vraag gesteld... 23 uur geleden zei Arsène: Matig. Zonder Eva'tje zou ik geeneens meer kijken. Ondertussen ook gekeken. Ik vond het ook tegenvallen. Het begin allemaal een beetje onrealistisch te worden wat er gebeurd en hoe ze steeds toch weer ontkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Volgende week begin het nieuwe seizoen. Ik hoop op beterschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Op 1-1-2021 om 13:51 zei MisterX: Volgende week begin het nieuwe seizoen. Ik hoop op beterschap. In Nederland dan vermoed ik? In België nog geen zicht op wanneer er een vervolg op antenne gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei RubenS2: In Nederland dan vermoed ik? In België nog geen zicht op wanneer er een vervolg op antenne gaat. Dit topic heet niet voor niets Flikken MAASTRICHT Flikken Rotterdam heeft ook zijn eigen topic. De Belgische versie heeft volgens mij hier geen topic (maak hem gerust aan, zou ik zeggen). 5 januari 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 3 minuten geleden zei MisterX: Dit topic heet niet voor niets Flikken MAASTRICHT Flikken Rotterdam heeft ook zijn eigen topic. De Belgische versie heeft volgens mij hier geen topic (maak hem gerust aan, zou ik zeggen). Newsflash: ook in België zenden ze programma's vanuit het buitenland uit. Zo ook Flikken Maastricht. Ik doelde dus wel degelijk op dit programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 10 uur geleden zei RubenS2: Newsflash: ook in België zenden ze programma's vanuit het buitenland uit. Zo ook Flikken Maastricht. Ik doelde dus wel degelijk op dit programma. Oh, dacht dat je de Belgische versie bedoelde. Had je opmerking verkeerd begrepen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 De eerste aflevering lag ook exact precies zoals ik verwachtte. Benieuwd naar de rode draad dit seizoen. En wie gaat er aan het einde van het seizoen eruit? Ik vermoed Marion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Oh, was gisteren al eerder aflevering? Vergeten te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 59 minuten geleden zei MisterX: Oh, was gisteren al eerder aflevering? Vergeten te kijken. Ja de eerste was gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Begint toch wel heel onrealistisch te worden allemaal hoor. Ook met die cyber aanval enzo, hele neppe graphics. Vanaf komende week 'gewoon' weer moorden etc, want zo'n vage verhaallijn als een groot complot binnen het Nederlandse en Belgische justitie kon mij weinig bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Pfoe viel allemaal niet mee deze aflevering zeg. Het is de laatste jaren natuurlijk ook steeds onrealistischer en het dat is ook echt goed te zien. Zoals de graphics die Urbeto al noemt. Daarbij is het verhaal ook flinterdun en veel en veel te voorspelbaar. Kijk het vooral nog als makkelijk vermaak, maar kwalitatief is het wel echt zwaar onder de maat inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Uiteindelijk toch weer een vrij matig seizoen. Alles mega voorspelbaar en daarbij spande de seizoensfinale weer te kroon. Zonde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Er zat weinig rode draad in en dat vond ik persoonlijk wel leuker. Ik ben wel benieuwd naar volgend seizoen. Ik vermoed namelijk een strijd tussen Eva en Floris tegen Donna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Volgens mij heb ik iets gemist: Je rijdt een auto met explosieven bij een rechtbank naar binnen, wordt op heterdaad betrapt en vervolgens mag je nog steeds bij de politie werken alsof er niets gebeurd is?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 12 uur geleden zei MisterX: Volgens mij heb ik iets gemist: Je rijdt een auto met explosieven bij een rechtbank naar binnen, wordt op heterdaad betrapt en vervolgens mag je nog steeds bij de politie werken alsof er niets gebeurd is?! Ze wist niet dat er explosieven in de auto zaten. Die waren erin gedaan door Eddy. Wel even opletten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten