Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Flikken Maastricht

Bruins

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op 13-1-2020 om 11:31 zei Zeus:

Hannibal en Luther.

Oh, blijkbaar had ik bijna een jaar geleden een vraag gesteld... 

23 uur geleden zei Arsène:

Matig. Zonder Eva'tje zou ik geeneens meer kijken.

Ondertussen ook gekeken. Ik vond het ook tegenvallen. Het begin allemaal een beetje onrealistisch te worden wat er gebeurd en hoe ze steeds toch weer ontkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei RubenS2:

In Nederland dan vermoed ik? In België nog geen zicht op wanneer er een vervolg op antenne gaat.

Dit topic heet niet voor niets Flikken MAASTRICHT :classic_wink:

Flikken Rotterdam heeft ook zijn eigen topic. De Belgische versie heeft volgens mij hier geen topic (maak hem gerust aan, zou ik zeggen). 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MisterX:

Dit topic heet niet voor niets Flikken MAASTRICHT :classic_wink:

Flikken Rotterdam heeft ook zijn eigen topic. De Belgische versie heeft volgens mij hier geen topic (maak hem gerust aan, zou ik zeggen). 

Newsflash: ook in België zenden ze programma's vanuit het buitenland uit. Zo ook Flikken Maastricht. Ik doelde dus wel degelijk op dit programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint toch wel heel onrealistisch te worden allemaal hoor. Ook met die cyber aanval enzo, hele neppe graphics. Vanaf komende week 'gewoon' weer moorden etc, want zo'n vage verhaallijn als een groot complot binnen het Nederlandse en Belgische justitie kon mij weinig bekoren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe viel allemaal niet mee deze aflevering zeg. Het is de laatste jaren natuurlijk ook steeds onrealistischer en het dat is ook echt goed te  zien. Zoals de graphics die Urbeto al noemt. Daarbij is het verhaal ook flinterdun en veel en veel te voorspelbaar. 

Kijk het vooral nog als makkelijk vermaak, maar kwalitatief is het wel echt zwaar onder de maat inmiddels. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MisterX:

Volgens mij heb ik iets gemist: Je rijdt een auto met explosieven bij een rechtbank naar binnen, wordt op heterdaad betrapt en vervolgens mag je nog steeds bij de politie werken alsof er niets gebeurd is?! 

Ze wist niet dat er explosieven in de auto zaten. Die waren erin gedaan door Eddy. Wel even opletten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites