Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een tip. Bij play.com krijg je met de code hbo20 20% korting op enkele HBO-series (oa. The Sopranos, The Wire, True Blood, Curb Your Enthousiasm, Entourage, Rome en True Blood). Misschien interessant voor sommigen hier. Hier de pagina, de afgebeelde prijzen zijn die zonder de korting, de code kan je bij het betalen invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een tip. Bij play.com krijg je met de code hbo20 20% korting op enkele HBO-series (oa. The Sopranos, The Wire, True Blood, Curb Your Enthousiasm, Entourage, Rome en True Blood). Misschien interessant voor sommigen hier. Hier de pagina, de afgebeelde prijzen zijn die zonder de korting, de code kan je bij het betalen invullen.

Hmmm, bedankt voor de tip. Misschien dat ik The Sopranos wel ga bestellen. Alle seizoenen voor €57,60, prima deal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk donderdag avond altijd me series(2,5 Men, The Big Bang Theory en 2 Broke Girls) gister zijn ze daar ineens mee gestopt en was New Kids on the Block - Turbo op tv, zou dat voor 1 week zijn of lang? Want volgens mij was 't nieuwe seizoen van 2,5 Men en The Big Bang Theory pas net begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk donderdag avond altijd me series(2,5 Men, The Big Bang Theory en 2 Broke Girls) gister zijn ze daar ineens mee gestopt en was New Kids on the Block - Turbo op tv, zou dat voor 1 week zijn of lang? Want volgens mij was 't nieuwe seizoen van 2,5 Men en The Big Bang Theory pas net begonnen.

Ik vermoed dat ze een week (of misschien twee weken) overslaan, omdat ze anders te dicht op Amerika komen qua uitzendingen. Daar wordt namelijk ook wel eens een weekje overgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indd, je mag sowieso al heel blij zijn dat we veel meer series kort na Amerika te zien krijgen, dat was een paar jaar geleden nog wel anders.
Dat klopt wel een beetje: That '70s Show werd in Nederland pas uit gezonden toen de serie in Amerika al helemaal klaar was. Maar je loopt nu nog steeds een dik seizoen achter op de Amerikaanse uitzendingen van de series maar 't gat is idd wel kleiner geworden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, de meeste series maar een paar weken hoor. South Park op CC a.s. zondag de laatste aflevering van het nieuwste seizoen al die in het begin vd maand in Amerika uit werd gezonden, The Mentalist en NCIS op SBS 6 lopen ook maar een paar weken achter en volgens mij is op Veronica nu toch ook al het 2e seizoen met Walden bezig in TAAHM, die is ook pas een paar afleveringen oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt wel een beetje: That '70s Show werd in Nederland pas uit gezonden toen de serie in Amerika al helemaal klaar was. Maar je loopt nu nog steeds een dik seizoen achter op de Amerikaanse uitzendingen van de series maar 't gat is idd wel kleiner geworden.

That 70's Show is in Nederland uitgezonden op Yorin en die zender bestond al niet meer toen de serie in de VS nog liep, dus wat je daarover zegt klopt niet. Daarnaast wordt van The Big Bang Theory, Two and a Half Men en Two Broke Girls (de series waar je vraag over ging) nu gewoon seizoen uitgezonden dat in de VS ook loopt. De laatste aflevering van TBBT die Veronica heeft uitgezonden is 605, in de VS is de laatste 608 de laatste, we lopen dus maar 3 afleveringen achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

That 70's Show is in Nederland uitgezonden op Yorin en die zender bestond al niet meer toen de serie in de VS nog liep, dus wat je daarover zegt klopt niet. Daarnaast wordt van The Big Bang Theory, Two and a Half Men en Two Broke Girls (de series waar je vraag over ging) nu gewoon seizoen uitgezonden dat in de VS ook loopt. De laatste aflevering van TBBT die Veronica heeft uitgezonden is 605, in de VS is de laatste 608 de laatste, we lopen dus maar 3 afleveringen achter.
Mischien zit ik met de andere series fout(was ook maar een gevoel) maar Yorin heeft never nooit That '70s Show uitgezonden(als zegt Wikipedia van wel) 6 of 7 jaar geleden had ik echt nog nooit van That '70s Show gehoord.
Link naar opmerking
Deel via andere websites