Tim' Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Had toch een iets grotere club verwacht om nu voor te vertrekken. Vreemde stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2023 En dan Johnny Jansen als opvolger halen. Wat een shitshow pffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Ja daar zou ik als PEC supporter ook niet gelukkig van worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Nou, we kunnen de eerste degradant vast opschrijven. Van Schreuder naar Jansen, dat is niet slechts een downgrade, dat is een vrije val. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Schendelaar blijkbaar zo goed als zeker weg. Huur van Hartjes gaat ook niet door omdat Schreuder vertrokken is. Gaat niet lekker in Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Dit gaat inderdaad niet lekker. PEC gaat er samen met Fortuna uit als er niet een hoop verandert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Opzich logisch dat Schendelaar weggaat, na een redelijk prima jaar Vermeer die is gekomen en eerste keeper zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Opzich logisch dat Schendelaar weggaat, na een redelijk prima jaar Vermeer die is gekomen en eerste keeper zal worden. Volgens mij haal je oorzaak en gevolg door elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2023 Ze zijn de boel lekker aan het opruimen bij PEC. Vd Belt en Taha zijn natuurlijk al verkocht, Rav van den Berg is zo goed als rond met Middlesbrough en Thomas Beelen is op weg naar de Nederlandse top. Mag toch hopen dat de laatste een leuk bedrag oplevert aangezien de eerste 3 namen zeker niet voor de hoofdprijs vertrekken (Taha wellicht marktconform). Schendelaar gaat normaal gesproken ook nog weg, al is de wijze waarop het uitlekt wel weer typisch. Hij heeft z'n leasecontract bij Wensink voor de auto opgezegd en dat lekt vervolgens weer uit. Inkomend is het allemaal nog vrij rustig, wat nietszeggende namen en Kenneth Vermeer dus. Het lijkt erop dat Lennart Czyborra de tweede aanwinst moet worden. Mits fit lijkt het mij een prima versterking, maar moet ook zeggen dat ik hem in Italië een beetje uit het oog ben verloren. Is volgens mij niet heel succesvol geweest. Ongetwijfeld gaan er nog wel wat namen bij komen in de komende weken, al is dat ook broodnodig. Op dit moment zie ik namelijk geen enkel aanknopingspunt waarom PEC niet gaat degraderen. En dat sentiment leeft op dit moment bij de meeste supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Dit is dan wel weer een lekker nieuwtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2023 37 minuten geleden zei Thierryvane: Dit is dan wel weer een lekker nieuwtje! Ik heb eerlijk gezegd een beetje mijn twijfels bij Diemers. Prima voetballer als het elftal draait, maar in een team wat tegen degradatie vecht? Vond hem vorig jaar niet heel overtuigend bij Emmen. Rendement viel daar toch ook wel wat tegen. Hoop dat ik ongelijk krijg mocht hij tekenen, in zijn Fortuna tijd was het wel echt een uitstekende speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Bij Diemers is het vooral dat het hele team om hem moet draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Poh, wat lekker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Erotische foto´s mogen hier niet geplaats worden Vane, ik moet dit melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2023 Ja gruwelijk shirtje Alles klopt ook gewoon, oude logo, retrobedrukking. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Volgend weekend met zoonlief naar PEC Zwolle tegen FC Volendam. Jaarlijks doen we samen een weekendje weg. Dit keer in Zwolle met als toegift wedstrijdje van de Blauwvingers. Zitten lekker vooraan en dat is geen geld (ben gewend om naar Ajax te gaan haha). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 maart Auteur Share Geplaatst 8 maart Op 29-2-2024 om 16:53 zei Geppiej: Volgend weekend met zoonlief naar PEC Zwolle tegen FC Volendam. Jaarlijks doen we samen een weekendje weg. Dit keer in Zwolle met als toegift wedstrijdje van de Blauwvingers. Zitten lekker vooraan en dat is geen geld (ben gewend om naar Ajax te gaan haha). Leuk man, have fun! Denk dat het zondag overigens nog weleens een vervelend potje kan worden. Toch wel veel afwezigen en een elftal wat een beetje uit vorm is. Volendam zal deze wedstrijd ook omcirkeld hebben met het idee dat er wat te halen valt. Gelukkig zijn Schendelaar en van den Berg wel weer van de partij. Hoop op een zakelijke 2-0, maar puntverlies zou mij ook zeker niet verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april Morgenavond een heel belangrijk potje tegen Excelsior. Na twee punten in de laatste acht wedstrijden knijpt iedereen hem in Zwolle toch wel een beetje. Een paar ongelukkige uitslagen en je gaat alsnog de play-offs in (een beetje het Heracles scenario van 2 jaar terug). Maar waar ik mij vooral aan stoor is dat, los van Bram van Polen, niemand echt de indruk wekt dat PEC op dit moment in een kleine crisis zit. Het gaat vooral over randzaken en excuses zoals blessures en de VAR. En we zouden vooraf allemaal getekend hebben voor de positie van PEC in deze fase van het seizoen. Iets wat ze overigens al acht wedstrijden op rij zeggen. Allemaal leuk en aardig, maar heb er nog niet direct vertrouwen in morgen. Excelsior zal ongetwijfeld ook bloed ruiken. Enige voordeel is dat ze zelf ook voor geen meter draaien. Maar mis af en toe bij Zwolle een beetje de klootzakjes die dit soort potjes over de streep gaan trekken. Heb ook het idee dat de positie van Jansen langzamerhand onhoudbaar wordt mocht Excelsior morgen winnen. Niet dat hij van mij weg hoeft overigens, heb niet het idee dat een trainerswissel in deze fase van het seizoen nog een verschil gaat maken. Veel medesupporters denken daar echter ander over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Van Polen is inderdaad de enige die over een beetje gif in zijn donder beschikt. Hoop dan ook dat hij nog een jaar door gaat, zonder hem zie ik het somber in voor dit team op mentaal vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Kersten > H'veen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 april Auteur Share Geplaatst 8 april Pohhh deze was wel even lekker hoor Meer dan verdiende overwinning op Excelsior en wat maakt PEC het toch weer onnodig spannend op het einde. Zelfs de kansen niet afmaken en Schendelaar die wederom bij een corner/voorzet er niet goed uit ziet. Directe handhaving (don't jinx it) lijkt praktisch binnen gezien het programma van Excelsior, Volendam en Vitesse. En Kersten naar Heerenveen, tja. Ik snap hem wel. PEC was praktisch rond met contractverlenging totdat bleek dat ze dit financieel eigenlijk helemaal niet konden veroorloven. Vervolgens is Kersten een beetje aan het lijntje gehouden en uiteindelijk kiest hij dus voor een transfervrij vertrek. Jammer gezien zijn goede seizoen, maar tegelijkertijd denk ik niet dat we er al te rouwig om moeten zijn in Zwolle. Dit was eigenlijk pas zijn eerste écht goede seizoen in Zwolse dienst en onder een nieuwe trainer kan het maar zo zijn dat hij er weer naast staat. Tegelijkertijd is het wel jammer dat je zo'n jongen die al 5 jaar voor Zwolle speelt niet langer kunt behouden. Zegt mij ook wel weer iets over de chaos die er intern nog steeds is bij PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Ik denk dat je niet zoveel mist aan Kersten. Simpele huis-tuin-en-keuken-slager. Voetballend vond ik hem weinig toevoegen en hij kwam qua voetbalintellect ook niet bijster slim over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 12 uur geleden zei Christian.: Pohhh deze was wel even lekker hoor Meer dan verdiende overwinning op Excelsior en wat maakt PEC het toch weer onnodig spannend op het einde. Zelfs de kansen niet afmaken en Schendelaar die wederom bij een corner/voorzet er niet goed uit ziet. Directe handhaving (don't jinx it) lijkt praktisch binnen gezien het programma van Excelsior, Volendam en Vitesse. En Kersten naar Heerenveen, tja. Ik snap hem wel. PEC was praktisch rond met contractverlenging totdat bleek dat ze dit financieel eigenlijk helemaal niet konden veroorloven. Vervolgens is Kersten een beetje aan het lijntje gehouden en uiteindelijk kiest hij dus voor een transfervrij vertrek. Jammer gezien zijn goede seizoen, maar tegelijkertijd denk ik niet dat we er al te rouwig om moeten zijn in Zwolle. Dit was eigenlijk pas zijn eerste écht goede seizoen in Zwolse dienst en onder een nieuwe trainer kan het maar zo zijn dat hij er weer naast staat. Tegelijkertijd is het wel jammer dat je zo'n jongen die al 5 jaar voor Zwolle speelt niet langer kunt behouden. Zegt mij ook wel weer iets over de chaos die er intern nog steeds is bij PEC. Vooral jammer gezien de financiële situatie dat je hem koopt voor bijna een half miljoen en hij nu voor niks vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Zou kijken of Adewoye haalbaar is voor PEC. Na dit seizoen transfervrij bij RKC. Of wachten totdat Vitesse failliet is. Vind Meulensteen ook wel een PEC-speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 april Auteur Share Geplaatst 9 april Voetballend is Kersten inderdaad helemaal niks, maar verdedigend staat hij dit seizoen zijn mannetje. Daarnaast werd hij intern ook enorm gewaardeerd voor de leidende rol die hij steeds meer heeft opgepakt. Met de aflopende contracten van Namli en van Polen was Kersten ook een serieuze kandidaat om komend seizoen aanvoerder te worden. Komend seizoen ga je ook wel weer de nodige jongens kwijtraken. Druijf, Buurmeester en Krastev zijn gehuurd (net als Czyborra en vd Water), Namli gaat sowieso niet verlengen, van Polen stopt waarschijnlijk en van den Berg moet eigenlijk verkocht worden. Daarnaast zou ik ook niet raar opkijken als er nog interesse is voor Thy. Ryan Thomas krijgt normaal gesproken wel een nieuw contract, maar dit zal dan een prestatiecontract worden. Geld om te investeren is er nauwelijks tot niet en het nieuwe salarishuis gaat omlaag. Reële transfers zullen eerder in de KKD te vinden zijn dan in de Eredivisie (zoals bijv. Velanas, MacNulty en El Azzouzi). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten