Steef91 Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Voor zover ik weet is die gewoon altijd voor Ajax en Zwolle geweest hoor.. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk, want je kan maar voor 1 club zijn :huhu: Ja duh, anders ben je geen ekte. En ik vind topicstarter al zo'n traagzaad figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Inderdaad, ik ben ook voor PSV en FC Barcelona, ben ik dan ook een teletekst supporter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Inderdaad, ik ben ook voor PSV en FC Barcelona, ben ik dan ook een teletekst supporter? Computes? Dus als PSV es een keer verliest heb je ineens niets meer met ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ondertussen gaat 90% van de posts in dit topic niet over FC Zwolle, maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ik vind gewoon dat dit soort dingen wel in het Jupiler topic kunnen, er is echt totaal geen animo voor, dat zie je ook wel bij het Excelsior topic. Ik vind dit gewoon klinklare onzin en het topic word ook alleen maar aangemaakt omdat ze boven aan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ja ehh dus? Er zijn toch genoeg fans voor.. Dan krijgen ze dus een eigen topic.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ja ehh dus? Er zijn toch genoeg fans voor.. Dan krijgen ze dus een eigen topic.. Ga ik dan een topic over een amateur club maken als er genoeg hier op het forum zijn die daar spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Nee dat is geen Jupiler Leauge of Eredivisie he. Kijk anders eerst ff bij Lees dit eerst voor je onzin gaat praten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Genoeg weer over of het wel of niet terecht is dat Zwolle een eigen topic heeft! Het is er nou eenmaal en niemand is verplicht er te posten, dus bevalt het je niet blijf er dan gewoon weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ik vind gewoon dat dit soort dingen wel in het Jupiler topic kunnen, er is echt totaal geen animo voor, dat zie je ook wel bij het Excelsior topic. Ik vind dit gewoon klinklare onzin en het topic word ook alleen maar aangemaakt omdat ze boven aan staan. Zullen we dan gewoon alle eredivisie topics ook meteen sluiten want ja, er is ook een Eredivisie topic. Dude, echt waar. Waar maak je je ingodsnaam druk om. En dan is de topicstarter maar voor Ajax, Zwolle, FC Oekieboekistan, is toch z'n eigen keuze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 325 uitsupporters mee naar Deventer. Binnen drie kwartier waren de kaarten uitverkocht. Doet me denken aan vroeger, toen we uit speelden bij de Eagles en met 2-3 wonnen in de nacompetitie door doelpunten van Ivan Cvetkov. Wat een held was dat destijds zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Hopenlijk winnen de Eagles, gewoon omdat het mooi is:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Dat soort teksten kun je lekker achterwege laten en verder zou je gewoon weg moeten blijven uit dit soort topics als je niks te melden hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Wel triest dat er wordt gezeurd dat het niet nodig is. Stuur een berichtje naar iemand en laat je onvrede blijken, of kom hier gewoon niet;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 november 2010 Auteur Share Geplaatst 17 november 2010 @steef91: Wat ben jij kansloos ;e @goodfella: Dit topic is er geloof ik meer gekomen omdat er aardig wat FCZ fans op MU zitten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Hopenlijk winnen de Eagles, gewoon omdat het mooi is:) _O_ Maar het gaat lastig wordne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Heeft Zwolle eigenlijk nog blessuregevallen of schorsingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 november 2010 Auteur Share Geplaatst 18 november 2010 Heeft Zwolle eigenlijk nog blessuregevallen of schorsingen? Voor zover ik weet niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Voor zover ik weet niet. Een echte supporter behoort dat te weten:whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 november 2010 Auteur Share Geplaatst 18 november 2010 Een echte supporter behoort dat te weten:whistle: Komt ie weer aan hoor, met zijn zeikopmerkingen ;e Probeer je alvast wat berichten te posten bij de Jupiler League clubs, omdat er volgend seizoen ook zo'n tag voor jou club staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Een echte supporter behoort dat te weten:whistle: Triest zeg. Je kan beter gewoon in dat topic van je "eigen" club blijven en je daar meer om druk maken dan dit. Feyenoord heeft denk ik meer jou steun nodig ipv van Zwolle.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Zwolle heeft een compleet fitte selectie. Geen afwezigen en dat betekend dat er zondag drie punten behaald gaan worden in Deventer. Wordt wel weer eens tijd dat we daar met de volle buit weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 november 2010 Auteur Share Geplaatst 18 november 2010 Zwolle heeft een compleet fitte selectie. Geen afwezigen en dat betekend dat er zondag drie punten behaald gaan worden in Deventer. Wordt wel weer eens tijd dat we daar met de volle buit weggaan. 2 jaar geleden nog hoor, door Derkie Boerrigter :) Vorig jaar verloren door die pingel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 november 2010 Share Geplaatst 19 november 2010 2 jaar geleden nog hoor, door Derkie Boerrigter :) Vorig jaar verloren door die pingel... Die pingel was wel terecht... Die goal van Boerrigter was toen echt geweldig! Zondag 3 punten, ik heb er vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 19 november 2010 Share Geplaatst 19 november 2010 @ Steef91: gewoon lekker wegblijven hier in het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten