Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Wie is Dekker?

Rick Dekker, kwam in de zomer van 2014 over van Feyenoord. Was daar destijds aanvoerder van het beloftenelftal of de A1. Heeft bij PEC al wel een aantal wedstrijden gespeeld, maar is pas deze voorbereiding echt nadrukkelijk aanwezig. Zou er niet raar van opkijken als hij een groot deel van het seizoen op de plek van Saymak zal gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coosemans komt zoals 't er nu naar uitziet niet in orde, jullie bestuur doet eigenlijk steeds belachelijke voorstellen. Aanvankelijk konden ze blijkbaar niet eens het volledige salaris van hem overnemen - wat ik op zich al heel vreemd vind - en nu willen ze een afkoopprijs van maarliefst €100.000 (;e).

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coosemans komt zoals 't er nu naar uitziet niet in orde, jullie bestuur doet eigenlijk steeds belachelijke voorstellen. Aanvankelijk konden ze blijkbaar niet eens het volledige salaris van hem overnemen - wat ik op zich al heel vreemd vind - en nu willen ze een afkoopprijs van €100.000 (;e). [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Klopt, PEC wil 100.000 betalen terwijl Mechelen ongeveer 700.000 zou willen. Inmiddels lijkt het ook zo goed als afgeketst en zou PEC Zwolle bezig zijn met Mickey van der Hart als doelman...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Magere selectie heeft Zwolle zeg. Vooral het middenveld, daar kan je het toch onmogelijk een heel seizoen lang mee volhouden? Gaan ze daar nog wat aan doen of zijn daar de financiële middelen gewoon niet voor Christian?

Enkel Gustavo Hebling zou nog moeten komen en daar wil Nijkamp het bij laten. Veel meer zal er ook niet mogelijk zijn, want enkel dankzij de transfer van Drost konden er nog een aantal extra spelers worden gehaald. Maar goed, de voorgaande jaren kwamen ook opeens vanuit het niets nog spelers als Mokhtar, Brama, Klich en Necid terwijl het seizoen al bezig was, dus wie weet. Ga d'r alleen eerlijk gezegd niet vanuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheelt dat PEC in ieder geval nog een klein bedrag gaat overhouden aan Botteghin. Waarschijnlijk 2% van de transfersom + een opleidingsvergoeding.

2de/3de keeper Boy de Jong is trouwens ook erg blij met Mickey vd Hart (d) Terecht overigens als het waar is dat vd Hart als 2de keeper wordt gehaald.

[twitter]631776968955064320[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ook Rienstra kwijt, aan AZ. Wuytens lijkt er voor terug te komen, maar het vertrek van Ben is heel lastig op te vangen, dan zullen echt namen als Mokotjo of Klich moeten komen, maar dat is onrealistisch.

_O_.

Nog krapper in de middenvelders dus nu. Misschien dat ze Brama nog eens een aanbieding doen ofzo, mja aan de andere kant komt die huurling van PSG er wel voor terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

_O_.

Nog krapper in de middenvelders dus nu. Misschien dat ze Brama nog eens een aanbieding doen ofzo, mja aan de andere kant komt die huurling van PSG er wel voor terug.

Heerlijke speler he :< Hebling komt er wel bij, maar dat is niet genoeg. Kan de komende wedstrijden ook nog niet spelen geloof ik. Verwacht dat Thomas naar het middenveld gaat na de komst van Menig, Becker en Lazic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klich heeft d'r zin in (d) Hij retweet op zijn twitterpagina allemaal tweets met de hashtag #klichcomeback. Niet dat ik verwacht dat het financieel ooit haalbaar zal zijn, maar wel mooi dat zo'n jongen nog steeds aan z'n oude club denkt :)

Edit: Vertrek van Rienstra wordt nu bevestigd door PEC zelf.

[twitter]636609924081033216[/twitter]

bewerkt door Christian.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klich heeft d'r zin in (d) Hij retweet op zijn twitterpagina allemaal tweets met de hashtag #klichcomeback. Niet dat ik verwacht dat het financieel ooit haalbaar zal zijn, maar wel mooi dat zo'n jongen nog steeds aan z'n oude club denkt :)

Edit: Vertrek van Rienstra wordt nu bevestigd door PEC zelf.

[twitter]636609924081033216[/twitter]

't Vervelende is dat ik nu nog hoop ga krijgen ook :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Vervelende is dat ik nu nog hoop ga krijgen ook :-D

Nergens voor nodig, kan me niet voorstellen dat Kaiserslautern hem voor een prikkie zal laten gaan aangezien ze een half jaar terug nog 2,5 ton voor hem hebben betaald. Wat mij betreft gewoon lekker proberen om een middenveld te vormen met Dekker, Marinus en Thomas. Mocht die Hebling goed zijn dan haal je Marinus d'r uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Hoe is het met Samet Bulut? Heeft die een contract gekregen? Zit die nu bij Jong Zwolle?

Dacht eerst dat hij niet getekend had, niets over gehoord of gelezen ook meer. Maar volgens transfermarkt.nl speelt hij wel bij Jong PEC en heeft 'ie één keer een kwartiertje in mogen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.vi.nl/nieuws/pec-niet-in-paniek-door-benarde-financiele-positie.htm

Over de financiële situatie. Vooral dit stukje viel me op:

Daarbij waren de uitgaande transfers van Jody Lukoki (Ludogorets), Jesper Drost (FC Groningen) en Ben Rienstra (AZ) - samen goed voor 4,2 miljoen euro - echter nog niet meegewogen.

4,2 miljoen voor deze spelers? :cab: Geniaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites