Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Ik speelde tot voor kort ook nog redelijk vaak MC maar door gebrek aan tijd ben ik er een tijdje mee gestopt. Na m'n examens ben ik vanplan om opnieuw te beginnen met spelen , laat me maar iets weten als er iets van die server komt dan! :) [MENTION=29103]Alpha[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Exact wat ik ook doe... Hier is een deeltje van wat ik heb gemaakt.

AAAA_zps1bfa743d.png

Nice man. Ik heb daar zelf het geduld niet voor om zoiets te maken. De keren dat ik het heb gespeeld zat ik altijd maar beetje te kutten. Heb je wel codes gebruikt om alle grondstoffen makkelijk te hebben of heb je die allemaal gevonden/gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BIj 8.15 zit hij de lift in beweging, nu werkt er bij mij enkel de rechterzijde en blijft de linkerzijde inactief terwijl ik net alles gebouwd heb zoals uitgelegd. Iemand weet wat een logische fout zou zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach jochie toch, waarvoor zou ik anders een screen hier plaatsen, om een beetje status op een FM forum te krijgen.. Denk toch is na. Wat wil je dat ik doe, Geert bovenop dat kasteel schrijven met roze wol of wat?

En al wilde je daarmee je status verhogen, nog zou het niet werken want het boeit 90% geen flikker. xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites