Bingbangboem Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik speelde tot voor kort ook nog redelijk vaak MC maar door gebrek aan tijd ben ik er een tijdje mee gestopt. Na m'n examens ben ik vanplan om opnieuw te beginnen met spelen , laat me maar iets weten als er iets van die server komt dan! :) [MENTION=29103]Alpha[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik ben nu redelijk druk.. Maar mochten MU leden er inderdaad op komen doe ik wel mee.. Maar Alpha wie ben je eerder op het forum geweesst aangezien je maar 6 posts hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Alpha is in april ingeschreven. Misschien is hij zo'n stille lezer? Nja... Als hij dit voor ons wil doen... Is toch alleen maar mooi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 heb me nooit geregisteerd, kom hier eigenlijk ook alleen maar voor minecraft. Speel nu eigenlijk alleen nog Feed The Beast. Heb vanilla eigenlijk wel gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 heb me nooit geregisteerd, kom hier eigenlijk ook alleen maar voor minecraft. Speel nu eigenlijk alleen nog Feed The Beast. Heb vanilla eigenlijk wel gezien Hoe staat het ervoor? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 4 juli 2013 Share Geplaatst 4 juli 2013 Eindelijk leuke server gevonden, zat leuke ideeen, en een nieuwe update :D i`m a happy camper.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juli 2013 Share Geplaatst 4 juli 2013 Pff da's lang geleden.. Ga het ook weer spelen, kwam per toeval via youtube bij een paar gave filmpjes uit... Enige wat ik doe is bouwen en alle mobs uitzetten, beetje m'n lego-tijd weer herleven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Exact wat ik ook doe... Hier is een deeltje van wat ik heb gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Exact wat ik ook doe... Hier is een deeltje van wat ik heb gemaakt. [AFBEELDING] Is dat op een Multiplayer-server, zoja welke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Dat is gewoon op mijn eigen server... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Eindelijk leuke server gevonden, zat leuke ideeen, en een nieuwe update :D i`m a happy camper.. Mag ik ook op die server. Heb geen leuke servers meer. =s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Dit noem ik autisme!! #sodeju Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Volwassen, die hash-tag maakt het even af hoor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Haha is dat tegen mij bedoelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2013 Holy F.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Je gaat me niet zeggen dat dat van jou is? De geloofswaardigheid is 20procent.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Ach jochie toch, waarvoor zou ik anders een screen hier plaatsen, om een beetje status op een FM forum te krijgen.. Denk toch is na. Wat wil je dat ik doe, Geert bovenop dat kasteel schrijven met roze wol of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Exact wat ik ook doe... Hier is een deeltje van wat ik heb gemaakt. Nice man. Ik heb daar zelf het geduld niet voor om zoiets te maken. De keren dat ik het heb gespeeld zat ik altijd maar beetje te kutten. Heb je wel codes gebruikt om alle grondstoffen makkelijk te hebben of heb je die allemaal gevonden/gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 BIj 8.15 zit hij de lift in beweging, nu werkt er bij mij enkel de rechterzijde en blijft de linkerzijde inactief terwijl ik net alles gebouwd heb zoals uitgelegd. Iemand weet wat een logische fout zou zijn ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Exact wat ik ook doe... Hier is een deeltje van wat ik heb gemaakt. Dokucraft? Ziet er vet uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 [MENTION=29103]Alpha[/MENTION]; Gaat de server nog door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Jep zeker docucraft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Ach jochie toch, waarvoor zou ik anders een screen hier plaatsen, om een beetje status op een FM forum te krijgen.. Denk toch is na. Wat wil je dat ik doe, Geert bovenop dat kasteel schrijven met roze wol of wat? En al wilde je daarmee je status verhogen, nog zou het niet werken want het boeit 90% geen flikker. xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Dat is het statement wat ik probeer te maken. Welke gek zou ooit een plaatje van minecraft plaatsen, om zijn status te verhogen op een forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten