centrocampista Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 http://www.fcufans.nl/de-kans-op-blijvende-verlamming-is-groot.html Dit droom je niet eens in je ergste nachtmerrie. Fucking zwaar dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik las ergens dat als je binnen 48 uur nog steeds geen gevoel hebt dat de kans dan zeer groot is dat je blijvend verlamd bent. Oh, dat staat dus al in het artikel hierboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Verschrikkelijk zeg. Ook erg moeilijk voor de rest van de spelersgroep en Schut in het bijzonder. Hopen op herstel ook al is de kans te verwaarlozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Pff, ziet er zeker niet goed uit voor hem. Maar zoals gezegd, er zijn uitzonderingen. Hopen dat dit er 1 van is. Schut gaat zeker een moeilijke periode beleven nu denk ik, ook al is het niet echt zijn schuld, hij trekt het zich wel aan, wat te begrijpen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Mocht hij verlamd blijven hoop ik wel dat Utrecht beter met hem om gaat dan VVV deed bij van kouwen. Al hoop ik natuurlijk in de eerste plaats dat het goed komt met die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Bah, echt kut om te lezen zoiets. Wel mooi gebaar van de supporters (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Heb me bij de supportersvereniging opgegeven om mee te helpen met de actie aanstaande zondag. We zullen Mihai laten zien dat we hem nooit in de steek zullen laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Mooi gebaar, en zo hoort he ook_O_ Echt verschrikkelijk dat dit op een voetbalveld gebeurd zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Schijnt dat Belgisch toptalent Mats Rits twijfelt tussen Ajax en FC Utrecht _O_ Beter halen we die gast _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Situatie Nesu houdt aangeslagen Schut aan de kant 13/05/2011 15:16 Alje Schut komt zondag niet in actie tegen AZ. De verdediger van FC Utrecht is nog te aangeslagen door het ongeluk van ploeggenoot Miha Nesu. Nesu liep dinsdag zwaar nekletsel op tijdens de training, toen Schut bij een botsing op de Roemeen terecht kwam. De verdediger is met zijn gedachten te zeer bij het ongeluk dat hij zich nog niet in staat achtte te trainen met de groep. Ook de wedstrijd tegen AZ laat Schut lopen. De situatie van Nesu is niet veranderd. De Roemeense verdediger is bij kennis en goed aanspreekbaar, maar kampt nog steeds met verlammingen. Het is afwachten wat gevolgen op lange termijn zijn voor de linksback. Voor meer informatie en steunbetuigingen aan Mihai Nesu heeft FC Utrecht een speciaal e-mailadres beschikbaar. Dat adres is: mihai.nesu@fcutrecht.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Over en uit met Nesu. Ongelofelijk triest. Vind het, klinkt vreemd, ook erg voor Schut. Je zou nu maar in zijn schoenen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Schijnt dat Belgisch toptalent Mats Rits twijfelt tussen Ajax en FC Utrecht _O_ Beter halen we die gast _O_ Khoor van veel verschillende mensen dat zijn bovenkamer niet helemaal oké is... Maar voetbalkwaliteiten heeft die zeker. Kben benieuwd voor wie die kiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 ik denk dat ie naar Ajax gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Uiteindelijk meegeholpen met het verkopen van speciale Mihai Nesu sjaaltjes afgelopen zondag. Waren er ongeveer 1000 gemaakt, die allemaal binnen no-time waren uitverkocht. Helaas mocht ik daarna niet meer het veld op om te helpen met de vlag, want daar waren al genoeg mensen voor. Desalniettemin was het een geslaagde actie. We zullen je nooit vergeten Mihai! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 FC Utrecht en trainer Du Chatinier per direct uit elkaar 19/05/2011 10:36 FC Utrecht en trainer Ton Du Chatinier gaan per direct uit elkaar. Assistent Jan Wouters blijft vooralsnog wel aan. Dat heeft de Eredivisionist donderdagochtend bekendgemaakt. De club heeft de trainer laten weten de samenwerking in het komende seizoen (waarvoor Du Chatinier nog een contract had, red.) niet te willen continueren. De coach gaf er vervolgens de voorkeur aan per direct zijn activiteiten te staken. Assistent-trainer Jan Wouters neemt de resterende trainingen van dit seizoen voor zijn rekening. 'Het is jammer, dat we de rit niet gezamenlijk kunnen afmaken, maar wij vinden dat er onvoldoende basis is voor samenwerking in de toekomst', verduidelijkte technisch directeur Foeke Booy op de clubwebsite. Du Chatinier is teleurgesteld. 'Het is jammer dat het zo is gelopen, maar ik kijk terug op een prachtige periode. FC Utrecht heeft me destijds de kans gegeven trainer te zijn van deze mooie club en we hebben met zijn allen fantastische resultaten geboekt in zowel de competitie als op Europees niveau. Ik wens FC Utrecht in de toekomst veel succes toe.' Erwin Koeman is de belangrijkste kandidaat om Du Chatinier op te volgen. Mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Zat eraan te komen, maar eigenlijk moeten ze Wouters nu ook ontslaan, ze waren toch 'gelijk'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Mwah, Jan mag wel blijven van mij. Heeft toch de nodige ervaring en heeft bewezen een goede tweede man te zijn, ook in de tijd van Du Chat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Ben ik niet mee eens, hij is toch voor een groot deel verantwoordelijk voor de tactiek en dat leek dus nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Wel beter dat ze niet meteen een nieuwe coach hebben, heb liever dat ze rustig op zoek gaan naar de juiste man :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Het is een begin, geweldig nieuws. Nesu boekt progressie en heeft weer gevoel in arm Mihai Nesu heeft drie weken na zijn zeer ongelukkige val op de training van FC Utrecht zijn gevoel in zijn rechterarm weer terug. De Roemeen brak bij de actie een nekwervel kon sindsdien zijn armen en benen niet meer bewegen. 'Het is progressie dat hij zijn arm wat kan bewegen', vertelt clubarts Frank van Hellemondt op de website van FC Utrecht. 'Het feit dat het gevoel langzaam terugkeert aan de rechterkant is absoluut een vooruitgang in zijn situatie.' Nesu kwam op de eerder gememoreerde training (10 mei) onfortuinlijk in botsing met ploeggenoot Alje Schut. De linksback liep daarbij een dwarslaesie op. Vorige week mocht de Roemeen al de intensive care verlaten omdat hij weer zelfstandig kon ademhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Ja idd geweldig nieuws. Ricky van Wolfswinkel naar Sporting. Komt toch wel uit de lucht vallen deze transfer. iig voor mij wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Ja idd geweldig nieuws. Ricky van Wolfswinkel naar Sporting. Komt toch wel uit de lucht vallen deze transfer. iig voor mij wel En dat voor 5,4 miljoen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Echt veel geld hoor, jemig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Vind het echt zo'n FM transfer. Had zoiets niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Wel toevallig, ik ben net met Sporting CP bezig;) Mooie transfer voor hem, al vraag ik me af of hij het daar gaat redden, in Utrecht deed hij het vaak al niet geweldig... Ook zakelijk gezien een goeie transfer, voor het dubbele verkocht. Ik ben wel benieuwd wie de nieuwe spits wordt. Maar het beste nieuws komt natuurlijk van Mihai Nesu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten