Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Pff, ziet er zeker niet goed uit voor hem. Maar zoals gezegd, er zijn uitzonderingen. Hopen dat dit er 1 van is. Schut gaat zeker een moeilijke periode beleven nu denk ik, ook al is het niet echt zijn schuld, hij trekt het zich wel aan, wat te begrijpen valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Situatie Nesu houdt aangeslagen Schut aan de kant

13/05/2011 15:16

Alje Schut komt zondag niet in actie tegen AZ. De verdediger van FC Utrecht is nog te aangeslagen door het ongeluk van ploeggenoot Miha Nesu.

Nesu liep dinsdag zwaar nekletsel op tijdens de training, toen Schut bij een botsing op de Roemeen terecht kwam. De verdediger is met zijn gedachten te zeer bij het ongeluk dat hij zich nog niet in staat achtte te trainen met de groep. Ook de wedstrijd tegen AZ laat Schut lopen.

De situatie van Nesu is niet veranderd. De Roemeense verdediger is bij kennis en goed aanspreekbaar, maar kampt nog steeds met verlammingen. Het is afwachten wat gevolgen op lange termijn zijn voor de linksback.

Voor meer informatie en steunbetuigingen aan Mihai Nesu heeft FC Utrecht een speciaal e-mailadres beschikbaar. Dat adres is:

mihai.nesu@fcutrecht.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnt dat Belgisch toptalent Mats Rits twijfelt tussen Ajax en FC Utrecht _O_ Beter halen we die gast _O_

Khoor van veel verschillende mensen dat zijn bovenkamer niet helemaal oké is... Maar voetbalkwaliteiten heeft die zeker. Kben benieuwd voor wie die kiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk meegeholpen met het verkopen van speciale Mihai Nesu sjaaltjes afgelopen zondag. Waren er ongeveer 1000 gemaakt, die allemaal binnen no-time waren uitverkocht. Helaas mocht ik daarna niet meer het veld op om te helpen met de vlag, want daar waren al genoeg mensen voor.

Desalniettemin was het een geslaagde actie. We zullen je nooit vergeten Mihai!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Utrecht en trainer Du Chatinier per direct uit elkaar

19/05/2011 10:36

FC Utrecht en trainer Ton Du Chatinier gaan per direct uit elkaar. Assistent Jan Wouters blijft vooralsnog wel aan. Dat heeft de Eredivisionist donderdagochtend bekendgemaakt.

De club heeft de trainer laten weten de samenwerking in het komende seizoen (waarvoor Du Chatinier nog een contract had, red.) niet te willen continueren. De coach gaf er vervolgens de voorkeur aan per direct zijn activiteiten te staken. Assistent-trainer Jan Wouters neemt de resterende trainingen van dit seizoen voor zijn rekening.

'Het is jammer, dat we de rit niet gezamenlijk kunnen afmaken, maar wij vinden dat er onvoldoende basis is voor samenwerking in de toekomst', verduidelijkte technisch directeur Foeke Booy op de clubwebsite.

Du Chatinier is teleurgesteld. 'Het is jammer dat het zo is gelopen, maar ik kijk terug op een prachtige periode. FC Utrecht heeft me destijds de kans gegeven trainer te zijn van deze mooie club en we hebben met zijn allen fantastische resultaten geboekt in zowel de competitie als op Europees niveau. Ik wens FC Utrecht in de toekomst veel succes toe.'

Erwin Koeman is de belangrijkste kandidaat om Du Chatinier op te volgen.

Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een begin, geweldig nieuws.

Nesu boekt progressie en heeft weer gevoel in arm

Mihai Nesu heeft drie weken na zijn zeer ongelukkige val op de training van FC Utrecht zijn gevoel in zijn rechterarm weer terug. De Roemeen brak bij de actie een nekwervel kon sindsdien zijn armen en benen niet meer bewegen.

'Het is progressie dat hij zijn arm wat kan bewegen', vertelt clubarts Frank van Hellemondt op de website van FC Utrecht. 'Het feit dat het gevoel langzaam terugkeert aan de rechterkant is absoluut een vooruitgang in zijn situatie.'

Nesu kwam op de eerder gememoreerde training (10 mei) onfortuinlijk in botsing met ploeggenoot Alje Schut. De linksback liep daarbij een dwarslaesie op. Vorige week mocht de Roemeen al de intensive care verlaten omdat hij weer zelfstandig kon ademhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel toevallig, ik ben net met Sporting CP bezig;)

Mooie transfer voor hem, al vraag ik me af of hij het daar gaat redden, in Utrecht deed hij het vaak al niet geweldig...

Ook zakelijk gezien een goeie transfer, voor het dubbele verkocht. Ik ben wel benieuwd wie de nieuwe spits wordt.

Maar het beste nieuws komt natuurlijk van Mihai Nesu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites