Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FC Utrecht

Ragazzo

Recommended Posts

Utrecht wint hier op felheid en motivatie en Ajax' nonchalance. Verdiende winnaar, gefeliciteerd. Kan er alleen niet tegen als ze (Utrecht) 'helemaal niets in Amsterdam' gaan zingen, als wij van PSV/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Roda JC/De Graafschap/... winnen gaan we toch ook niet zingen 'helemaal niets in Eindhoven/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Kerkrade/Doetinchem/... ?

Utrecht wint hier op felheid en motivatie en Ajax' nonchalance. Verdiende winnaar, gefeliciteerd. Kan er alleen niet tegen als ze (Utrecht) 'helemaal niets in Amsterdam' gaan zingen, als wij van PSV/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Roda JC/De Graafschap/... winnen gaan we toch ook niet zingen 'helemaal niets in Eindhoven/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Kerkrade/Doetinchem/... ?

Ach laat ze hun pleziertje toch hebben :)

Ik hoop dat Ajax RvW haalt als vervanger van Suarez, dan hebben wij een zak met geld en zij een poepspits erbij:-D

En voor de bekerfinale:

Ik zie het al voor me 93e minuut, nog 0-0, Mertens staat een meter of 2 buitenspel, neemt de bal eerst met zijn linker- en dat met zijn rechterhand aan, duwt Vd Wiel omver en geeft de bal om RvW die met een slaande beweging Stekelenburg omver gooit om vervolgens de winnende te maken en van Wolfswinkel schiet die bal onderkant lat maar telt toch ondanks dat ie niet over de lijn is geweest.

Durft te dromen...

(van een Utrecht forum)

Waarom word Nijholt altijd uitgefloten? Afgelopen vrijdag ook weer

Heeft de afgelopen wedstrijden bijzonder slecht gespeeld, geen inzet, geen mentaliteit, de belangrijkste eigenschappen die een speler van Utrecht moet hebben. Nou deed ik er niet aan mee, maar kan het me wel voorstellen.

Bovendien was het hele team gewoon onder de maat vrijdag, om het maar even netjes te zeggen. Viel bijna in slaap op de tribune de tweede helft en met deze instelling zag je die 1-1 al vanaf de 60ste minuut aankomen, want toen toonde Utrecht niet eens de inzet om over de middenlijn te komen...