ForzaUtreg Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Het leeft weer in Utrecht. Klinkt cliché, is het misschien ook wel een beetje. Met vlagen (heel) goed voetbal gezien tegen Vitesse. Mooi om te zien dat sommige spelers opbloeien onder Ten Hag.Zijn ook niet echt verwend de laatste jaren, slecht beleid, matige trainers, matige selectie (uitzondering daar gelaten met Mertens, Strootman, van Wolfswinkel toen). Heimwee naar begin jaren 2000 man: Harald Wapenaar, Stijn Vreven, Patrick Zwaanswijk, Robert Roest, Pascal Bosschaart, Tom van Mol, JP de Jong, Stefaan Tanghe, Dave v/d Bergh, Dirk Kuyt, Igor Gluscevic, cultteam was dat onder aanvoering van Fransie Adelaar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Wat Bruins al aangeeft. Men praat weer op een positieve manier over de FC. Qua toeschouwers is het inderdaad nog steeds teleurstellend. Alleen Ajax en ADO-thuis zit vol. Aan de prijs zal het niet liggen. Kaartjes zijn nog geen vijftien euro. De lange tribune die je op tv ziet, lijkt altijd behoorlijk leeg maar zag een shot van de andere lange tribune en die zag er best goed vol uit. Al leek die lange tribune die je op tv ziet, wel een beetje op de oost tribune in het Gelredome :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 'Het leeft weer' kun je natuurlijk ook op andere manieren bedoelen dan het aantal verkochte stoeltjes. Thierry woont dicht bij Utrecht en misschien merkt ie wel dat er veel meer over gesproken wordt in de regio. of dat er opeens weer een aantal keer in dit topic gepost werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 De lange tribune die je op tv ziet, lijkt altijd behoorlijk leeg maar zag een shot van de andere lange tribune en die zag er best goed vol uit. Al leek die lange tribune die je op tv ziet, wel een beetje op de oost tribune in het Gelredome :cab: Enkel de hoofdtribune en Bunnikside zitten vaak vol. Rest is magertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 16.000 man afgelopen zondag volgens mij, is volgens mij al jaren het aantal zo'n beetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 16.000 man afgelopen zondag volgens mij, is volgens mij al jaren het aantal zo'n beetje Jaren na de bekerwinst zaten er vaak rond de 20.000. Aan de andere kant, geef de mensen eens ongelijk, want het voetbal was vorig seizoen niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Jaren na de bekerwinst zaten er vaak rond de 20.000. Aan de andere kant, geef de mensen eens ongelijk, want het voetbal was vorig seizoen niet om aan te gluren.Dit dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Ayoub en Barazite :love: Wat een heerlijke spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Ayoub en Barazite :love: Wat een heerlijke spelers. + wat een heerlijke pot! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Ayoub en Barazite :love: Wat een heerlijke spelers. Barazite inderdaad, maar Ayoub leidt vaak wel erg onnodig balverlies door het onnodige gedraai steeds. Zelf vind ik het knap wat die Ramselaar al het hele seizoen laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Prachtig eerbetoon vandaag. Zoals elk jaar. Dito _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Zit de docu van fox te bekijken, zit echt met een brok in m'n keel te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Kun je die docu ergens online bekijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Zit de docu van fox te bekijken, zit echt met een brok in m'n keel te kijken. Ja, stom is dat hé? Ik weet nog dat het op een dinsdag was en dat ik m'n broer heb gebeld. Terwijl we niks met Utrecht hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Ja best wel. Ik zat in de mediatheek op school, las het op internet geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Ben een week voordat hij overleed nog met 'm op de foto geweest bij IJFC. Onze club speelde toen een benefietwedstrijd tegen FC Utrecht. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Letschert : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Letschert :< Vond dat zo'n koekebakker toen hij bij Groningen speelde. Doet het nu wel aardig bij jullie volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Eén van de betere dit seizoen bij Utrecht. De verdiensten van Ten Hag, Leeuwin passeren en Letschert basis. Ontwikkelt zich fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Bij Roda was het echt een dwaas. Je zag wel dat hij talent had maar niet de hersenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Bij Groningen ook. Hoor van genoeg mensen die de jeugdspelers kennen dat het gewoon een klootzak is. Niet alleen op het veld, maar ook ernaast. Een ontzettend botte hark. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Bij Groningen ook. Hoor van genoeg mensen die de jeugdspelers kennen dat het gewoon een klootzak is. Niet alleen op het veld, maar ook ernaast. Een ontzettend botte hark. Schijnt bij Utrecht te zijn veranderd. Speelden afgelopen zaterdag tegen hun D2 en mijn hoofdtrainer moest zondag heen om cijfers tegeven in de telegraaf(of iets dergelijks). In elk geval prima speler in het veld, heeft echt stappen gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Goh, wat een héérlijke spelers lopen er op dit moment rond bij ons zeg, Letschert, Ayoub, Ramselaar, Barazite, Haller :< Eindelijk ook eens een goede coach die niet vast geroest zit aan elke week hetzelfde riedeltje uitvoeren, mooie tijden op het moment in Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Zeker mooi team. Ook te hopen dat na dit seizoen niet Haller en Ramselaar weer weggeplukt worden. Hopelijk kan Utrecht wta verder bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Heerlijke sfeer in het uitvak. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten