Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

22 december 2016, D.A.C. live in Fluor te Amersfoort, gratis. Als je er niet bij was, was je er niet bij.

Goh, hoe hard was dit dan?

Broertje vroeg me gisteravond nog om mee te gaan, kon helaas niet. Zou eens vragen hoe het was. Didactici zo vaak geluisterd tijdens krantenwijk damn.

[twitter]812056388432199682[/twitter]

[twitter]812246577607802880[/twitter]

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kevin :< Nieuwe album ook ziek. 'Al die bitches missen me, ook al heb ik nu wallen als Cillessen' :D

Ik weet niet eens of dit het goede topic is, totaal geen verstand van muziekgenres etc. Maar vind die new wave shit of wat er op lijkt wel vet. Weet dat het niet de beste en muziek en teksten zijn, maar om te luisteren vind ik bijv. 'nu sta je hier', 'alaka' en 'alleen' wel nice.

Nou, inmiddels luister ik vrijwel enkel Nederlandse hiphop en wat er op lijkt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']@Boeruh! album Boef al gecheckt?[/QUOTE] Zeker, vind hem harder dan verwacht, had me al ingesteld op een teleurstelling maar vind hem echt lekker. Wel best commercieel natuurlijk, maar geef hem is ongelijk, je ziet ook gelijk dat het werkt. Als had ik wel graag een of twee nummers meer met de echte 'Boef-flow' gezien, nu is het zo uit mijn hoofd alleen Slecht Blijft met de échte Boef-flow, op zo'n beat die echt bij hem past. Maar goed, dat is puur mijn bescheiden, onwetende mening ;c Jij dan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo hé, ik had nog nooit van hem gehoord, maar toen ik deze vrijdag hoorde was ik wel ff onder de indruk :D

Hele tijd terug dingen van hem gehoord, André Kuipers track etc. Maar zijn tijd goed geïnvesteerd in beter materiaal, al moest ik de track twee keer luisteren voordat ik deze goed verstond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites