Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

Echt hé. Ik luister nooit dit soort units, maar ik vind hun album ook echt zeer terecht :cab:. Voor U is ook een maximaal chille single ... vind ze ook iets 'relaxter' dan de meeste Nederlandse hip-hop artiesten die altijd iets van onnodige extra agressie en 'kijk ons een homeboys zijn' willen uitstralen.

Zoals.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt hé. Ik luister nooit dit soort units, maar ik vind hun album ook echt zeer terecht :cab:. Voor U is ook een maximaal chille single ... vind ze ook iets 'relaxter' dan de meeste Nederlandse hip-hop artiesten die altijd iets van onnodige extra agressie en 'kijk ons een homeboys zijn' willen uitstralen.
Mwa, ben van Safi en Spreej zelf geen absolute fan hoor, alles behalve zelfs. Vooral die Antwerpenaar zegt mij bitter weinig. Maar icm Sticks kan ik het wel waarderen. Want hoe je het ook draait of keert, de top van de nederhop staat echt mijleeeeeeeenver boven die gasten. Maarja, ik ben dan ook een onvervalste Opgezwolle fanaat.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals.....

Yellow Claw, Kempi, Dio, Keizer, Kraantje Pappie, enz.

Mwa, ben van Safi en Spreej zelf geen absolute fan hoor, alles behalve zelfs. Vooral die Antwerpenaar zegt mij bitter weinig. Maar icm Sticks kan ik het wel waarderen. Want hoe je het ook draait of keert, de top van de nederhop staat echt mijleeeeeeeenver boven die gasten. Maarja, ik ben dan ook een onvervalste Opgezwolle fanaat.

Huhuhu, aitt aitt. Ja ik heb geen idee waar ze vandaan komen in België, laat staan dat ik dat aan hun accent kan horen (elke Vlaming praat voor mij hetzelfde of het moet er eentje uit het Westen zijn dan versta je er helemaal niets meer van) ... maar anyway, vind ze wel een chille liedjes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhuhu, aitt aitt. Ja ik heb geen idee waar ze vandaan komen in België, laat staan dat ik dat aan hun accent kan horen (elke Vlaming praat voor mij hetzelfde of het moet er eentje uit het Westen zijn dan versta je er helemaal niets meer van) ... maar anyway, vind ze wel een chille liedjes maken.

Mechelen en Gent komen ze vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yellow Claw, Kempi, Dio, Keizer, Kraantje Pappie, enz.

Yellow Claw? Die maken geen hiphop. Dat zijn producers. Safi & Spreej ken ik ook al een tijdje, werken samen met Marsé. Eentje hier uit de buurt.

[YOUTUBE]d_BlAr1fJCM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]omE63CQId_U[/YOUTUBE]

_O_

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja he, album later deze week nog maar eens luisteren :)

Mensen trouwens morgen naar Great Minds in Melkweg? Broertje gaat met paar vrienden en denk ik ze maar join, bedoel hoe vaak ga je Blauw Bloed, Verre Oosten en Top 3 MC op één avond horen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Het Nederhoptopic

Heb me vandaag de eerste keer aan Opgezwolle gewaagd. Het album 'Eigen Wereld' welteverstaan. Vond het best goed hoor, paar serieus gave lijnen, toffe beats. En Gekkenhuis, damn _O_

Geniaal album! Grijs gedraaid werkelijk. Laatst nog kon ik hem van voren tot achter meerappen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites