timpy00 Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 2 uur geleden zei Sick Blik: Hoe draait Planet Coaster 2 op de Ps5? Heb ooit 1 op de PC gezet. maar ik vind PC gamen echt helemaal niks. Helemaal games zoals dit zijn veel relaxter op de console. Met een controller op het bankie. Ja ik vond prima. Snap dat je met toetsenbord en muis sneller bent in menu's openen en bouwen etc. Maar ik kom met ps5 prima eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Het is wel echt zoeken hè. Half uur door menu’s aan het scrollen geweest om prullenbakken te vinden Verder af en toe erg gefrustreerd dat ik het ene moment in het menu zit met faciliteiten die “kant en klaar” zijn en ander moment zijn het bouwpakketten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 52 minuten geleden zei The Saint: Het is wel echt zoeken hè. Half uur door menu’s aan het scrollen geweest om prullenbakken te vinden Verder af en toe erg gefrustreerd dat ik het ene moment in het menu zit met faciliteiten die “kant en klaar” zijn en ander moment zijn het bouwpakketten. Ik vind het verdwalen heerlijk man. Aankomende zondag helemaal vrijgeblokt om mijn eerste thema te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 54 minuten geleden zei The Saint: Het is wel echt zoeken hè. Half uur door menu’s aan het scrollen geweest om prullenbakken te vinden Verder af en toe erg gefrustreerd dat ik het ene moment in het menu zit met faciliteiten die “kant en klaar” zijn en ander moment zijn het bouwpakketten. Tot nu toe vind ik dat wel 1 van de mindere features. Planco 1 was wat dat betreft wat gebruiksvriendelijker. Daar tegenover staat genoeg moois, al kunnen de zwembaden mij nog niet zo boeien, maar dat had ik ook bij RCT3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Maar wie van jullie komt er nou bouwen in de MU franchise parken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Ik voorlopig nog niet. Wil eerst rustig de eigen parken bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Spelen jullie pc of ps? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 4 uur geleden zei Arezo: Spelen jullie pc of ps? Ik ps5. Om samen te spelen maakt waar je op speelt echter niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Op 27-11-2024 om 12:20 zei timpy00: Maar wie van jullie komt er nou bouwen in de MU franchise parken? Als er genoeg animo voor is wil ik wel joinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 2 minuten geleden zei La Pulga: Als er genoeg animo voor is wil ik wel joinen Je kunt vast joinen en bouwen sluiten er vanzelf wel meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Heb wel interesse om deze te gaan proberen op de Ps5. 1 een beetje op de PC gespeeld, maar mijn PC werd daar een soort oven van. Zo warm Maar moet ff kijken wanneer ik daar tijd voor heb tussen alle andere games door waar ik aan moet gaan beginnen. Al is Planet Coaster dan wel weer een lekkere relaxgame voor tussendoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Mijn park is zegmaar geopend Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Elk begin is er een! Die achtbaan links ziet er lachen uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten