Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Sick Blik:

Hoe draait Planet Coaster 2 op de Ps5? Heb ooit 1 op de PC gezet. maar ik vind PC gamen echt helemaal niks. Helemaal games zoals dit zijn veel relaxter op de console. Met een controller op het bankie.

Ja ik vond prima. Snap dat je met toetsenbord en muis sneller bent in menu's openen en bouwen etc. Maar ik kom met ps5 prima eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het is wel echt zoeken hè. Half uur door menu’s aan het scrollen geweest om prullenbakken te vinden :-D

Verder af en toe erg gefrustreerd dat ik het ene moment in het menu zit met faciliteiten die “kant en klaar” zijn en ander moment zijn het bouwpakketten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei The Saint:

Het is wel echt zoeken hè. Half uur door menu’s aan het scrollen geweest om prullenbakken te vinden 

Verder af en toe erg gefrustreerd dat ik het ene moment in het menu zit met faciliteiten die “kant en klaar” zijn en ander moment zijn het bouwpakketten. 

Ik vind het verdwalen heerlijk man. Aankomende zondag helemaal vrijgeblokt om mijn eerste thema te bouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei The Saint:

Het is wel echt zoeken hè. Half uur door menu’s aan het scrollen geweest om prullenbakken te vinden 

Tot nu toe vind ik dat wel 1 van de mindere features. Planco 1 was wat dat betreft wat gebruiksvriendelijker. Daar tegenover staat genoeg moois, al kunnen de zwembaden mij nog niet zo boeien, maar dat had ik ook bij RCT3. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel interesse om deze te gaan proberen op de Ps5. 1 een beetje op de PC gespeeld, maar mijn PC werd daar een soort oven van. Zo warm :D

Maar moet ff kijken wanneer ik daar tijd voor heb tussen alle andere games door waar ik aan moet gaan beginnen.

Al is Planet Coaster dan wel weer een lekkere relaxgame voor tussendoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites