joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 _O_Iemand een maplestory global account waarop ik mag spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Erg spannend, en mooi. Speel um uiteraard op ultra. :m: De singleplayer is fantastisch opgezet. Met cutscenes en al. Een must-buy voor iedere RTS-liefhebber. Is ook makkelijk op te pakken voor beginners en dat Base-building is gewoon een dikke plus. Lekker oldschool. Ben niet zo'n Rts-Multiplayer-fan, dus ik heb het spel niet al te legaal. :P Heb em dus ook naar beneden geladen ;) Het kutte is dat als ik net met de campaign begonnen ben en ik moet dat beeld/groen uitziende mannetje op een sokkel vernietigen dat me pc blijft hangen, elke keer weer. Drivers enz geupdate maar mocht niet baten. Dus heb verder weinig ervaring nu helaas met dit spel :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 _O_Iemand een maplestory global account waarop ik mag spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2010 Maak er gewoon een. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 dat kan dus niet, je mag geen accounts meer maken als je niet in Amerika woont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ook raar, hoe zo dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ze willen dat europeanen de Europese versie spelen, maar die is niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ga dan Maple Europe spelen, serieus. Vroeger was het gewoon iedereen global, maar het werd te druk > teveel Europese spelers. Toen ging ze maar Maple Europe maken (die altijd tig patches achter loopt). Ik weet nog wel dat er een dag was dat geen één Europees meer kon inloggen, maar dat was de volgende dag voorbij. Alleen account die voor die datum werden gemaakt mochten blijven, daarna moesten alle Europeaantjes naar Maple Europe. Op Maple Europe zitten nu zoveel 10-jarige sukkeltjes he, niet normaal. Helaas joostmakaay, ik weet mijn account wachtwoord niet meer. De char DeathzNLDK is van mij, zoek 'm maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Heb vandaag Xbox gehaald met Forza Motorsport 3 en Red Dead Redemption. Ik ga denk ik nog voor PES 2011, COD en Guitar Hero 5 :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ik zal Guitar Hero niet halen. Voor even is het leuk, maar daarna niks meer aan. (Ja, ervaring) En Jordy, Bully is wel vet, alleen loopt het spel bij mij regelmatig vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Nou, mn broertje speelt GH nog elke dag (volgens mij, of Rock band, hij heeft ze allemaal iig) en ik word er gek van met dat drumstel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Dat zal wel per persoon verschillen, maar ik was er na 2 Ã* 3 week zat van en het hele drumstel, gitaar shit staat nu onder het stof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ga dan Maple Europe spelen, serieus. Vroeger was het gewoon iedereen global, maar het werd te druk > teveel Europese spelers. Toen ging ze maar Maple Europe maken (die altijd tig patches achter loopt). Ik weet nog wel dat er een dag was dat geen één Europees meer kon inloggen, maar dat was de volgende dag voorbij. Alleen account die voor die datum werden gemaakt mochten blijven, daarna moesten alle Europeaantjes naar Maple Europe. Op Maple Europe zitten nu zoveel 10-jarige sukkeltjes he, niet normaal. Helaas joostmakaay, ik weet mijn account wachtwoord niet meer. De char DeathzNLDK is van mij, zoek 'm maar. Dat is nou net de reden, waarom ik daar weg ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik zal Guitar Hero niet halen. Voor even is het leuk, maar daarna niks meer aan. (Ja, ervaring) En Jordy, Bully is wel vet, alleen loopt het spel bij mij regelmatig vast. Bij mij ook, heb hem er alweer afgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Maffia 2, wat een game word dat _O_ Die graphics heb ik nog nooit op me pc'tje mogen aanschouwen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 11 augustus 2010 Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat is nou net de reden, waarom ik daar weg ben. Ook de reden waarom ik gestopt ben. Had een account op Maple Global, maar van de ene op de andere dag was mijn account weg en de tech support kon hem niet terughalen. Dan maar op Europe begonnen en na een dag of 3 maar gestopt, wat een slechte community is dat zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 augustus 2010 Share Geplaatst 12 augustus 2010 Heb me net een Logitech Driving Force Wireless Racing Wheel besteld op Bol.com. Kost daar normaal 80 euro en was nu afgeprijsd tot maar 29,99 _O_ Nu nog aan een F1 spel zien te komen voor ps3 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Heb me net een Logitech Driving Force Wireless Racing Wheel besteld op Bol.com. Kost daar normaal 80 euro en was nu afgeprijsd tot maar 29,99 _O_ Nu nog aan een F1 spel zien te komen voor ps3 :p Had je dat dan beter niet andersom kunnen regelen :-D ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Had je dat dan beter niet andersom kunnen regelen :-D ? Eigenlijj wel ja :-D Maar ik weet toch dat ik F1 2010 ga kopen en aangezien ik niet wist of die aanbieding zo goedkoop zou blijven heb ik het maar besteld. En ik heb hier toch de demo van F1 Championship Edition dus ik zal al wat rondjes kunnen rijden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat dacht je van GT5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat dacht je van GT5 Zag er net een filmpje van op youtube en die graphics _O_ Maar is daar ook het F1 gedeelte zo uitgebreid als in F1 2010? Want ik wil eigenlijk vooral F1 races gaan doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik ga misschien toch naar Gamescom :D Tis nog niet zeker, maar er is weer hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 F1 2010 gepre-orderd bij mediaoffer. Slechts 48 euro :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ik heb even een vraagje, welke console raden jullie aan, een PS3 of een Xbox360? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 Kijk naar in het 360 vs. PS3 topic. Staan genoeg vergelijkingen. Nu moet ik wel zeggen dat dat volgens mij allemaal over de standaard versie gaat (niet meer kopen!) en niet de slim versie van de 360. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten