Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Erg spannend, en mooi. Speel um uiteraard op ultra. :m: De singleplayer is fantastisch opgezet. Met cutscenes en al. Een must-buy voor iedere RTS-liefhebber. Is ook makkelijk op te pakken voor beginners en dat Base-building is gewoon een dikke plus. Lekker oldschool. Ben niet zo'n Rts-Multiplayer-fan, dus ik heb het spel niet al te legaal. :P

Heb em dus ook naar beneden geladen ;)

Het kutte is dat als ik net met de campaign begonnen ben en ik moet dat beeld/groen uitziende mannetje op een sokkel vernietigen dat me pc blijft hangen, elke keer weer. Drivers enz geupdate maar mocht niet baten.

Dus heb verder weinig ervaring nu helaas met dit spel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga dan Maple Europe spelen, serieus. Vroeger was het gewoon iedereen global, maar het werd te druk > teveel Europese spelers. Toen ging ze maar Maple Europe maken (die altijd tig patches achter loopt). Ik weet nog wel dat er een dag was dat geen één Europees meer kon inloggen, maar dat was de volgende dag voorbij. Alleen account die voor die datum werden gemaakt mochten blijven, daarna moesten alle Europeaantjes naar Maple Europe. Op Maple Europe zitten nu zoveel 10-jarige sukkeltjes he, niet normaal. Helaas joostmakaay, ik weet mijn account wachtwoord niet meer. De char DeathzNLDK is van mij, zoek 'm maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga dan Maple Europe spelen, serieus. Vroeger was het gewoon iedereen global, maar het werd te druk > teveel Europese spelers. Toen ging ze maar Maple Europe maken (die altijd tig patches achter loopt). Ik weet nog wel dat er een dag was dat geen één Europees meer kon inloggen, maar dat was de volgende dag voorbij. Alleen account die voor die datum werden gemaakt mochten blijven, daarna moesten alle Europeaantjes naar Maple Europe. Op Maple Europe zitten nu zoveel 10-jarige sukkeltjes he, niet normaal. Helaas joostmakaay, ik weet mijn account wachtwoord niet meer. De char DeathzNLDK is van mij, zoek 'm maar.

Dat is nou net de reden, waarom ik daar weg ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nou net de reden, waarom ik daar weg ben.

Ook de reden waarom ik gestopt ben.

Had een account op Maple Global, maar van de ene op de andere dag was mijn account weg en de tech support kon hem niet terughalen.

Dan maar op Europe begonnen en na een dag of 3 maar gestopt, wat een slechte community is dat zeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je dat dan beter niet andersom kunnen regelen :-D ?

Eigenlijj wel ja :-D Maar ik weet toch dat ik F1 2010 ga kopen en aangezien ik niet wist of die aanbieding zo goedkoop zou blijven heb ik het maar besteld. En ik heb hier toch de demo van F1 Championship Edition dus ik zal al wat rondjes kunnen rijden :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites