Jump to content

Dronkengamerstopic

Alessandro
 Share

Recommended Posts

In dit topic mag alles, als het maar over games gaat.

Maarja om terug te komen op je vraag, 't kutte is dat ik nog eerst ff m'n examen moet halen dit jaar. Dan ga ik naar Amsterdam, heb er zoveel zin in he :) Ik heb hier thuis wel wat boeken liggen, maar ben nu op vakantie dus heb er nu niet zoveel zin in. Over een paar maanden als ik dit boek uit heb ben ik misschien van plan er één te kopen die gaat over hoe je een (Online?) Multiplayer FPS maakt, dus dan kunnen we met heel MU mijn game gaan spelen :oops: Die game heeft dan wel poep graphics nog slechter dan COD2 etc, maar het gaat erom dat de gameplay goed is :LO: Dat zou wel toffff zijn zeg. Luke (Voskamp..) gaat trouwens dit jaar beginnen met een gameopleiding he, ben wel benieuwd wat hij allemaal gaat leren. Jammer genoeg staat zijn persoonlijkheid mij niet aan en is hij zeg maar niet mijn beste vriend dus tsja

Gaaf hoor. Je gaat dus in 2011 die opleiding doen? Hoe lang duurt die opleiding dan? Niet dat ik het ook wil doen hoor gewoon interesse ik vind het wel een boeiend onderwerp.

Ik neem aan dat je je na je opleiding ook gaat richten op de FPS games?

Nou ben benieuwd naar je game :p als het maar grote maps heeft dat ik kan sniperen.

Zoals ik er nu voorsta qua cijfers die al meetellen voor me examen moet ik gewoon kunnen slagen, zit geen één onvoldoende tussen 8) Dus als het goed is begin ik in 2011 ja.

In de opleiding richt je je op heel veel verschillende dingen. Van brower games tot FPS'ers, van MMO's tot games om mensen wat te leren. Check het allemaal maar hier > http://www.media-creatie-informatie.nl/#/opleidingen > klik ff voltijd bovenaan en dan Game Development (richting binnen informatica).

Erg spannend, en mooi. Speel um uiteraard op ultra. :m: De singleplayer is fantastisch opgezet. Met cutscenes en al. Een must-buy voor iedere RTS-liefhebber. Is ook makkelijk op te pakken voor beginners en dat Base-building is gewoon een dikke plus. Lekker oldschool. Ben niet zo'n Rts-Multiplayer-fan, dus ik heb het spel niet al te legaal. :P