Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei La Pulga:

Iemand die hier nog een leuke racegame kan aanbevelen voor de PS5? Need for Speed Unbound vind ik maar niets en verder heb ik de hele serie al uitgespeeld.

Rocket League ;c 

Nee, goede racegames zijn schaars. En er zijn er zoveel, maar er zijn er maar weinig die me kunnen bekoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Iemand die hier nog een leuke racegame kan aanbevelen voor de PS5? Need for Speed Unbound vind ik maar niets en verder heb ik de hele serie al uitgespeeld.

Dirt Rally 2, WRC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

@sennid Wat vond je van The Crew? Die laatste versie? Beetje vergelijkbaar met NFS?

The Crew Motorfest? Die heb ik niet gespeeld. Maar als je naast auto's ook wilt racen met vliegtuigen en boten dan is dit het spel voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei sennid:

The Crew Motorfest? Die heb ik niet gespeeld. Maar als je naast auto's ook wilt racen met vliegtuigen en boten dan is dit het spel voor je.

Ah dat vind ik juist wel minder, ik wil gewoon een dikke Audi omdat ik nooit eentje in het echt zal kunnen kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2024 om 16:34 zei sennid:

Ik hoop dat TDU: Solar Crown een succes gaat worden zoals TDU2. Dat je gewoon huizen kan kopen en kan aanpassen, je outfit kan aanpassen en je auto's kan aanpassen.

Filmpje hieronder is een Jacht die je kon kopen en het interieur kon aanpassen. + vrij rondlopen in je garage  Echt 1 op 1 elanden met Ibiza en Hawaii. Was je wel ff zoet mee met een race die rond het eiland ging 

Pfoe de opwarming doet wel zijn ding he nu er ook elanden zijn op Hawai en Ibiza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier die een racing sim heeft? Ben er al een paar maanden over aan het denken om het aan te schaffen maar mijn kennis erover is miniem. Zou ook nice zijn mocht ik het zowel op pc als ps5 kunnen gebruiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-6-2024 om 00:02 zei xPeejay:

Iemand hier die een racing sim heeft? Ben er al een paar maanden over aan het denken om het aan te schaffen maar mijn kennis erover is miniem. Zou ook nice zijn mocht ik het zowel op pc als ps5 kunnen gebruiken. 

Nee, maar heb wel al best wat onderzoek gedaan omdat ik misschien ook overstag ga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2024 om 12:29 zei The Saint:

Nee, maar heb wel al best wat onderzoek gedaan omdat ik misschien ook overstag ga. 

Ben er ook al maanden over aan het twijfelen. Zou iets willen dat zowel op pc als ps5 werkt en van degelijk merk. Langs de andere kant is het ook echt pittig duur. Blijft echt een twijfelgeval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Gert:

Nope, heb gisteren sim city 3000 gekocht voor 2 euro in die steam uitverkoop.

Ben beetje opzoek naar een leuke strategiegame voor een leuke prijs. Iemand een idee?

Wat valt voor jou onder strategie game? Is niet echt een genre op zichzelf toch? 

Iets als Manor Lords? Krijgt goede reviews. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Stefan.:

Wat valt voor jou onder strategie game? Is niet echt een genre op zichzelf toch? 

Iets als Manor Lords? Krijgt goede reviews. 

Ja klopt. Eigenlijk alle strategie achtige games met WOII als thema zijn goed :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gert:

Ja klopt. Eigenlijk alle strategie achtige games met WOII als thema zijn goed  

Hearts of iron 4, maar heeft grote leercurve, zoals alle paradox games

Als iemand me vraagt om strategy games aan te raden, dan zeg ik altijd:

-Civ VI met de eerste twee expansies

-Xcom 2

-into the breach

-Shogun 2 TW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel @AntiChrist7. Ik heb even op steam gekeken naar de titels die je noemt:

Civ VI en Hearts of iron 4 komen dan t meest in de buurt naar wat ik zoek. Kwamen ook al weleens voorbij als ik door Steam ging bladeren. Civ VI is maar 2 euro zag ik en Hearts of iron 4 iets van 15. Dus ik schaf ze beiden wel aan. Tnx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites