Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei La Pulga:

Ben benieuwd hoe je de game gaat vinden :D 

Is idd back to the roots met een prima mapje. Net tutorial doorlopen en terug in Bagdad :D

Nog 0 crashes gehad dus das wel fijn. Misschien dat bij Valhalla een DLC niet lekker loopt dat het daarom steeds crasht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei AntiChrist7:

Mirage is leuk als throwback voor AC fans, als een standalone game is het okayish.

HMomenteel Shadow of War aan het downloaden, 100gb met de expansies...

Shadow of War heb ik zeer veel plezier aan beleefd, zeer toffe verhaallijn ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-5-2024 om 22:06 zei AntiChrist7:

Mirage is leuk als throwback voor AC fans, als een standalone game is het okayish.

HMomenteel Shadow of War aan het downloaden, 100gb met de expansies...

Is het net zo als AC alleen dan in LOTR scene? Is nu in de aanbieding op Steam :D

image.png.af4c2a8ba060c6a29ac7628ef8883fbc.png

Als ik die van 7 euro pak dan heb ik alle expansions?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sennid Ik kan alleen voor shadow of morder spreken, maar er zitten wel wat gelijkaardigheden in ja. Zeker qua navigatie, map untlocken, sluipen enzo lijkt het op AC, de combat is meer Batman arkham geinspireerd. Al was er destijds wel claims dat een deel van de engine uit AC kwam: Shadow of Mordor Accused of Using Assassin's Creed II Code - IGN

Het nemesis systeem (hoe je de vijand infiltreert per rank) is dan weer iets uniek. Voor 7 euro kan je idd niet veel kwaads doen. Als je van dat type openworld games houdt. Zelf was ik nooit erg geinvesteerd in de story.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei AntiChrist7:

@sennid Ik kan alleen voor shadow of morder spreken, maar er zitten wel wat gelijkaardigheden in ja. Zeker qua navigatie, map untlocken, sluipen enzo lijkt het op AC, de combat is meer Batman arkham geinspireerd. Al was er destijds wel claims dat een deel van de engine uit AC kwam: Shadow of Mordor Accused of Using Assassin's Creed II Code - IGN

Het nemesis systeem (hoe je de vijand infiltreert per rank) is dan weer iets uniek. Voor 7 euro kan je idd niet veel kwaads doen. Als je van dat type openworld games houdt. Zelf was ik nooit erg geinvesteerd in de story.

Heb de bundel genomen dus beide games voor in totaal 7 euro :D Ga eerst Mordor spelen voor logische redenen (van oud naar nieuw).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Titan:

Ultiem rustgevend

image.thumb.png.c085d3cd5abda4a467443046bc69c2d4.png

Jaaaa! Ik sta s'ochtends gewoon om 06:00uur op om dit even een uurtje te spelen met een bakkie voordat de herrie van de kids begint. 

Speel je op PC of console? Zouden eigenlijk eens een multiplayer moeten starten via een dedicated server. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei The Saint:

Jaaaa! Ik sta s'ochtends gewoon om 06:00uur op om dit even een uurtje te spelen met een bakkie voordat de herrie van de kids begint. 

Speel je op PC of console? Zouden eigenlijk eens een multiplayer moeten starten via een dedicated server. 

Heerlijk, he? :D SimTruck FM of een andere zender erop, met de trekker vol op de begrenzer over de landweggetjes crossen en hier en daar wat velden inspecteren. Schiet allemaal voor geen kloot op, wat het nog rustgevender maakt. 

Ik speel op de PC, jij? Hehe, multiplayer heb ik geen enkele ervaring mee met dit spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2024 om 22:41 zei La Pulga:

Maar ga je Mirage nu skippen?

Mirage de story uitgespeeld. Prima te doen en alsnog lang erover gedaan.

Nu Shadows of Mordor en daarna Shadows of War spelen. En FM tussendoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-5-2024 om 15:11 zei Titan:

Heerlijk, he?  SimTruck FM of een andere zender erop, met de trekker vol op de begrenzer over de landweggetjes crossen en hier en daar wat velden inspecteren. Schiet allemaal voor geen kloot op, wat het nog rustgevender maakt. 

Ik speel op de PC, jij? Hehe, multiplayer heb ik geen enkele ervaring mee met dit spel.

Console. Iets minder mogelijkheden wat betreft mods, maar het is heerlijk ontspannend om te spelen. 

Nu vrouw en kinderen weekje op vakantie zijn ben ik veel Hell Let Loose aan het spelen. Briljante shooter, wel veel communicatie bij nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Ben ook wel toe aan een nieuwe race game, Need For Speed Unbound vind ik toch nog maar helemaal niets.

Heb het misschien paar dagen gespeeld maar kan niet wennen aan die grafische troep. Gewoon Underground 2 remasteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei sennid:

Heb het misschien paar dagen gespeeld maar kan niet wennen aan die grafische troep. Gewoon Underground 2 remasteren.

Ja precies, ook duurt het wel erg lang voordat je een nieuwe auto kan fixen of dat je het kan upgraden.

Zit nu te denken om Gran Turismo weer een kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Ja precies, ook duurt het wel erg lang voordat je een nieuwe auto kan fixen of dat je het kan upgraden.

Zit nu te denken om Gran Turismo weer een kans te geven.

Ik hoop dat TDU: Solar Crown een succes gaat worden zoals TDU2. Dat je gewoon huizen kan kopen en kan aanpassen, je outfit kan aanpassen en je auto's kan aanpassen.

Filmpje hieronder is een Jacht die je kon kopen en het interieur kon aanpassen. + vrij rondlopen in je garage :D Echt 1 op 1 elanden met Ibiza en Hawaii. Was je wel ff zoet mee met een race die rond het eiland ging ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei sennid:

Ik hoop dat TDU: Solar Crown een succes gaat worden zoals TDU2. Dat je gewoon huizen kan kopen en kan aanpassen, je outfit kan aanpassen en je auto's kan aanpassen.

Filmpje hieronder is een Jacht die je kon kopen en het interieur kon aanpassen. + vrij rondlopen in je garage :D Echt 1 op 1 elanden met Ibiza en Hawaii. Was je wel ff zoet mee met een race die rond het eiland ging ;c

Ken deze hele gast niet, maar titel zegt al iets :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei La Pulga:

Ken deze hele gast niet, maar titel zegt al iets  

Nederlandse youtubers zijn sowieso cringe dus die doen niet mee. ;c

Maar die titel is puur voor de clicks. Ze hebben de demo eruit gegooid voor feedback en om te kijken waar mensen tegen aanlopen. Dus ja het stottert en lagt soms en dingen werken niet helemaal maar dat is niet erg (Is ook verbonden met internet). Gelukkig kijk ik mensen die wel meer verstand er van hebben en dus ook zeggen dat ze puur naar de game kijken en niet naar de bugs. En die zijn wel hyped voor de game.

Wilde er niet teveel woorden aan vuil maken maar die guy heeft mij licht getriggerd :D

Weet niet hoe oud deze guy ook is maar blijkbaar snapt hij de term DEMO niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei sennid:

Nederlandse youtubers zijn sowieso cringe dus die doen niet mee. 

Maar die titel is puur voor de clicks. Ze hebben de demo eruit gegooid voor feedback en om te kijken waar mensen tegen aanlopen. Dus ja het stottert en lagt soms en dingen werken niet helemaal maar dat is niet erg (Is ook verbonden met internet). Gelukkig kijk ik mensen die wel meer verstand er van hebben en dus ook zeggen dat ze puur naar de game kijken en niet naar de bugs. En die zijn wel hyped voor de game.

Wilde er niet teveel woorden aan vuil maken maar die guy heeft mij licht getriggerd 

Weet niet hoe oud deze guy ook is maar blijkbaar snapt hij de term DEMO niet.

Wow, ik wilde je niet boos maken. Hoe vindt jij de game?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, speelde het vroeger wel eens, maar na Sims 3 niet meer, want Sims 4 was niet leuk. Verbaast me idd niets dat je het dan niet kan spelen, dat EA is verschrikkelijk zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites