Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Game van Blizzard toch? Als je ze over hebt natuurlijk :) Tenzij ie na het weekend al afloopt, dan kun je er beter iemand anders blij mee maken. Na t weekend wil ik t wel eens checken ja :)

Blizzard ja. Ik weet niet wanneer die afloopt. Wil je 'm hebben of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blizzard ja. Ik weet niet wanneer die afloopt. Wil je 'm hebben of niet?

Als je m niet kwijtraakt wil ik het wel eens proberen ja ;) Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat prima, want verwacht er niet erg veel gebruik van te maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je m niet kwijtraakt wil ik het wel eens proberen ja ;) Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat prima, want verwacht er niet erg veel gebruik van te maken ;)

Je bent tot nu toe de enige dus ik stuur 'm wel door. Ik heb er toch twee. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dronkengamerstopic

Iemand hier die Hearthstone speelt? Ga niet alle pagina's teruglezen, kan wel wat tips en ish gebruiken.

Zoek op YouTube Trump teachings. Dat zijn negen filmpjes ofzo, met belangrijke eigenschappen van een goede speler.

Sowieso is het hele kanaal van Trump erg educatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die nog een leuk spel zoeken: The Secret World staat aan -66% op Steam is zeker de moeite waard. Het is een MMO maar speelt veeleer als een single-player game. Het speelt zich af in de moderne wereld maar bevat allerlei mythes, legendes en een resem occulte zaken. Het spel heeft een fantastisch verhaal en ditto atmosfeer. Het spel bestaat uit vier grote gebieden. New England is sterk geïnspireerd door de verhalen van Lovecraft, in Egypte loop je Bijbelfiguren en Romeinse tempels tegen het lijf en in Roemenië kan je oude Sovjetbunkers verkennen. Tokyo is de laatste additie aan het spel en is gericht op endgame spelers. Enkele screentjes die ik genomen heb:

[spoiler=Pictures]2me4w8n.jpg

1z3njfm.jpg

34il8vk.jpg

v8jxqt.jpg

1h56a8.jpg

2lnuxwk.jpg

2u62xwp.jpg

14aju61.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ziet er wel heel geinig uit. Weet alleen niet of mn pc het kan trekken. Verder meestal niet zoveel met MMORPGs, maar zoals ik het Lees is het eigenlijk vooral een singeplayer game ;c Compleet over de top verhaal, maar dat maakt t wel geinig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites