ForzaUtreg Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Out Of The Park Baseball '16 official licensed door de MLB _O_ Binnenkort ook maar weer ff halen, '15 ook een tijdje plezier mee gehad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Nog drie uurtjes wachten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Nog drie uurtjes wachten _O_ Paradox is ziek bezig zeg. :< Weer een paar let's play's gezien, deze gaat in de tas hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ook al paradox ja? Ik wacht vooral met smart op Hearts of Iron, die wordt ook heerlijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Is van Obsidian maar Paradox is publisher ja, zijn inderdaad goed bezig met Cities: Skylines recent en nu Pillars of Eternity :) Geen strategy game, spiritual successor van Baldur's Gate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Iemand die ik blij kan maken met een beta key voor Heroes of the Storm? Heb er twee. @King XVI; @Roprop; @Stefan.; @joostmakaay; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Iemand die ik blij kan maken met een beta key voor Heroes of the Storm? Heb er twee. @King XVI; @Roprop; @Stefan.; @joostmakaay; Game van Blizzard toch? Als je ze over hebt natuurlijk :) Tenzij ie na het weekend al afloopt, dan kun je er beter iemand anders blij mee maken. Na t weekend wil ik t wel eens checken ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ben niet zo'n fan van MOBA's, toch bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Game van Blizzard toch? Als je ze over hebt natuurlijk :) Tenzij ie na het weekend al afloopt, dan kun je er beter iemand anders blij mee maken. Na t weekend wil ik t wel eens checken ja :) Blizzard ja. Ik weet niet wanneer die afloopt. Wil je 'm hebben of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik heb nog nooit iets van MOBA's gesnapt. Wil het denk ik ook niet weten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik weet niet eens wat MOBA betekent :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Multiplayer Online Battle-Arena :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Blizzard ja. Ik weet niet wanneer die afloopt. Wil je 'm hebben of niet? Als je m niet kwijtraakt wil ik het wel eens proberen ja ;) Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat prima, want verwacht er niet erg veel gebruik van te maken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Als je m niet kwijtraakt wil ik het wel eens proberen ja ;) Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat prima, want verwacht er niet erg veel gebruik van te maken ;) Je bent tot nu toe de enige dus ik stuur 'm wel door. Ik heb er toch twee. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Iemand een idee of het mogelijk is om ps3 en/of xbox360 + games + cash in te ruilen is voor een ps4? En waar kan dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Gamemania proberen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Iemand hier die Hearthstone speelt? Ga niet alle pagina's teruglezen, kan wel wat tips en ish gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 april 2015 Auteur Share Geplaatst 19 april 2015 Dronkengamerstopic Iemand hier die Hearthstone speelt? Ga niet alle pagina's teruglezen, kan wel wat tips en ish gebruiken. Zoek op YouTube Trump teachings. Dat zijn negen filmpjes ofzo, met belangrijke eigenschappen van een goede speler. Sowieso is het hele kanaal van Trump erg educatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Mensen die nog een leuk spel zoeken: The Secret World staat aan -66% op Steam is zeker de moeite waard. Het is een MMO maar speelt veeleer als een single-player game. Het speelt zich af in de moderne wereld maar bevat allerlei mythes, legendes en een resem occulte zaken. Het spel heeft een fantastisch verhaal en ditto atmosfeer. Het spel bestaat uit vier grote gebieden. New England is sterk geïnspireerd door de verhalen van Lovecraft, in Egypte loop je Bijbelfiguren en Romeinse tempels tegen het lijf en in Roemenië kan je oude Sovjetbunkers verkennen. Tokyo is de laatste additie aan het spel en is gericht op endgame spelers. Enkele screentjes die ik genomen heb: [spoiler=Pictures] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Hmm ziet er wel heel geinig uit. Weet alleen niet of mn pc het kan trekken. Verder meestal niet zoveel met MMORPGs, maar zoals ik het Lees is het eigenlijk vooral een singeplayer game ;c Compleet over de top verhaal, maar dat maakt t wel geinig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 25 april 2015 Auteur Share Geplaatst 25 april 2015 Zijn er trouwens mensen die nu Hearthstone spelen omdat het op de mobiel beschikbaar is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Nou jongens.. Nooit meer games kopen via gift met licence uit andere landen ;e Eerste keer en laatste keer dat ik het doe. Kan niet spelen zonder VPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Wat zijn een beetje de must-haves voor de PS3? Ik hou van iets adventure/RPG-achtig met een sterk verhaal, Uncharted 3 heb ik bijv. heel graag gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Skyrim? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 april 2015 Share Geplaatst 27 april 2015 Skyrim is meer een PC-game en bepaald niet story-driven. Probeer The Last Of Us, als je dat nog niet gespeeld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten