The Saint Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Vrijdag de vrouw met de jongste week van huis. Dan kan ik weer eens flink aan de bak. Oudste is al begonnen met inplannen van extra veel fortnite sessies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Eerste deel was mij goed bevallen. Stripachtig, maar het kan je toch raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) Hier hoor ik zoveel goede dingen over en komt nu naar PS5. Eerste Xbox exclusive die deze stap maakt volgens mij 11 maart bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Eerste Valiant Hearts was echt wel heel goed gemaakt. Ga het in de gaten houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Dag vrienden. Heeft iemand van jullie verstand van game pc's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 uur geleden zei PatjePauw: Dag vrienden. Heeft iemand van jullie verstand van game pc's? Beetje en anders gewoon @joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zo dichtbij, net te ver weg nog :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Wat is je mening over dit nieuwe seizoen? Mijn zoontje vindt het echt helemaal ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei In de pocket. Nu Valhalla nog ff uitspelen en misschien Mirage kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 6 minuten geleden zei sennid: In de pocket. Nu Valhalla nog ff uitspelen en misschien Mirage kopen Mirage is een zieke afrader. Ik ben zelf weer begonnen aan Odyssey, vind ik wel echt de leukste van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Zojuist zei La Pulga: Mirage is een zieke afrader. Ik ben zelf weer begonnen aan Odyssey, vind ik wel echt de leukste van de serie. Nog steeds dezelfde set up met moeilijk grote map? of zijn ze daar met Mirage van afgestapt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) 1 minuut geleden zei sennid: Nog steeds dezelfde set up met moeilijk grote map? of zijn ze daar met Mirage van afgestapt? Kleiner mapje maar weinig opties met loot en gear. Wel veel skills maar ik vind het niet zo een leuke game, ook niet uitgespeeld helaas kan me ook herinneren dat je echt maar 2 manieren had van aanvallen 20 mei bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 56 minuten geleden zei La Pulga: Kleiner mapje maar weinig opties met loot en gear. Wel veel skills maar ik vind het niet zo een leuke game, ook niet uitgespeeld helaas kan me ook herinneren dat je echt maar 2 manieren had van aanvallen En toch ga ik hem halen want heb ze tot nu toe allemaal gespeeld (behalve die 2d shit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 51 minuten geleden zei sennid: En toch ga ik hem halen want heb ze tot nu toe allemaal gespeeld (behalve die 2d shit) Haha ja als je een fan bent dan kan je deze ook wel waarderen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Mirage is best ok als je AC volgt met de storyline. Als het voor je gewoon een stabbing adventure is in een historische setting betekent die idd niet zo veel. Het is vooral een throwback naar de originele AC met wat extra achtergrond voor de main modern day character 2.5D games waren eigenlijk niet zo slecht. Zeker als je echte stealth wilt, was het meer splinter cell style dan AC. Art style was ook best nice, zeker in de Chinese. Ik vind Oddyssey de minste van de drie moderne. Net zoals Valhalla te grote map, maar de voice acting en verhaal waren matig. Ook teveel gear gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ik vond Odyssey mega vet en wil Mirage eigenlijk wel ff checken. Vermaak me altijd wel in AC. Zit niet zo te wachten op dat Ninja geneuzel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 24 minuten geleden zei Arezo: Ik vond Odyssey mega vet en wil Mirage eigenlijk wel ff checken. Vermaak me altijd wel in AC. Zit niet zo te wachten op dat Ninja geneuzel. Een leuke game voor op de stream. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ik zat (ook) aan Hitman 3 te denken. Lijkt me best geinig om dat te streamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei (bewerkt) Kleine update: AC Valhalla is onbespeelbaar geworden op de pc constant crashes terwijl de eerste dag niks aan de hand was. Ben blijkbaar niet de enige en er is gewoon geen fix voor te vinden. Dus ben nu zelf wat aan het vogelen of ik het voor elkaar kan krijgen om geen crashes meer te krijgen. Wordt ook steeds korter de tijd tussen crashes. Ben nu wel huiverig om Mirage te kopen want dalijk heb ik daar precies hetzelfde edit: Heb het gevonden volgens mij en heb blijkbaar de game al uitgespeeld Ik ga nog de DLC's doen en dan Mirage maar eens spelen. edit2: **************** stom spel 24 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Ik wil niet die gast zijn, maar heb wss 1000u op alle AC games samen en de aantal crashes zijn op 1 hand te tellen Unity tel ik wel niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei 14 minuten geleden zei AntiChrist7: Ik wil niet die gast zijn, maar heb wss 1000u op alle AC games samen en de aantal crashes zijn op 1 hand te tellen Unity tel ik wel niet mee Allemaal op pc? Het schijnt vooral een dingetje zijn van de laatste games. En niemand weet waardoor het komt. Heb al files verified en andere shit maar het helpt gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei 3 minuten geleden zei sennid: Allemaal op pc? Het schijnt vooral een dingetje zijn van de laatste games. En niemand weet waardoor het komt. Heb al files verified en andere shit maar het helpt gewoon niet. natuurlijk, pc masterrace. Ik push wel mijn pc niet over de top voor x aantal extra fps, hou het op high settings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei 1 minuut geleden zei AntiChrist7: natuurlijk, pc masterrace. Ik push wel mijn pc niet over de top voor x aantal extra fps, hou het op high settings. Heb het ook alleen met deze pc dacht ik. Met de vorige pc heel af en toe. Vind het maar vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Kan zijn dat er een bepaalde update niet echt lekker doorheen is gekomen. Ik speel het alleen op de PS, en hier niet echt ergens last van gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Ben nu Mirage aan het downloaden en kijken of dat wel soepel loopt. Zo niet dan weet ik het niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten