Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei sennid:

image.png.99cc121fe5b986de8676fae05123dd0d.png

In de pocket. Nu Valhalla nog ff uitspelen en misschien Mirage kopen 

Mirage is een zieke afrader. Ik ben zelf weer begonnen aan Odyssey, vind ik wel echt de leukste van de serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Mirage is een zieke afrader. Ik ben zelf weer begonnen aan Odyssey, vind ik wel echt de leukste van de serie. 

Nog steeds dezelfde set up met moeilijk grote map? of zijn ze daar met Mirage van afgestapt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei sennid:

Nog steeds dezelfde set up met moeilijk grote map? of zijn ze daar met Mirage van afgestapt?

Kleiner mapje maar weinig opties met loot en gear. Wel veel skills maar ik vind het niet zo een leuke game, ook niet uitgespeeld helaas 

kan me ook herinneren dat je echt maar 2 manieren had van aanvallen :-D 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei La Pulga:

Kleiner mapje maar weinig opties met loot en gear. Wel veel skills maar ik vind het niet zo een leuke game, ook niet uitgespeeld helaas 

kan me ook herinneren dat je echt maar 2 manieren had van aanvallen  

En toch ga ik hem halen want heb ze tot nu toe allemaal gespeeld ;c (behalve die 2d shit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mirage is best ok als je AC volgt met de storyline. Als het voor je gewoon een stabbing adventure is in een historische setting betekent die idd niet zo veel. Het is vooral een throwback naar de originele AC met wat extra achtergrond voor de main modern day character

2.5D games waren eigenlijk niet zo slecht. Zeker als je echte stealth wilt, was het meer splinter cell style dan AC. Art style was ook best nice, zeker in de Chinese.

Ik vind Oddyssey de minste van de drie moderne. Net zoals Valhalla te grote map, maar de voice acting en verhaal waren matig. Ook teveel gear gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Arezo:

Ik vond Odyssey mega vet en wil Mirage eigenlijk wel ff checken. Vermaak me altijd wel in AC. Zit niet zo te wachten op dat Ninja geneuzel. 

Een leuke game voor op de stream.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine update:

AC Valhalla is onbespeelbaar geworden op de pc constant crashes terwijl de eerste dag niks aan de hand was. Ben blijkbaar niet de enige en er is gewoon geen fix voor te vinden.

Dus ben nu zelf wat aan het vogelen of ik het voor elkaar kan krijgen om geen crashes meer te krijgen. Wordt ook steeds korter de tijd tussen crashes.

Ben nu wel huiverig om Mirage te kopen want dalijk heb ik daar precies hetzelfde :cab:

edit:

Heb het gevonden volgens mij en heb blijkbaar de game al uitgespeeld :D Ik ga nog de DLC's doen en dan Mirage maar eens spelen.

edit2: **************** stom spel ;e

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik wil niet die gast zijn, maar heb wss 1000u op alle AC games samen en de aantal crashes zijn op 1 hand te tellen

Unity tel ik wel niet mee

Allemaal op pc? Het schijnt vooral een dingetje zijn van de laatste games. En niemand weet waardoor het komt.

Heb al files verified en andere shit maar het helpt gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei sennid:

Allemaal op pc? Het schijnt vooral een dingetje zijn van de laatste games. En niemand weet waardoor het komt.

Heb al files verified en andere shit maar het helpt gewoon niet.

natuurlijk, pc masterrace.

Ik push wel mijn pc niet over de top voor x aantal extra fps, hou het op high settings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei AntiChrist7:

natuurlijk, pc masterrace.

Ik push wel mijn pc niet over de top voor x aantal extra fps, hou het op high settings.

Heb het ook alleen met deze pc dacht ik. Met de vorige pc heel af en toe. Vind het maar vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites