Raymon. Geplaatst 12 december 2013 Share Geplaatst 12 december 2013 En er gewoon dik af gaan hoor. Of ze moeten er minimaal 3 maken, want sowieso de 0 zit er niet in en zullen er wel weer 2 tegenkrijgen in tijdsbestek van 4 minuten. Nee geen vertrouwen in zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Ik sta van niets meer versteld in de Eredivisie dus heb er gewoon weer alle vertrouwen in! Come on Eagless Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Helaas, Twente was uiteindelijk een maatje te groot. Als Rijsdijk die bal nou had afgegeven in de eerste paar minuten........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Had wel gelijk 2 goals in 4 minuten. Room is trouwens echt de slechtste keeper. van de eredivisie. Rijsdijkie moet die bal altijd afgeven aan Houtkoopje maargoed. Zuur dat je verliest, niks minder geweest dan Twente eerste helft zelf de grotere kansen gehad. Verlies was natuurlijk wel ingecalculeerd. Volgende week winnen van Utrecht en je gaat met vol goede moed de winterstop in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Go Ahead Eagles Had wel gelijk 2 goals in 4 minuten. Room is trouwens echt de slechtste keeper. van de eredivisie. Rijsdijkie moet die bal altijd afgeven aan Houtkoopje maargoed. Zuur dat je verliest, niks minder geweest dan Twente eerste helft zelf de grotere kansen gehad. Verlies was natuurlijk wel ingecalculeerd. Volgende week winnen van Utrecht en je gaat met vol goede moed de winterstop in. Op een paar kansen en uitbraken heb ik maar weinig van de Eagles gezien heur. Verdiende overwinning gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Nah Go Ahead speelde gewoon aardig verzorgd voetbal. Twente leek veel fitter. Verdiende overwnning natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 Ben er morgen samen met mijn zusje bij, op de seizoenkaart van mijn moeder en haar man. Plaatsen op de IJsseltribune. Paar jaar geleden dat ik nog bij Go Ahead geweest ben, dus ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Wij staan boven PEC ja wij staan boven PEC 22 december 2013 bewerkt door Thierryvane Niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Leek het even op, maar was al snel weer terug. In de rust gewoon met het publiek op de foto. Matige wedstrijd, vooral de eerste helft, maar zeer terechte overwinning. In de tweede helft hele middenveld in handen en tot het opportunistische spel in de slotminuten eigenlijk niets weggegeven. Zelf best nog het nodige gecreëerd, mochten best twee goals meer zijn. Prachtige dag gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; Ooh, wat speelde Turuc goed hè? Hij is nog jong, wie weet wat die jongen nog allemaal kan bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Vandaag ook weer bij geweest. Matige pot met ook een wat matte sfeer. Werd in de loop van de wedstrijd wel beter. Kwam ook door de prestaties op het veld natuurlijk. Jop en Vriends waren sterk aan het spelen. Turuc was 2e helft goed, Houtkoop en Falkenburg deden het naar behoren. Maar wat was Antonia verschrikkelijk slecht. Leek wel alweer of die er geen zin aan had. Belangrijke punten. 23 uit 18 is knap. Ze hebben nu wel de 'makkelijke' allemaal zo wat thuis gehad en uit de 'moeilijken'. Het schijnt zo te zijn dat dat andersom is in de 2e seizoenshelft. Verwacht niet weer 20 punt. Laten we alsjeblieft hopen dat ze het redden. Heb er wel vertrouwen in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Wat vind je van Rijsdijk Ray? Dat vind ik nou een leuke speler [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Op hoofdlijnen erg eens met de analyse van Raymond. Vond Eagles in de tweede helft bij momenten overigens wel sterk voor de dag komen, er waren hele periodes dat Utrecht niets in te brengen had. Turuc was inderdaad goed, technisch sterk, positioneel goed en goede passing. Vriendschap is me niet speciaal opgevallen, maar Vd Linden was heel belangrijk. Falkenburg slim en waardevol, Houtkoop herenigend en heel hard gewerkt. Sterk trouwens dat Go Ahead feitelijk 1-op-1 speelde achterin en daardoor man meer op het middenveld creëerde. Sfeer vond ik tweede helft niet meer mat, al kan ik me voorstellen dat het nog veel intenser kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Een buitenspeler van Utrecht op proef t/m maandag, Soufian Moro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2014 Trainer Foeke Booy denkt dat Go Ahead Eagles meer punten nodig heeft voor directe handhaving, dan voor het seizoen gedacht werd. Volgens de oefenmeester zijn de onderlinge verschillen dermate klein, dat de voorspelling van 32 punten waarschijnlijk niet genoeg is. Als promovendus doet de Deventer ploeg het tot dusver uitstekend met een tiende plek en 23 punten. Op 19 januari hervat Go Ahead Eagles de competitie met een uitwedstrijd tegen SC Cambuur. "We zijn er nog lang niet, want we krijgen de meeste directe concurrenten nog uit", zegt Booy in het Algemeen Dagblad. "Voor aanvang van dit seizoen heb ik gezegd dat 32 punten in het verleden vaak genoeg bleken te zijn voor handhaving. Omdat de verschillen dit seizoen klein zijn, denk ik dat we nu 35 à 36 punten moeten pakken. We hebben onderling al wel besproken dat we voor directe handhaving moeten gaan." Veluwse bossen Ter voorbereiding op de tweede competitiehelft verblijft Go Ahead niet in de Portugese Algarve, dat kostentechnisch is afgeblazen. De selectie traint in Garderen, op het complex van Veluwse Boys. "Het kostenplaatje was niet schrikbarend hoog. Maar het kon toch niet. Dat is verder niet erg, want het is eerlijk en op tijd gecommuniceerd", reageert Booy. Booy denkt niet dat trainen in de Veluwse bossen nadelig is. "De mensen doen er alles aan om optimale omstandigheden te creëren. Gelukkig zit het ons met het weer de hele week al mee. Ik geloof ook niet dat we een achterstand oplopen ten opzichte van onze tegenstanders omdat we in Nederland blijven." Proefspeler Vanaf vrijdag is er een nieuw gezicht in Garderen te zien. Vleugelaanvaller Soufian Moro (20) krijgt tot en maandag de tijd zich aan de clubleiding te tonen, meldt Go Ahead Eagles op de clubsite. Op de laatste dag van zijn verblijf zal de speler van Jong FC Utrecht meedoen tijdens een oefenduel van het schaduwteam tegen Jong Vitesse. Mochten we erin blijven is de kans ook zeer groot dat Booy blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 4-1 op de kloten van Almere City, geen al te zware conclusies uit trekken. Volgende week tegen Cambuur moeten de spelers er weer staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarnixGoalder Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Komt een zeer belangrijke wedstrijd aan, weet iemand hoeveel man zich al heeft ingeschreven voor de uitwedstrijd naar Cambuur? Hopelijk een 3-punter dan sta je al wat verder van de onderste plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Heb weer kaart voor GAE uit hehe. Vorige keer, toen die bekermatch werkelijk geen moer gezien, alleen die vrije trap van Lodeiro. Waardeloos uitzicht uitvak toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Dat is nu niet veel beter :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2014 Heb weer kaart voor GAE uit hehe. Vorige keer, toen die bekermatch werkelijk geen moer gezien, alleen die vrije trap van Lodeiro. Waardeloos uitzicht uitvak toen. Het is niet veel nee. Ben trouwens benieuwd hoe jullie de politie hier vinden. Schijnen nogal hard te handelen hoor ik van veel andere clubs. Al kan het niet erger dan bij jullie. Dat is nu niet veel beter :cab: Klopt maar dat is om alle Hoolies van Vitesse in bedwang te houden. Off -> Vandaag nog marktonderzoek gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Klopt maar dat is om alle Hoolies van Vitesse in bedwang te houden. Off -> Vandaag nog marktonderzoek gehad? :huhu: ;c Ja man, geen top gevoel aan over gehouden. En dat terwijl ik alles begreep tijdens leren. Afwachten, ben wel een beetje klaar met student zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2014 :huhu: ;c Ja man, geen top gevoel aan over gehouden. En dat terwijl ik alles begreep tijdens leren. Afwachten, ben wel een beetje klaar met student zijn.. Was makkelijke man:cab: Vorige keer een 5 omdat ik de laatste twee opgave niet gemaakt had omdat ik dacht dat ik alles goed had. Overigens, weet jij nog iemand die momenteel in het buitenland stage loopt? Bij voorkeur een Spaanstalig land. Zou je die naam anders ff kunnen PM'en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Het is niet veel nee. Ben trouwens benieuwd hoe jullie de politie hier vinden. Schijnen nogal hard te handelen hoor ik van veel andere clubs. Al kan het niet erger dan bij jullie. Klopt maar dat is om alle Hoolies van Vitesse in bedwang te houden. Off -> Vandaag nog marktonderzoek gehad? Agh zullen ht wel meemaken. Me laatste nluit was toen ik vrijgezel was en nu meteen weer ik vrijgezel bben hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2014 Je zat gewoon onder de duim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 stttt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten