Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Denk dat het voor Van Hyfte wel tijd wordt om een stap hogerop te gaan. Heeft (verlaagde) aanbieding hier gekregen maar nog geen beslissing genomen, maar zal hoogstwaarschijnlijk niet verlengen. Heeft dit seizoen niet zijn beste spel laten zien, maar dat komt denk ik vooral door het gebrek aan vertrouwen in de spelersgroep die er lange tijd was door de slechte resultaten. Als hij gewoon in een team zit waar het redelijk tot lekker loopt, kan hij daar makkelijk in mee. Kijk bijvoorbeeld vorig jaar, wedstrijd tegen Cambuur, daar heb ik hem dingen zien doen die je bijna nooit meer zult zien in de Jupiler League. De kwaliteiten heeft hij dus wel degelijk.

Mfp-mwTOZQA

Zie assist hier bijvoorbeeld op 0:21 seconden.

Smeets heeft vorig seizoen dramatisch seizoen gehad, uitgefloten door eigen publiek etc en zou dan ook weggaan. Kon geen club vinden en dus uiteindelijk een tweejarig contract getekend aan het begin van dit seizoen. Zou betekenen dat er een transfersom betaald moet worden, maar echt hoog zal dit niet liggen (ongeveer 200.000/300.000). Dit seizoen wel fantastisch gespeeld als soort van nummer 10 en af en toe als spelverdeler voor de verdediging om de FM-termen er maar even in te gooien. Denk dat hij ook wel hogerop kan, maar denk dat een stap naar Eagles nog net iets te groot is. Eerder naar Willem II of RKC denk ik dat perfect voor hem zou zijn.

Puik goaltje trouwens van hem op 1:41 in bovenstaand filmpje (d)

Denk dat jullie het beste Van Hyfte kunnen halen, gratis en qua niveau ook een stukje beter dan Smeets op dit moment. Foeke Booy zat trouwens al 2 keer op de tribune in Maastricht, dus die zal ook wel naar deze twee spelers hebben gekeken. Misschien ook naar Secerovic, te vergelijken met Smeets, maar een irritant mannetje in het veld. Zeker handig om zo'n speler er tussen te hebben. Mag gratis weg bij Roda aan het eind van deze maand, dus wellicht ook iets voor jullie. Prachtige trap en haalt het bloed onder de nagels bij je tegenstander. Leuk spelertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Een echte 'klootzak' missen we nog wel in het elftal. Zou dus maar zo kunnen dat hij ook daarvoor op de tribune zat.

Daarnaast speelt Overtoom ook nooit meer bij AZ dacht ik. Zou misschien wel een zelfde soort weg als Falkenburg kunnen bewandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ietwat hoog gegrepen, maar misschien is Gudmundsson wel wat voor jullie? Dacht slim te zijn door zijn contract niet te verlengen bij AZ in de periode toen hij het goed deed bij IJsland, maar niemand wil hem hebben.

En jij denkt dat Go Ahead die financieel gezien kan halen? Dat weet ik wel zeker van niet. Laagste budget van de Eredivisie. Falkenburg zal al heel lastig worden, zal er wel op achteruit gaan maar gezien zijn gevoel voor deze club ben ik positief gestemd. Van Hyfte zie ik wel komen. Go Ahead heeft al een keer eerder belangstelling voor hem getoond. Verder zul je her en der weer wat moeten huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt nog een ervaren buitenspeler bij, daar moet Nick de Bondt het mee gaan uitvechten. Die clausule in het contract van Antonia klopt niet, een paar weken terug toen er veel te doen was over een eventueel vertrek van Türüç heeft Lugt nog gezegd dat niemand bij Go Ahead een clausule in z'n contract heeft staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...een paar weken terug toen er veel te doen was over een eventueel vertrek van Türüç heeft Lugt nog gezegd dat niemand bij Go Ahead een clausule in z'n contract heeft staan.

Ja duh, dat zou ik ook zeggen, hahaha. Juist als het wel zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkele bronnen melden dat Eagles interesse zou hebben om Colak terug te halen naar Deventer. Vier jaar geleden vertrokken naar Turkije en daar nooit echt geslaagd. Totaal ook geen blik meer op dus weet ook niet wat ik er van moet vinden. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; aangezien jij het Turkse voetbal nog wel volgt kun jij mij vast meer vertellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkele bronnen melden dat Eagles interesse zou hebben om Colak terug te halen naar Deventer. Vier jaar geleden vertrokken naar Turkije en daar nooit echt geslaagd. Totaal ook geen blik meer op dus weet ook niet wat ik er van moet vinden. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; aangezien jij het Turkse voetbal nog wel volgt kun jij mij vast meer vertellen?

Zou voor GAE denk ik echt een revelatie zijn. Moet zeggen dat hij weinig heeft gespeeld maar hij speelde dan ook bij een club uit de Subtop dus had dat eigenlijk wel verwacht, vond het destijds ook zeer jammer dat hij naar die club ging en niet bij GAE bleef. Wel kan die nog steeds gewoon heel goed ballen met zijn snelheid, schot en dribbel. En de invalbeurten dat ik heb gezien van hem maakte hij gewoon een goede indruk op mij.

Toen ik Houtkoop en Antonia zag voetballen in de JL had ik nooit verwacht dat ze zo zouden presteren in de Eredivisie, dan is Colak wel even 2 klasse beter gok ik ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag vanmiddag op de site van VI dat hij in 9 wedstrijden 238 minuten had gemaakt dit seizoen. Niet heel veel. De jaren daarvoor wel redelijk wat mee gedaan en een paar keer gescoord. Heeft bij Kasimpasa natuurlijk Ryan Babel voor zich die op dezelfde positie speelt en qua voetbal wel een beetje te vergelijken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hoeven iig niet rouwig om te zijn dat Houtkoop weggaat. Las dat die 3 goals en 5 assist had. Laatste goal in november. Daarin is Antonia toch wel stukken verder. Ook geruchten dat Falkenburg zou tekenen bij PEC. Ben benieuwd wat er bij komt, voor kleinere ploegen is het toch wel belangrijk dat die selectie op tijd in orde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hoeven iig niet rouwig om te zijn dat Houtkoop weggaat. Las dat die 3 goals en 5 assist had. Laatste goal in november. Daarin is Antonia toch wel stukken verder. Ook geruchten dat Falkenburg zou tekenen bij PEC. Ben benieuwd wat er bij komt, voor kleinere ploegen is het toch wel belangrijk dat die selectie op tijd in orde is.

Denk dat het nog wel even duurt voor we de selectie op orde hebben. Grote clubs gaan pas investeren na het WK wat resultaat in een sneeuwbaleffect. Falkenburg geloof ik eerlijk gezegd niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtkoop mag weg als 'ie wilt, niet veel gepresteerd dit seizoen. Ben van mening dat sowieso de defensie wel een beetje aangesterkt moet worden of jongens moeten een goede ontwikkeling doormaken in de zomerstop.

Houtkoop gaat waarschijnlijk naar ADO. Lekker laten gaan.

Defensie moet inderdaad versterkt worden. Vriends laten staan en daarnaast nog een goed voetballende verdediger neerzetten. Op links staat Schenk nog vast maar dat vind ik meer een centrale man dus zowel links als rechts moet er nog iemand bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtkoop gaat waarschijnlijk naar ADO. Lekker laten gaan.

Defensie moet inderdaad versterkt worden. Vriends laten staan en daarnaast nog een goed voetballende verdediger neerzetten. Op links staat Schenk nog vast maar dat vind ik meer een centrale man dus zowel links als rechts moet er nog iemand bij.

Was dit jaar inderdaad de zwakke plek. Buitenspelers zijn altijd nog te vinden. Als RKC degradeert een soort Castelen bijvoorbeeld en nog Sno voor het middenveld. Zou ideaal zijn en kosten zijn laag. Dan alleen nog 2-3 verdedigers erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites