Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Scheid... :D

Trouwens die Turuc he, zou die top Eredivisie aankunnen? Ik zie GAE niet vaak spelen, maar dan vind ik die Turuc wel altijd positief opvallen.

ach jo, je weet wat ik bedoel ;)

Turuc is een prima speler, denk wel dat hij hogerop kan. Het is een goede voetballer, met een redelijke techniek, goed schot (wat hij soms wat overdrijft), werkt hard (zowel verdedigend als aanvallend) staat vaak goed en ziet het spelletje goed. Heeft wel alles om op een hoger niveau uit de voeten te kunnen. Maar wat is de top in Nederland, die is niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag is het weer zo ver. De IJsselderby:<:< 24 jaar geleden daar voor het laatst in competitieverband gewonnen, en ben bang dat dit nog steeds zo blijft al zie ik dit jaar zeker kansen. PEC niet in geweldige doen en wij kunnen dit soort wedstrijden boven onszelf uitstijgen. Ik ga voor een 1-1.

De quiz tussen Booy en Jans is in ieder geval in ons voordeel;c

http://video.rtvoost.nl/me/216357.mp4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve PEC-Eagles. Altijd, maar dan ook echt altijd een sneue nederlaag of iets in die trend. Vandaag ook weer. In de eerste helft heeft Antonia wel 4 keer een voorzet af kunnen leveren waar een goal uit kon komen als die gewoon iets doet met een idee, maar helaas meneer geeft gewoon blind die bal voor zonder idee. Penalty kon er natuurlijk ook nog wel bij. Verder wel paar keer gevaarlijk, maar weinig echte kansen. Pec idem. Kampioen tijdrekken zijn die lui ook, altijd tegen Eagles doet die Boer dat altijd zo goed. Vreselijke vent ook naar dat uitvak toe. Rare samenvatting ook bij de NOS, sowieso werd de uitzending afgeraffeld, heel veel gevaarlijke momenten van Eagles weggelaten. Zelfs die kopbal die van de lijn werd afgehaald en tal van die voorzetjes die ze van Zwolle wel lieten zien. Volgende wedstrijd tegen Feyenoord mogen ze wat mij betreft laten lopen, om 3 dagen later topfit te zijn, geen schorsingen te hebben tegen NAC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag maar weer eens een uitwedstrijd mee pakken, feyenoord uit. Stond aan het begin van t seizoen al op de planning om te gaan.

Overigens is vitesse uit vrij vervoer. Dat is echt voor het eerst in jaren weer een keer. Denk dat RBC uit de laatste was.

Bericht klopt al weer niet, verplichte auto/bus combi. T was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn.

bewerkt door GAE EAGLES
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, zijn er nog mensjes hier onderweg naar de Kuip?

Echt tof van die cheque trouwens! Hulde hoor_O_

Ik ben er geweest. Wat een drama van onze kant, ook al speelde feyenoord ook niet sterk. Ze waren gewoon effectief en strafte de persoonlijke fouten van ons goed af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad jammer dat Turuc geschorst is, doet het prima dit seizoen en is erg belangrijk. Denk dat Lambooij hem gaat vervangen en dat Rijsdijk het kind van de rekening wordt. Kolder zal gaan spelen en daardoor komt Falkenburg er op het middenveld bij. Er moet gewonnen worden woensdag om RKC achter ons te laten. Daarna volgt zaterdag Heracles uit, weer een lastige wedstrijd die gewonnen kan worden.

Verder nog Heerenveen thuis, Vitesse uit en Roda thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker wedstrijdje gisteren, op het laatste nog kaarten kunnen krijgen voor de thuisvakken en dan winnen. Ben er nu 3 keer geweest en elke keer gewonnen, een goede balans dus tegen Heracles.

2 goede goals overigens van Turuc en Falkenburg. Messcherpe counter ingeleid door een goede actie van Turuc. Nu zijn we wel velig en kunnen we nog 3 leuke wedstrijden spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GA Eagles wil voor verbouwing stadion 11 miljoen lenen van gemeente

DEVENTER - Voor een volledige verbouwing van stadion de Adelaarshorst heeft Go Ahead Eagles 11,8 miljoen euro nodig.

Daarvan wil het elf miljoen euro lenen van de gemeente Deventer.

De clubleiding maakt in een brief aan de onderhandelaars van het nieuwe college van B en W duidelijk dat het de hulp van de gemeente nodig heeft om de plannen te verwezenlijken. De club heeft zich dit seizoen nagenoeg gehandhaafd in de eredivisie, maar om betaald voetbal in Deventer veilig te stellen is een grootscheepse verbouwing van de Adelaarshorst nodig. Uiteindelijk komt de capaciteit op 12.000 plaatsen.

GA Eagles wil in mei 2015 met de eerste fase van de verbouwing starten. Dan worden de hoofdtribune en de Leo Halletribune aangepakt. Twee jaar later de IJssel- en Brinkgreverwegtribune.

Het benodigde bedrag lenen via de gemeente ziet GA Eagles als enige mogelijkheid om de verbouwing te financieren. De club roept het nog te formeren college van B en W op om de steun in de nieuwe college-afspraken vast te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand van jullie aanwezig de 27e? Ik las al bij ons op het forum dat er nog 250 kaarten over zijn? Ik ben benieuwd of ik nog bekenden ga zien haha. Ik heb al gezegd tegen een klasgenoot dat die een biertje krijgt als die gaat, plaats ik hem zo door het net heen :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand van jullie aanwezig de 27e? Ik las al bij ons op het forum dat er nog 250 kaarten over zijn? Ik ben benieuwd of ik nog bekenden ga zien haha. Ik heb al gezegd tegen een klasgenoot dat die een biertje krijgt als die gaat, plaats ik hem zo door het net heen :huhu:

Bij deze verwacht ik ook een biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites