Pino Geplaatst 10 mei 2010 Share Geplaatst 10 mei 2010 Dan gaf de samenvatting bij studiosport wel een heel erg vertekend beeld dan als dat zo was, Heracles kans na kans en alleen maar in de aanval, Roda geen enkele kans tot dat eigen doelpunt en nog een enkele kans in de laatste seconde die er ook nog eens inrolt. Dat is tenminste wat de NOS liet zien. Mja, het is niet anders.. nu moet van Wolfswinkel het maar afmaken ;c De eerste helft was voor Roda, veel meer in balbezit en in de aanval. Heracles stond flink onder druk, alleen resulteerde het voor Roda niet echt in grote kansen. En samenvattingen geven vaak een vertekenend beeld ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 10 mei 2010 Share Geplaatst 10 mei 2010 Wat die samenvattingen betreft heb je wel gelijk ja. Nja, het maakt mij ook niet echt veel uit verder, had het Heracles alleen meer gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2010 Eerste helft was qua balbezit voor Roda. De betere kansen waren voor Heracles. Tweede helft was Heracles de betere ploeg maar weet Roda gewoon 2x met geluk te scoren. Achja Utrecht pakt ze toch wel. In deze vorm had Heracles ook niet van Utrecht gewonnen. Ik baal er wel van dat we zo verrot afscheid hebben moeten nemen van Pieckenhagen. Wat een held is dat zeg. Altijd er 110% voor gaan, hij heeft de harten van alle Heracles Almelo supporters veroverd. Trouwens is Smit ook weer heerlijk bezig :mrgy: een bod van 150k neerleggen bij Veendam terwijl de andere clubs afwachten tot Veendam kapot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2010 Bas Dost naar Heerenveen: “Heracles Almelo zal voor mij altijd speciaal blijven†- 14-05-2010 Afgelopen weekend gaf voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo al aan dat Heracles Almelo en sc Heerenveen overeenstemming hadden bereikt over de transfer van Bas Dost van Heracles Almelo naar sc Heerenveen. De Friese club maakte vandaag bekend dat sc Heerenveen definitief de nieuwe werkgever is van Bas Dost. De 20-jarige spits bereikte met de Friese club overeenstemming over een contract voor vijf jaar. De aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden voor hij zijn handtekening onder het contract bij sc Heerenveen kan zetten. Bas Dost maakte in de zomer van 2008 de overstap van FC Emmen naar Heracles Almelo. Vorig seizoen trof de aanvaller in 27 duels drie keer doel en dit seizoen volgde zijn doorbraak, met 14 treffers in 34 wedstrijden tot gevolg. “Ik kijk met een heel goed gevoel terug op de twee seizoenen bij Heracles Almeloâ€, aldus Bas Dost. “De club heeft mij de kans gegeven op het hoogste niveau en daar ben ik iedereen erg dankbaar voor. Ik vind het ook mooi dat de club nu een mooi bedrag voor mij ontvangt, ze namen natuurlijk ook het risico om mij twee jaar geleden te halen. Heracles Almelo zal voor mij ook altijd speciaal blijven. Ik hoop mij de komende jaren bij sc Heerenveen door te ontwikkelen en wens Heracles Almelo heel veel succes in de toekomst. Ik zal de club als supporter blijven volgen.†Heracles Almelo is druk doende zowel op deze positie als op andere posities de selectie weer compleet te maken voor het volgende seizoen. Goed voor Dost, financieel goed voor Heracles. Michael de Leeuw is vanmiddag gezien bij het Polman stadion. Zou mooi zijn als we die jongen kunnen contracteren, maar er zijn natuurlijk meer kapers op de kust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoeveel krijgt Heracles er voor? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 2 miljoen volgens VI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 In dat geval is dat inderdaad zeker geen verkeerd bedrag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2010 dinsdag, 18 mei om 23:09 - Nico-Jan Hoogma gaat niet als directeur aan de slag bij Hamburger SV. Dat meldt het Hamburger Abendblatt in de woensdaguitgave. Volgens de Duitse krant konden beide partijen het niet eens worden over een contract voor twee jaar. Hoogma speelde tussen 1998 en 2004 voor HSV. De verdediger sloot vervolgens zijn loopbaan als voetballer af bij Heracles Almelo, de club waar hij momenteel algemeen directeur is. Hoogma was dinsdagavond niet bereikbaar voor commentaar. Volgens het Hamburger Abendblatt is voormalig HSV-speler Sergej Barbarez nu de belangrijkste kandidaat door de post. De Bosniër maakt deel uit van de raad van toezicht bij HSV. Goede zaak. Kan hij zich nu weer bezig gaan houden met het vastleggen van de Leeuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2010 Wederom een reden om de Twentsche Courant Tubantia een flinke votekickban te geven. Dinsdagavond 18 mei werden drie spelers van Heracles gehuldigd op het Tubantia-forum bij Grolsch. De spelers zijn gedurende het seizoen beoordeeld door rapporteurs en Birger Maertens ging er met de eerste plaats vandoor gevolgd door Kwame Quansah en Willie Overtoom. De prijzen werden uitgedeeld door Jan van Halst. Tot zover niets bijzonders ware het niet dat men bij de TCT blijkbaar moeite heeft om Quansah en Overtoom uit elkaar te houden. De spelers kregen namelijk als prijs een foto van zichzelf in actie. Toen Kwame Quansah echter zijn foto in ontvangst nam keek hij bijzonder vreemd op. "Dat ben ik niet, dat is Willie" sprak de Heraclied. Er had blijkbaar iemand zitten slapen tijdens het uitzoeken van de foto's. Opvallend genoeg maakt de krant zelf geen melding van het gebeuren. Echter maakt een foto op de website van Heracles de situatie pijnlijk zichtbaar. Willie met twee lijsten en Kwame enkel met een bosje bloemen...goedemorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 mei 2010 Share Geplaatst 25 mei 2010 Heracles ziet in De Leeuw geen spits en zoekt verder Heracles Almelo lijkt af te zien van de komst van Michael de Leeuw. De Tukkers hadden een gesprek met de topscorer van BV Veendam, maar past niet in de profielschets van Heracles. “De Leeuw is geen spits maar een nummer tien. En die zoeken we niet", zei voorzitter Jan Smit in TC/Tubantia. De Leeuw werd aan het begin van het afgelopen seizoen overgenomen van Willem II en bleek een regelrecht schot in de roos. In 36 wedstrijden voor Veendam scoorde hij 25 keer, hetgeen hem ook op belangstelling van diverse clubs kwam te staan. Ook Heracles wilde De Leeuw hebben en ging met de topschutter om tafel. De Tukkers zijn op zoek naar een opvolger van Bas Dost, die naar SC Heerenveen vertrok, maar De Leeuw zal dit niet worden. “We hebben wel een positieve indruk van hemâ€, zei Smit, die koste wat het kost een nieuwe aanvalsleider naar de club wil halen. "Hoewel we met Samuel Armenteros ook een goede spits achter de hand hebben", aldus Smit. Everton - Armenteros - Douglas dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 mei 2010 Share Geplaatst 25 mei 2010 Everton gaat toch weg of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 25 mei 2010 Share Geplaatst 25 mei 2010 Nee, Everton heeft onlangs zijn contract verlengd. ;) http://www.soccernews.nl/news/87854 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2010 Heracles Almelo heeft in Glynor Plet een opvolger gevonden voor Bas Dost, die naar SC Heerenveen vertrekt. De 23-jarige aanvaller komt over van Telstar, waarvoor hij de afgelopen twee jaar aan de lopende band scoorde. Hij heeft een contract voor drie seizoenen getekend in het Polman Stadion. "Heracles Almelo is een stabiele club waar voor mij kansen liggen", vertelt Plet via de officiële kanalen van Heracles. "Ik wil een betere speler worden en mezelf doorontwikkelen. Heracles Almelo heeft een positief publiek dat altijd achter de ploeg staat en dat past goed bij mijn karakter." "Dit zal mij helpen om bij deze club succes te hebben." Plet was namens Telstar de afgelopen twee seizoenen goed voor veertig doelpunten in 73 wedstrijden. Zijn contract in Velsen liep na dit seizoen af. Goede sterke spits en als je bij het povere Telstar zo vaak kunt scoren moet het bij Heracles ook geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Goede aankoop lijkt het zo. Top ook dat Armenteros' contract is verlengt. Gaat de goede kant op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Goede aankoop.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2010 Birger Maertens heeft twee jaar bijgetekend bij Heracles Almelo. Het contract van de verdediger uit België liep nog een jaar door tot medio 2011, maar is verlengd tot 2013. Dat maakte voorzitter Jan Smit dinsdagavond bekend op een businessbijeenkomst in het Polman Stadion. Smit zei aan TC/Tubantia 'heel blij' te zijn met het besluit van Maertens om zijn verblijf in Almelo te verlengen. "Maertens is heel belangrijk voor de club en een fantastische kerel." Maertens (29) speelde in twee seizoenen 63 competitieduels. Daarvoor kwam hij voor Club Brugge uit. Hulde _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 Goede verdediger en past uitstekend bij Heracles :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2010 Bij Heracles Almelo is men niet gelukkig met Remko Pasveer. De doelman, die deze zomer terugkeert van een verhuurperiode bij Go Ahead Eagles, trok in een interview met Voetbal International de integriteit en betrouwbaarheid van het clubbestuur in twijfel. “Wat is die jongen dom en wat moet hij nog veel lerenâ€, reageerde een kwade Jan Smit. Pasveer toont zich in het interview vooral kwaad over de gang van zaken in 2006, toen hij dacht Martin Pieckenhagen te kunnen opvolgen. De keeper kreeg te horen dat hij met een nieuwkomer mocht gaan uitmaken wie er onder de lat zou komen te staan, maar Pieckenhagen kon prompt zijn contract verlengen. Dit steekt nog bij Pasveer. Ook vorig jaar hield Pieckenhagen de deur dicht voor Pasveer, die vindt dat Heracles hem twee jaar van zijn carrière door de neus heeft geboord: “Bij het bestuur heb ik zo mijn bedenkingen. Het is niet netjes gegaan. In het pak genaaid worden, zo kun je het noemen. Van de mensen aan de andere kant van de tafel verwachtte ik een oprechte houding. Het blijkt dat je in de voetbalwereld niet iedereen zo maar kunt vertrouwen. Ze kijken altijd naar hun eigen straatje.'' Bij Heracles heeft men met verbazing gereageerd op de uitspraken van Pasveer, die volgend seizoen de eerste keus onder de lat moet gaan worden. De nieuwe doelman zal binnenkort ter verantwoording worden geroepen, zo meldt voorzitter Smit aan De Stentor. Wat de consequenties zullen zijn is nog niet bekend. Ik vind het van beide kampen een kwalijke zaak. 1. Pasveer moet natuurlijk zulke uitspraken niet doen in de media (al vind ik dat hij wel recht van klagen heeft, want hoe hij toen behandeld is vind ik niet kunnen) 2. Jan Smit moet dit lekker intern houden en rustig eens met hem praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Niet ouwehoeren met Pasveer. Anders stuur je hem maar terug naar eagles :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2010 2 miljoen en hij is voor jou;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Heb het verhaal in de VI gelezen en vond het wel een mooi stukkie. Alleen weet ik niet wie gelijk heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2010 Pasveer had wel gelijk, want hoe hij behandelt is door club en supporters ben ik het niet altijd mee eens geweest. Blijven natuurlijk uitspraken die niet zo slim zijn en wat ik al zei vind ik dat Jan Smit ook eens bij zijn eigen persoontje moet zijn. Hou dit gewoon lekker intern en ga niet gelijk aan de grote klok hangen dat dit nog een staartje krijgt. Verder stoor ik me erg aan menig Heracles supporter die die jongen geen kans geven. Ok Piecke was een goede keeper en een clubheld maar dit soort reacties op een heracles fansite vind ik gewoon kansloos Jan de Man, 02-06-2010 om 22:40 PASVEER, WAT DOM WAT DOM IN VI! INDERDAAD, PIECKE TERUG ALS HIJ NOG WIL NATUURLIJK, ZEKER NU DE BEGROTING OMHOOG IS GEGAAN. LEEFTIJD ZEGT NIETS, ZIE BOSCHKER IN HET NEDERLANDS ELFTAL. PIECKE PIECKE PIECKE DU BIST DER BESTE PASVEER GA JE SCHAMEN! BESTUUR NEEM MAATREGELEN, DIT KAN ECHT NIET! PIECKE PIECKE PIECKE!!!!!! JTD, 02-06-2010 om 23:01 heb pasveer al nooit gemogen, zal het ook nooit doen. PIECKE is de held van Almelo h boertien, 02-06-2010 om 23:25 gouw piecke weer ophalen en pasveer snel met de trein naar deventer brengen. Hetzelfde ging ongeveer bij het aantrekken van Dost. "Wie koopt er nu een bankzitter uit de JL voor 300k, kutbestuur we hebben al zo weinig geld." Een jaar later trekken ze zich gezamenlijk af als die jonge op het veld staat. Bij Dost kon ik het enigszins wel begrijpen, want de meesten hadden die jongen nog nooit zien voetballen en het was toch een gok. Bij Pasveer mis ik volgens mij volledig de boot. De beste keeper van de JL zou bij menig degradatie kandidaat een topaankoop zijn, maar omdat hij ooit bij fc twente gekeept heeft is het in een keer een klerelijert. En als hij eenmaal onder de lat staat en in de eerste 3 wedstrijden duivels goed keept staat zo'n vent als JTD vooraan met het bejubelen van Pasveer. schiet mij maar lek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Zulk soort lui zul je er altijd bij hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2010 Doelman Remko Pasveer zal, zoals sommigen ook wel verwacht hadden, het komende seizoen niet onder de lat staan bij Heracles Almelo. Zo vernemen wij van enkele hoestende mannen in regenjassen. De club voert op het moment vergaande onderhandelingen met een andere keeper. Of het vertrek van Pasveer iets te maken heeft met zijn recente uitspraken in Voetbal International is niet bekend. Wel is het een feit dat het bestuur op zijn zachtst gezegd niet blij was met zijn uitlatingen. Ook bij de supporters is Pasveer niet bijster populair. Wie de doelman is waar de club mee praat is ons vooralsnog onbekend. Pffff... erg jammer als het waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten