Bruins Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Mooi seizoen gedraaid, top! (y) Heracles verdient het wel in de play-offs, hopelijk zijn jullie niet zo uitgeblust als NAC een paar jaar geleden toen ze 3e werden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost May 2, 2010 Author Share Gepost May 2, 2010 Had trouwens nog gehoopt dat Ernie Brandts trainer zou worden, maar Bosz vind ik ook prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Ik denk zeker dat Heracles een kans maakt, al denk ik dat Groningen de meeste kans maakt. Maar als het goed is krijgen ze nu eerst Roda toch? Dat moeten ze zeker wel kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost May 2, 2010 Author Share Gepost May 2, 2010 Roda is in vorm. Had liever NAC gehad, maarja. Ik denk ook dat Groningen de beste papieren heeft maargoed, We zullen het zien:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Mooi dat Heracles dit jaar zo hoog eindigt. Ik hoop dat ze in de play-offs een plek in Europa voor elkaar spelen. Dat verdienen ze wel na zo'n seizoen. Is er ook gelijk meer geld beschikbaar en kan Heracles doorgroeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Even voor alle duidelijkheid, maar plaats 13 voor Heracles is echt niet zo verkeerd hoor :cab: Dit seizoen was gewoon een uitschieter. Wow daar vertel je me wat nieuws :cab: Heracles stond dit seizoen qua begrotingen 17e, dus dit was een hele goede prestatie. Man man ik ben wel een fan hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Wow daar vertel je me wat nieuws :cab: Heracles stond dit seizoen qua begrotingen 17e, dus dit was een hele goede prestatie. Man man ik ben wel een fan hoor. :cab: Wist niet dat je boos zou worden ;e Verder, waarom dan teleurgesteld zijn als jullie volgend jaar 13e zouden worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Ik ben niet boos en niet teleurgesteld, dus volgens mij snappen wij elkaar niet zo goed :cab: Met een 'seizoentje niks' bedoel ik niet een seizoen van niks, maar een seizoen zonder gevolgen (geen nacompetitie, kans op Europees etc). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Oooooooooooooooooooooooooow. Zeg dat dan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost May 2, 2010 Share Gepost May 2, 2010 Nu NAC er toch weer naast grijpt hoop ik met heel mijn hart dat Heracles het gaat redden en vooral dat ze Roda helemaal zoek gaan spelen. Echt een top seizoen hoor dat Heracles, klasse gedaan!! Wel ff Roda afslachten ajb! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikel Gepost May 3, 2010 Share Gepost May 3, 2010 Door alle euforie van gisteren ben ik vergeten om onze buren uit Almelo te feliciteren. Wat voor ons geldt, geldt natuurlijk ook voor Heracles. Ze hebben gewoon een fantastisch en uitzonderlijk seizoen gehad, en ik hoop dat zij deze progressie kunnen vasthouden. Alleen ben ik niet zo'n fan van Bosz, maar ik laat mij graag door hem op andere gedachten brengen. Ik had graag gezien dat Jan Everse de taken van Verbeek had overgenomen, dit lijkt mij een trainer die wel bij de cultuur van Heracles past. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost May 3, 2010 Author Share Gepost May 3, 2010 Ik ben blij dat Jan Everse het niet is geworden, dat ik vind ik zo'n lapzwans. Heb echt 10x liever Bosz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevehh Gepost May 3, 2010 Share Gepost May 3, 2010 En ik vind Bosz dan weer een lapzwans, maarja, totaal geen persoonlijkheid straalt die man uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RamonRJC Gepost May 3, 2010 Share Gepost May 3, 2010 Maak jullie borst maar nat. Forza Roda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost May 3, 2010 Author Share Gepost May 3, 2010 En ik vind Bosz dan weer een lapzwans, maarja, totaal geen persoonlijkheid straalt die man uit. Ben zelf ook niet de grootste Bosz fan, had liever Brandts of de Jong (harkemase boys) gezien. Maak jullie borst maar nat. Forza Roda! lol, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 3, 2010 Share Gepost May 3, 2010 Maak jullie borst maar nat. Forza Roda! :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baddoo Gepost May 3, 2010 Share Gepost May 3, 2010 dat heeft ie nu al in 3/4 topics gepost :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost May 3, 2010 Author Share Gepost May 3, 2010 Harm, 03-05-2010 om 12:19 @Oelie en andere die hard fans Is het niet gekkenwerk dat ik wordt bekogeld met bier terwijl ik sta ta klappen en juichen wanneer Twente scoort? Heracles is voor mij de eerste club maar ik mag het de buren toch wel gunnen. Dit stond op een Heracles fansite, Was echt té veel bier wat die gast over zich heen kreeg;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost May 6, 2010 Share Gepost May 6, 2010 Goed resultaat weer. Zijn het eigenlijk de zelfde regels als een CL wedstrijd oid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feyenoorder14 Gepost May 7, 2010 Share Gepost May 7, 2010 Ja zijn gewoon Europese regels, dus uitdoelpunt telt dubbel ;). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost May 9, 2010 Share Gepost May 9, 2010 Heel errug jammer en van wat ik in de samenvatting gezien heb ook totaal niet terecht!! Nu nog meer een hekel aan dat *** Roda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikel Gepost May 9, 2010 Share Gepost May 9, 2010 Ik had het Heracles meer gegund dan dat gare Roda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost May 9, 2010 Share Gepost May 9, 2010 Bas Dost bijna rondt met Heerenveen volgens NOS.:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 10, 2010 Share Gepost May 10, 2010 Heel errug jammer en van wat ik in de samenvatting gezien heb ook totaal niet terecht!! Nu nog meer een hekel aan dat *** Roda! Ik heb de hele wedstrijd gezien, maar het was niet zo dat Heracles nu beter was. Beide ploegen waren gelijkwaardig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost May 10, 2010 Share Gepost May 10, 2010 Dan gaf de samenvatting bij studiosport wel een heel erg vertekend beeld dan als dat zo was, Heracles kans na kans en alleen maar in de aanval, Roda geen enkele kans tot dat eigen doelpunt en nog een enkele kans in de laatste seconde die er ook nog eens inrolt. Dat is tenminste wat de NOS liet zien. Mja, het is niet anders.. nu moet van Wolfswinkel het maar afmaken ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts