Gert Gepost December 14, 2009 Share Gepost December 14, 2009 Is er dan sprake dat Bruggink komt ja? Ik vind het in ieder geval nou niet echt dezelfde type spelers ;) Veiligspelen moet wel lukken toch. Ik zei gister toevallig tegen me pa van Heracles heeft het nu al voor elkaar dat het niet degradeert. Erg netjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 14, 2009 Author Share Gepost December 14, 2009 Is er dan sprake dat Bruggink komt ja? Ik vind het in ieder geval nou niet echt dezelfde type spelers ;) Veiligspelen moet wel lukken toch. Ik zei gister toevallig tegen me pa van Heracles heeft het nu al voor elkaar dat het niet degradeert. Erg netjes. Was deze zomer al een gerucht dat Bruggink zou komen en Brugginks contract loop na dit seizoen af. Nee het zijn niet echt de zelfde spelers, maar ik denk dat hij qua positie kiezen en momenten kiezen wel veel van Bruggink kan leren. Dat we nu al veilig zijn had niemand verwacht. Als het zo blijven doorgaan kan Verbeek nog wel eens Coach van het Jaar worden:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost December 14, 2009 Share Gepost December 14, 2009 Lijkt me eerder McClaren als het zo doorgaat hoor ;c ;) En Bruggink lijkt me een leuke aankoop, alleen heeft hij niet de minste salariseisen. Begint wel al oud te worden maar voetballen kan die nog steeds, staat niet voor niets in de basis vaak bij Hannover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 17, 2009 Author Share Gepost December 17, 2009 Heracles stelt doelstelling naar boven bij 17/12/2009 19:48 Heracles Almelo verzamelde in de eerste zestien speelronden al 29 punten, drie minder dan in het volledige vorige seizoen. De club stelt de ambitie voor de lopende jaargang dan ook naar boven bij. 'We staan zesde en hebben een aardig gat naar onderen geslagen', aldus trainer Gertjan Verbeek in Voetbal International. 'De spelers hadden voor zichzelf al de doelstelling neergelegd om dit seizoen als twaalfde te eindigen. Dat begint reëel te worden. Onze ambitie is nu om zo lang mogelijk in het linkerrijtje te blijven.' Heracles promoveerde in 2005 naar de Eredivisie en de club uit Almelo speelde zich daarna elk seizoen veilig via de reguliere competitiestand. De Tukkers eindigden achtereenvolgens als dertiende, veertiende, nogmaals veertiende en afgelopen seizoen als vijftiende. Goede zaak, zo hou je je spelers scherp. Veilig zijn we toch al en door deze ambitie uit te spreken willen misschien belangrijke spelers ook in Almelo blijven na dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan_helmond Gepost December 17, 2009 Share Gepost December 17, 2009 12de moet zeker lukken, morgen(toch?) gewoon 3 punten pakken tegen VVV, en dan neem je alweer afstand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 17, 2009 Author Share Gepost December 17, 2009 VVV moet te doen zijn. Als Utrecht dan verliest van FCT dan staan we gewoon 5e:D_O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan_helmond Gepost December 17, 2009 Share Gepost December 17, 2009 En dan ook nog efkes doorbekeren :thumb: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 17, 2009 Author Share Gepost December 17, 2009 Als jullie dat ook doen is het helemaal top:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan_helmond Gepost December 17, 2009 Share Gepost December 17, 2009 We zullen ons best doen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost December 17, 2009 Share Gepost December 17, 2009 Btw, veel Heraclieden noemen ons NSB'ers, terwijl ze zelf ook dicht bij de grens liggen, en bovendien kwam de NSB uit Utrecht. :cab: Logica dus. En tegen Heracles mag Honda zich nog wel een keer laten zien ;c maar Heracles mag ook wel winnen, zou wel stunt zijn voor ze als ze 5e staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 18, 2009 Author Share Gepost December 18, 2009 Je gaat er al vanuit dat FCT wint van Utrecht?:). Over dat NSB, je moet toch wat te schreeuwen hebben. jullie komen ook niet verder dan Calimero. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost December 18, 2009 Share Gepost December 18, 2009 Hm ik hoop het zeg maar ;c Utrecht thuis is al lastig, laat staan Utrecht uit. En ja das waar :m: maar dat komt omdat sommige Heraclieden zich ook als Calimero's gedragen. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 18, 2009 Author Share Gepost December 18, 2009 Als lieve schattige kuikentjes?:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
centrocampista Gepost December 18, 2009 Share Gepost December 18, 2009 Wel vet dat de doelstelling wordt aangepast. Kun je zien hoe ver je kunt komen als team als iedereen zich goed aan de afspraken houdt in het veld. Ben overigens ook fan van Willy Overtoom geworden dit seizoen, leuk spelertje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost December 19, 2009 Author Share Gepost December 19, 2009 Net zo veel punten als na heel het vorig seizoen. _O_. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feyenoorder14 Gepost December 19, 2009 Share Gepost December 19, 2009 Straks wordt het nog Europees voetbal in Almelo :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost January 22, 2010 Author Share Gepost January 22, 2010 Willie Overtoom langer bij Heracles Almelo - 22-01-2010 Willie Overtoom heeft een nieuw contract getekend dat hem tot de zomer van 2013 aan Heracles Almelo verbindt. De oude verbintenis van de middenvelder zou komende zomer aflopen. Overtoom (23) maakte in de zomer van 2008 de overstap van Hollandia naar Heracles Almelo. Hij speelde inmiddels 45 duels voor Heracles Almelo waarin hij 9 keer doel trof. “Willie heeft zich de afgelopen tijd enorm goed ontwikkeldâ€, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. “Hij kwam vorig jaar zo vanuit de hoofdklasse de Eredivisie binnen en speelt dit seizoen uitstekend op ons middenveld. We zijn erg tevreden dat hij nog drie jaar bij ons blijft.†Gaan we nog veel plezier aan beleven. _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 23, 2010 Share Gepost January 23, 2010 Mooi_O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 1, 2010 Share Gepost February 1, 2010 'Heracles Almelo besluit te dure Everton te laten gaan' Everton Ramos da Silva, kortweg Everton, is dit seizoen een belangrijke basisspeler in het succeselftal van Gertjan Verbeek bij Heracles Almelo. Toch heeft het er alle schijn van dat hij aan zijn laatste maanden in Nederland bezig is. Voetbal International meldt dat Heracles het aflopende contract van Everton niet wil verlengen. Omdat de aanvaller een speler van buiten de EU is, moet hij tenminste een half miljoen euro verdienen. Heracles heeft een optie om het contract van de Braziliaan te verlengen, maar omdat voorzitter Jan Smit een half miljoen euro per jaar teveel geld vindt, gaat dit niet door. De preses denkt dat het geld beter te besteden is. De 26-jarige Everton speelt sinds 2006 voor Heracles, dat de aanvaller in eerste instantie huurde van Bareuri. Vervolgens kwam hij definitief over en groeide hij uit tot een gewaardeerde kracht bij de Tukkers. Dit seizoen staat de teller op twintig competitiewedstrijden; in totaal speelde hij al 104 competitieduels in Nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost February 1, 2010 Share Gepost February 1, 2010 Dat vind ik zeer jammer, Everton vind ik een zeer leuke speler om naar te kijken en helemaal bij Heracles. Benieuwd waar die dan naar vertrekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 3, 2010 Share Gepost February 3, 2010 Heracles legt Almeloër Looms nieuw tweejarig contract voor Heracles Almelo heeft Mark Looms een nieuwe, tweejarige aanbieding gedaan. De 28-jarige linksback, bezig aan zijn tiende seizoen in Almelo, heeft het voorstel in beraad. "Mark presteert dit seizoen goed en daarnaast is hij een geboren Almeloër. Die combinatie maakt dat hij een belangrijke speler is voor Heracles', legt voorzitter Jan Smit van de Heraclieden uit aan Voetbal International. Volgens het weekblad wil Heracles het aflopende contract van de Braziliaan Everton niet verlengen. Omdat de aanvaller een speler van buiten de EU is, moet hij tenminste een half miljoen euro verdienen. Heracles heeft een optie om het contract van de Braziliaan te verlengen, maar omdat Smit een half miljoen euro per jaar teveel geld vindt, gaat dit niet door. De preses denkt dat het geld beter te besteden is. De 26-jarige Everton speelt sinds 2006 voor Heracles, dat de aanvaller in eerste instantie huurde van Bareuri. Vervolgens kwam hij definitief over en groeide hij uit tot een gewaardeerde kracht bij de Tukkers. Dit seizoen staat de teller op twintig competitiewedstrijden; in totaal speelde hij al 104 competitieduels in Nederland. Hopen dat hij tekent._O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost February 3, 2010 Author Share Gepost February 3, 2010 Looms is natuurlijk een geweldige voetballer. Altijd strijd, altijd 100% inzet. Over Everton. Zonde natuurlijk, 1 van mijn favoriete voetballers van Heracles. Bij trainingen enzo altijd heel vriendelijk. Ook zijn er al geruchten dat het bericht van VI uit de lucht is gegrepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost February 3, 2010 Share Gepost February 3, 2010 Het is volgens mij niet echt een vervelend mannetje, maar als hij niet iets wil inleveren is er geen andere mogelijkheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyllus Gepost February 3, 2010 Author Share Gepost February 3, 2010 Anpak'n dat volk in de tweede helft. WAT WILT ZE DA!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikel Gepost February 3, 2010 Share Gepost February 3, 2010 Wie wilt drie punt'n, en wie heb ze. Maar toch moet ik Heracles mijn complimenten geven, een (enigzins) onterecht verlies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts