Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Na 11 wedstrijden gewoon 6e. wij bint echt goed. Voor het seizoen ga je er vanuit dat we het weer moeilijk zouden krijgen in uitwedstrijden. Na 11 wedstrijden sta je in de uitlijst gewoon koploper. volgende week Utrecht thuis, wordt lastig aangezien zij ook goed bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kick.

Weer gewonnen:D, 26 punten en de doelstelling is handhaven Statistisch moet je dan 35 punten halen. 3 keer winnen nog.

Verbeek had wederom de lachers op zijn hand.

Ik ben blij dan Jan (de Jonge) en ik wel naar de zelfde wedstrijd gekeken hebben

Geniale trainer en nu op naar Agga. Daar even 3 punten ophalen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Groningen stuurt aan op een snel vertrek van Gonzalo GarcÃ*a. Trainer Ron Jans heeft laten weten dat hij geen gebruik meer zal maken van de Uruguayaanse aanvaller.

Gonzalo kreeg eind oktober al te horen dat hij weinig toekomst meer zou hebben bij FC Groningen. De club sprak van een 'ongelukkige samenwerking' en constateert nu dat er de afgelopen weken geen verbetering is opgetreden.

Gonzalo kwam onlangs nog als invaller binnen de lijnen tegen NEC (2-2) en Feyenoord (3-1 nederlaag), maar hoeft verder niet meer te rekenen op speeltijd. Tot aan zijn definitieve vertrek zal de oud-speler van onder meer AGOVV Apeldoorn, SC Heerenveen en Heracles Almelo meetrainen met het beloftenteam.

Misschien wat voor Heracles? ;) Vind het wel een leuk voetballertje, alleen weet ik niet wat zn salariseisen zijn en of hij wel zichzelf in de basis kan spelen, aangezien Overtoom het gewoon heel goed doet, en je dan ook nog die Marko hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wat voor Heracles? ;) Vind het wel een leuk voetballertje, alleen weet ik niet wat zn salariseisen zijn en of hij wel zichzelf in de basis kan spelen, aangezien Overtoom het gewoon heel goed doet, en je dan ook nog die Marko hebt.

Je hebt Overtoom en Vejinovic dus het lijkt met niet dat Garcia Garcia komt. Volgens mij kan hij ook niet zo goed met Verbeek toen in zijn tijd bij Heerenveen.

Het is te hopen dat we deze groep de komende transferperiode bij elkaar kunnen houden.

Ze gaan in ieder geval om tafel met Piecke, Overtoom, Steur, Everton en vd Linden. Ik hoop echt dat vd Linden nog 1 of 2 seizoenen blijft. Ervaren kracht en hij doet het zeer verdienstelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdiende overwinning lijkt me. 2e helft wel onder druk, maar als je zelf niet scoort dan doet de tegenstander dat wel.

ado had 2x rood moeten hebben. Die Horvath die als een malloot inkomt op fledderus en die pique die Overtoom een scoringskans ontneemt.

Doelsaldo is nu ook positief:D.

WIJ GAAN EUROPA IN!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Dost slim is blijft hij nog een seizoen. Hij is nog maar 20 en moet nog veel leren.

Ik zeg, volgende zomer Bruggink halen en laat Dost daar maar een jaartje mee op trekken en dan zien we wel.

Het gaat nu wel voortreffelijk allemaal, maar goed je moet niet vergeten dat er nog 17 wedstrijden komen. Al moet het wel heel erg raar lopen dat we de doelstelling van dit seizoen niet halen.

Deze doelstelling is 5 wedstrijden voor het einde van de competitie veilig spelen. Iets wat ik voor de competitie nog wel een pittige doelstelling vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites