RanDMC Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TwenteTom Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ja. Zit jij niet in almelo om foto's te maken of zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Nee? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2009 :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Jammer, maar jullie pakken de punten nog wel dit seizoen. Daar ben ik van overtuigd! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2009 laten we het hopen. Het voetbal was van onze kant redelijk verzorgd, maar twente heeft gewoon veel meer individuele klasse. Over 2 weken RKC uit, dan daar maar ff winnen en zo in de middenmoot blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Jammer, maar geen schande tegen Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TwenteTom Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Nee? ;e Ben jij dan niet de PTBAT van .net? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 oktober 2009 Share Geplaatst 4 oktober 2009 Nee. :cab: Proud to be a tukker betekent dat, :doh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 oktober 2009 Share Geplaatst 25 oktober 2009 We staat gewoon na vandaag minimaal 7de _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 27 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2009 Na 11 wedstrijden gewoon 6e. wij bint echt goed. Voor het seizoen ga je er vanuit dat we het weer moeilijk zouden krijgen in uitwedstrijden. Na 11 wedstrijden sta je in de uitlijst gewoon koploper. volgende week Utrecht thuis, wordt lastig aangezien zij ook goed bezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 De rode kaart die Bossen gaf aan Pieckenhagen vandaag.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijsj88 Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Gewoon terecht...:) (winst met 1 helft in de neus in Amsterdam!:D:D) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 7 december 2009 Auteur Share Geplaatst 7 december 2009 Kick. Weer gewonnen:D, 26 punten en de doelstelling is handhaven Statistisch moet je dan 35 punten halen. 3 keer winnen nog. Verbeek had wederom de lachers op zijn hand. Ik ben blij dan Jan (de Jonge) en ik wel naar de zelfde wedstrijd gekeken hebben Geniale trainer en nu op naar Agga. Daar even 3 punten ophalen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2009 Share Geplaatst 7 december 2009 Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar super dat we weer gewonnen hebben :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 december 2009 Share Geplaatst 7 december 2009 Wel een zeer nice goaltje van Basje Dost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 FC Groningen stuurt aan op een snel vertrek van Gonzalo GarcÃ*a. Trainer Ron Jans heeft laten weten dat hij geen gebruik meer zal maken van de Uruguayaanse aanvaller. Gonzalo kreeg eind oktober al te horen dat hij weinig toekomst meer zou hebben bij FC Groningen. De club sprak van een 'ongelukkige samenwerking' en constateert nu dat er de afgelopen weken geen verbetering is opgetreden. Gonzalo kwam onlangs nog als invaller binnen de lijnen tegen NEC (2-2) en Feyenoord (3-1 nederlaag), maar hoeft verder niet meer te rekenen op speeltijd. Tot aan zijn definitieve vertrek zal de oud-speler van onder meer AGOVV Apeldoorn, SC Heerenveen en Heracles Almelo meetrainen met het beloftenteam. Misschien wat voor Heracles? ;) Vind het wel een leuk voetballertje, alleen weet ik niet wat zn salariseisen zijn en of hij wel zichzelf in de basis kan spelen, aangezien Overtoom het gewoon heel goed doet, en je dan ook nog die Marko hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 wie wilt kaartjes ado heracles dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 12 december 2009 Auteur Share Geplaatst 12 december 2009 Misschien wat voor Heracles? ;) Vind het wel een leuk voetballertje, alleen weet ik niet wat zn salariseisen zijn en of hij wel zichzelf in de basis kan spelen, aangezien Overtoom het gewoon heel goed doet, en je dan ook nog die Marko hebt. Je hebt Overtoom en Vejinovic dus het lijkt met niet dat Garcia Garcia komt. Volgens mij kan hij ook niet zo goed met Verbeek toen in zijn tijd bij Heerenveen. Het is te hopen dat we deze groep de komende transferperiode bij elkaar kunnen houden. Ze gaan in ieder geval om tafel met Piecke, Overtoom, Steur, Everton en vd Linden. Ik hoop echt dat vd Linden nog 1 of 2 seizoenen blijft. Ervaren kracht en hij doet het zeer verdienstelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 13 december 2009 Auteur Share Geplaatst 13 december 2009 Verdiende overwinning lijkt me. 2e helft wel onder druk, maar als je zelf niet scoort dan doet de tegenstander dat wel. ado had 2x rood moeten hebben. Die Horvath die als een malloot inkomt op fledderus en die pique die Overtoom een scoringskans ontneemt. Doelsaldo is nu ook positief:D. WIJ GAAN EUROPA IN!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Overtoom toch weer een goaltje en een assist :D Vind 'm wel tof. Ook omdat het de vriend van een kennis van ons is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 ongelofelijk waar verbeek mee bezig is in almelo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 Agh verbeek is gewoon een goede coach ook dat hij telkens vertrouwen heeft in zijn basis! Dost heldje ja, zal in de zomer wel weggaan, als er geen europees voetbal wordt gehaald;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 Gefeliciteerd Heracles supporters. Jullie ploeg doet het heerlijk. EN wat is Dost een held zeg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 14 december 2009 Auteur Share Geplaatst 14 december 2009 Als Dost slim is blijft hij nog een seizoen. Hij is nog maar 20 en moet nog veel leren. Ik zeg, volgende zomer Bruggink halen en laat Dost daar maar een jaartje mee op trekken en dan zien we wel. Het gaat nu wel voortreffelijk allemaal, maar goed je moet niet vergeten dat er nog 17 wedstrijden komen. Al moet het wel heel erg raar lopen dat we de doelstelling van dit seizoen niet halen. Deze doelstelling is 5 wedstrijden voor het einde van de competitie veilig spelen. Iets wat ik voor de competitie nog wel een pittige doelstelling vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten